Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: 964 gevonden en gekocht

01 jan 2011 20:33

Zojuist even wat geprobeerd met photoshop:

Afbeelding

01 jan 2011 20:50

Staat de P niet in een parkeerkelder?
En komt deze hier dan nog wel uit?

01 jan 2011 20:52

Staat inderdaad in een parkeer garage, echter wanneer ik over zou gaan op verlagen dan zal dat zo'n 3-4 cm zijn, de helling moet dan geer probleem zijn lijkt me

01 jan 2011 21:08

Bassen schreef:auto moet alleen nog getaxeerd worden voor de verzekering (bleek de vorige keer niet onverstandig) Iemand enig idee waar ik dit kan doen regio Groningen, Friesland, Drenthe?

CED kostenplaatje ca. € 125,00 http://www.ced-europe.com :salut:

01 jan 2011 21:22

Vind het een zeer onduidelijke site, wanneer ik CED Automotive ga weet ik niet wat ik verder moet doen :scratch:

01 jan 2011 21:24

Bellen? :wink:

01 jan 2011 21:28

No shit :ass: Als ik kijk bij contact dan zie ik alleen Capelle aan den IJssel staan, 480km voor een taxatie lijkt me wat te veel van het goede.

01 jan 2011 21:36

Zou Wolter gratama het lief vragen wanneer hij bij je in de buurt is...

01 jan 2011 21:56

Zal even kijken, zit niet heel veel haast achter. Auto moet nog naar de spuiter en grote beurt en koppeling moet nog gebeuren. Momenteel is de auto verzekerd voor €23.000,-

01 jan 2011 21:59

Gewoon bellen of stuur e-mail, werken landelijk met regio taxateurs, prima ervaringen mee!

01 jan 2011 22:07

mooie mods bassen! ik moet zeggen dat ik de oranje knippers ook wel goed vind staan bij schieffergrau. maar wit staat ook best strak. alleen de zijknippers nog even moderniseren... :idea:

Afbeelding

01 jan 2011 22:10

Dat zijn die van een 993?

01 jan 2011 22:13

Sander911 schreef:
Bassen schreef:auto moet alleen nog getaxeerd worden voor de verzekering (bleek de vorige keer niet onverstandig) Iemand enig idee waar ik dit kan doen regio Groningen, Friesland, Drenthe?

Mijn persoonlijke mening gebaseerd op 3x CED- en 1x Augustijn-taxatie:
- als het je alleen om een rapport gaat met een leuk bedrag erin dan maakt het niet uit
- als je het écht wilt weten: Augustijn.
Is niet in de buurt, maar heb je een hekel aan een autoritje? :drive:

01 jan 2011 22:13

nope, die zijn ook rechthoekig (standaard op een 993). Dit zijn ovale. Renntech had destijds zowel witte (had ik) als oranje (heeft o.a. EriC4C) liggen. Is persoonlijk, maar ik vind het moderner staan dan die rechthoekige die ook al op de Golf 1 zaten... :lol: En je kan ze altijd in 2 seconden weer vervangen door de originele rechthoekige.

Afbeelding Afbeelding

01 jan 2011 22:35

Roel 964 C2 schreef:
Sander911 schreef:

- als het je alleen om een rapport gaat met een leuk bedrag erin dan maakt het niet uit

Ritjes is het probleem niet :res: Met Augustijn bedoel je de "echte" waarde willen weten?

01 jan 2011 23:11

Augustijn zal toch net, als de meeste andere auto-taxateurs, toch ook wel bij je thuis komen?

Heb zelf wederom Gratama in de hand genomen .. tegenwoordig is dat Gratama-Luxwolda :idea:

01 jan 2011 23:32

Ze zullen vast wel langs komen, echter zelf heen rijden is ook geen probleem. Zij rekenen reiskosten dus dan kan ik voordat geld ook zelf heen en terug rijden, maar ik er ook een dagje Breda van ofzo :mrgreen:

02 jan 2011 3:06

Bassen schreef:
Roel 964 C2 schreef:
Sander911 schreef:

Ritjes is het probleem niet :res: Met Augustijn bedoel je de "echte" waarde willen weten?

Nee, daarmee bedoel ik echt zinvolle opmerkingen te krijgen.
Augustijn was bijvoorbeeld de enige van mijn 4 ervaringen die een proefrit maakte en daarbij zinnige opmerkingen maakte over de koppeling die aan vervanging toe was.
Idem bij de "staande" inspectie.
De getaxeerde waarde was steeds vergelijkbaar, dus dat bedoel ik niet met "echte" waarde want die ligt natuurlijk toch wat lager dan de taxatiewaarde :wink:

02 jan 2011 5:48

Roel 964 C2 schreef:Augustijn was bijvoorbeeld de enige van mijn 4 ervaringen die een proefrit maakte en daarbij zinnige opmerkingen maakte over de koppeling die aan vervanging toe was.

Hallo, 't gaat om 'n taxatie -- niet om 'n AKK :!: :mrgreen:

Serieus gezegd denk ik dat dat (bij jou wss) komt omdat CED een grote maatschappij is en je een willekeurige taxateur krijgt toegezonden :idea:

Toen mijn 964 door CED werd getaxeerd - reed de taxateur er ook 'n stukje mee; nadat hij gevraagd had of het mocht -- en idem voor Gratama (later) bij dezelfde Porsche(taxatie) en de daar op volgende(n) :wink:

02 jan 2011 10:21

Gratema en Luxwolda, komen gewoon bij je thuis, en kost 150€

02 jan 2011 11:55

heb driemaal jonker en wesdorp gehad. taxatiewaarde was wat ik ongeveer verwachtte. maar de eennalaatste keer maakte hij het taxatierapport vanaf de eettafel met een lekkere kop koffie voor zijn neus. het regende buiten nl. en hij heeft de auto niet gezien... (behalve toen hij er langs naar binnen liep).

02 jan 2011 12:25

Augustijn maakt er wel serieus werk van. Checkt chassis en motornrs, meet de dikte van de lak, kijkt onder matten, maakt een proefrit, kijkt naar het onderhoudsboekje/historie, etc.etc.

02 jan 2011 13:08

horn schreef:heb driemaal jonker en wesdorp gehad. taxatiewaarde was wat ik ongeveer verwachtte.

... hier slechts 1x .. en zou ze niet (snel) terug vragen :popcorn:

02 jan 2011 13:16

Olaf schreef:...

Toen mijn 964 door CED werd getaxeerd - reed de taxateur er ook 'n stukje mee; nadat hij gevraagd had of het mocht ...

Mijn 3.2 2 maal getaxeerd door CED.: 0 keer gereden. Minuutje laten draaien en het was goed. :scratch:
Verder geen klachten; maar huis, tuin en keuken 911-jes taxeren kan ik zelf ook wel. :)

02 jan 2011 14:36

Augustijn Weet waar hij het over heeft. Geeft een reele waarde.
Plaats een reactie