Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 14:40

Jeroen914 schreef:de voorkant is bij een 911 niet de plek waar je (het eerste) gewicht kwijt wilt :idea:


das helemaal waar...

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 14:46

heb je al een g bocht, kan die hele achterste demper (onder achterbumper) weg... :thumleft: :mrgreen: dan ga je voor je gevoel nog harder :drive:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 15:18

amandus schreef:Gister inderdaad gezeten in de recaro....zitten goed.

ik meende te lezen dat je de standaard 3 punts gordels wilde blijven gebruiken...
dat werkt niet/slecht in dit soort stoelen (tenzij je bovenbenen maatje olifant hebt ;) )

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 16:41

Klopt , en mn bovenbenen hebben een standaard skate maat ...

Daarom ook zo aan het zemelen ...

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 17:24

zoek nou gewoon de mooiste recaro,s ooit, het model de A8 klapbare luxe race kuip

Afbeelding

fokking dikke stealth darth father stoelen 8)


achter schaaltjes in kleur :thumleft: passen je gewone gordels nog op !


deze stoelen zitten beest die had ik in m,n MK 1 golfje gti g60 :wink:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 17:26

en wegen 400kg (per stuk) en zitten nog altijd niet zo goed als een goed passend kuipje :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 18:31

net iets over de 10 kg per stuk waren die toen al !

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 20:45

Mooie stoelen zijn het ...Herr Dr

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 20:46

:thumleft: :thumleft: die kuipen :!:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 20:48

reservewiel is bij een 964 idd iets dat je niet weg wilt halen. zoals gezegd vangt hij een deel van de frontale klap op... anders blijft er alleen die kreukeldekreukel bandenbak over... :scratch:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 20:57

Het doel van gewichtsbesparing is toch om hard te gaan, kan dan ook twee kanten op :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 20:58

Net de A8 recaros gegoogled...zijn zeer uniek en onbetaalbaar ..

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

07 jan 2011 21:59

sabelt stoelen niet wat?

laatst ook even in gezeten maar dan met 5 punts gordels zat verbazend goed :thumleft:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

08 jan 2011 0:30

amandus schreef:Net de A8 recaros gegoogled...zijn zeer uniek en onbetaalbaar ..



zit er weer minder geld in je portemonnaie benje weer een beetje lichter en dus sneller :idea:


:mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

08 jan 2011 9:19

Geducht nee, trackday racert ja :salut:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

08 jan 2011 22:29

dik hoor :

Afbeelding
Afbeelding

997gt3 stoelen 8)
Laatst bijgewerkt door drknauf op 09 jan 2011 0:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

08 jan 2011 23:05

drknauf schreef:dik hoor


Vooral dat stuur. :D

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

09 jan 2011 5:39

ook een uitvoering zonder airbag :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

09 jan 2011 12:00

't verhaal RS modificatie is MI nu wel ergens zoek :popcorn:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

09 jan 2011 12:26

Wat de mijne betreft is het nooit een RS mod geweest , meer een eigen brouwsel .....

Toch van de week naar Rovako ..prijsopgave doen voor binnen bekleding ..

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

09 jan 2011 17:54

Nomex of alcantara?

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

09 jan 2011 20:55

Voor op de body , goedkoopste en het lichtste ...

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

09 jan 2011 21:33

zoiets..lekker licht en goedekoop :mrgreen: tis ook handig naar de airco delete :wink:
Afbeelding

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

09 jan 2011 21:33

Perverd :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

09 jan 2011 22:04

amandus schreef:@DeniS2 , duidelijke piccies, ga niet voor 4 punts , mijn liefde houd niet van insnoeren en we moeten natuurlijk wel naar Saint Tropez en her en der wat rondjes draaien .Biesheuvel heb ik inmiddels gevonden..


Het vervolg van het draadje nog eens gelezen en vandaag nog een ronde gereden in mijn kuipjes en ik zou het toch nog eens overwegen.
4 punts gordels geven de auto een racery look en gezien wat je allemaal van plan bent nog te doen, past dat mi beter.
en bij 4 punts hoef je echt niet helemaal ingesnoerd te zitten, bij een gewone 3 punts heb je ook eerst een paar cm voordat die blokkeren.
Insnoeren doe je wanneer je het circuit opgaat. op de openbare weg zit je gewoon comfy met wat lossere gordels.

4 punts gordels zijn vervelend voor kleine ritten, voordat je alles vast hebt ben je langer bezig dan bij een 3 punts.
In het begin overkomt je het dan ook nog geregeld dat je zit maar dat je niet meer bij de deurgreep kunt om de deur te sluiten.
Voor een daily onhandig voor een funcar geen probleem.

Gewoon ter overweging, blijft jouw projectje en geld natuurlijk. Succes met de zoektocht :thumleft:
Plaats een reactie