Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V

02 dec 2010 12:52

De B52 is weer leeg gegooid :mrgreen:

03 dec 2010 11:27

Is deze hier al behandeld?

964 cabrio bij Milano

Afgezien van of je het hou mooi vind en dergelijke is het niet veel geld lijkt me.
De wagen lijkt ook verlaagd te zijn.

Wat zit hier voor een kap op trouwens? Die is heel anders dan de normale?

03 dec 2010 11:57

bijzonder detail: deze man verkoopt gewoon een 'ECHTE AUTO! :mrgreen:
en dan ook nog eens niet origineel maar ZEER ORIG.! :mrgreen: even los van de velgen dan. is er ooit een wortelnotenhouten dashboard zeer origineel door P geleverd?

los van de presentatie: als het verhaal klopt lijkt het een aardige prijs/prestatie

03 dec 2010 12:12

Milano betekent keuren op terrein en that's it. Snelle handel. Als je deskundig bent, prima. Zoniet, afblijven.

Kap is van een 993, alleen sluit de plastic ruit niet mooi. Op de foto zie ik ook doffe verkleurde achterlichten. De voorklep rechts sluit niet mooi. Hout in het interieur moet je van houden, leuk in een jag, maar een porsche :roll: Boekjes ? onderhoudsfacturen ?

Dat zijn zo de eerste zaken die ik zie op de foto. Auto staat er al een tijdje gezien de spiegeling vd verkoper met korte broek in de auto.

03 dec 2010 12:12

Volgens mij is dat de kap van een 993.

Verlaagd? Niet of niet veel zo te zien.

03 dec 2010 12:21

Waar dan, de Kwartel gaat pas eind maart weer open. :wink:

03 dec 2010 12:22

gast schreef::puker: advertentie. CAPSLOCK en !!!!!!!!! Dan heb ik al gegeten en gedronken :salut:

+1 En helemaal met teksten als: een echte auto

03 dec 2010 12:42

Aan de andere kant, je kunt je af laten schrikken door teksten en vage beweringen maar voor het zelfde geld plaatst zo'n CAPSLOCK-type gewoon een nette auto. Als je alle advertenties met schrijffouten links laat liggen wordt de spoeling wel erg dun.... En ik zoek toch een auto.

(Ik zeg overigens niet dat dit een nette auto is)

03 dec 2010 12:45

MS964 schreef:
gast schreef::puker: advertentie. CAPSLOCK en !!!!!!!!! Dan heb ik al gegeten en gedronken :salut:

+1 En helemaal met teksten als: een echte auto

ach, er staat iig niet: 'hij verkeerd in nieuwstaat'.. Vind ik ook altijd zo'n dooddoener bij een P (of welke auto dan ook) met een normale km stand (dus niet <1K km, dan heb je nog kans op nieuwstaat)..

En alhoewel ik zeker voor hout ben, vind ik deze combi dus echt allesbehalve mooi.. Zwart met hout is al meestal niet echt fijn, maar hier zit ook wel echt veel hout in verwerkt, bijv. achter de tellers.. Maar goed, daar ging de discussie niet over.. Overigens kun je bij Milano nog wel een proefrit maken (ooit met een vriendje daar wezen kijken/rijden, die was op zoek naar een 147), dus je kunt wel van het terrein af.. Of je ook een AKK kunt doen zou ik niet weten (maar mijn gevoel zegt van niet)..

03 dec 2010 13:42

Da's niet duur toch?

964 Indisch Rood 160.000km 16mille

03 dec 2010 13:56

op zich wel netjes dat de adverteerder ook de mindere punten noemt, alhoewel ik die zelf eerst zou (laten) oplossen voor ik hem te koop zou aanbieden (kost je niet de wereld en dan komt de advertentie een stuk positiever over, vooral mbt 'de airco moet worden afgevuld' snap ik nooit waarom je dat niet eerst even zou laten doen voor verkoop).. :roll:

03 dec 2010 14:01

Nee, airco'tje vullen is zo gepiept.

Wat zou je aan die lak kunnen doen? Ik vraag me altijd af of het bij rood zin heeft hem lichtjes op te scheuren en met (uv-werende?) blanke lak af te laten werken.

Iemand een idee?

03 dec 2010 14:03

Blauw of zwart laten spuiten?!

03 dec 2010 14:17

een keer goed (laten) polijsten en dan in de was zetten, wil altijd wel helpen tenzij dit al enkele keren is gebeurd en de lak gewoon op is..

03 dec 2010 14:31

En rode handen...

03 dec 2010 15:38

mark996 schreef:op zich wel netjes dat de adverteerder ook de mindere punten noemt, alhoewel ik die zelf eerst zou (laten) oplossen voor ik hem te koop zou aanbieden (kost je niet de wereld en dan komt de advertentie een stuk positiever over, vooral mbt 'de airco moet worden afgevuld' snap ik nooit waarom je dat niet eerst even zou laten doen voor verkoop).. :roll:

Omdat vullen waarschijnlijk niet de oplossing is...... :!:

03 dec 2010 15:39

maar dan heb je het dus niet meer over afvullen van de airco en klopt je advertentie niet (wat ook wel uit een AKK zal komen, neem ik aan)..

03 dec 2010 15:47

Elferhenkie schreef:Rijmwimpiet77? :mrgreen:

Goed gevonden Elferhenkie!
Op de manier kende ik mijn naam nog nie!

03 dec 2010 17:38

ik heb die cabrio van milano bekeken, gewoon een vieze bak! ben na 1 minuut alweer weg gelopen.
kleur van de stoelen kloppen niet, velgen, dashboard opnieuw met leer bekleden enz enz enz
maar de prijs is er wel weer naar volgens mij

03 dec 2010 19:26

Op he plaatje lijkt het wel een mooie wagen .alleen het dak is volgens mij van een 993 cabrio zo te zien. Dus je kan je erg vergissen dus als je van plaatjes afgaat.

03 dec 2010 19:37

Als ik me niet vergis, heeft die het dak van een 993 :salut:

03 dec 2010 19:40

Volgens anderen heeft hij het dak van een 993 cabrio!

03 dec 2010 20:03

Volgens mij hebben ze hier een 964 onder het dak van een 993 gemonteerd.... :scratch:

03 dec 2010 20:05

Nee, airco'tje vullen is zo gepiept.

Dat kan wel eens heel goed tegen vallen...... P gekocht met lege airco ...airco laten vullen... leiding /verdamper gescheurd...... word een heel dure grap :shock: :idea:

Kon bij een mede forummer zelfs niet afvullen met 6000 Kg freon.. zo lek was die :(

maar dan heb je het dus niet meer over afvullen van de airco en klopt je advertentie niet (wat ook wel uit een AKK zal komen, neem ik aan)..

Denk niet dat ze bij een AKK afpersen....moet alleen maar gevuld worden... ja ja :roll:
Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 03 dec 2010 20:18, in totaal 2 keer bewerkt.

03 dec 2010 20:17

gast schreef:Ik kreeg net een pb van iemand en die melde in vertrouwen dat deze 964 het dak van een 993 had Niet verder vertellen hoor :P

Het is niet had maar HEEFT :mrgreen:
Gesloten onderwerp