05 apr 2011 17:06
05 apr 2011 17:20
06 apr 2011 0:37
ppp 356 schreef:[ Moet zeggen dat ik tot op heden nog nooit de handleiding heb gelezen, maar buiten dat hij links staat, vind ik er niets bijzonders aan het gebruik. Hij valt wel netjes naar beneden als hij aangetrokken staat, maar voor de rest werkt hij als elke andere handrem.
06 apr 2011 0:38
bully schreef:klikkerdeklik, misschien ken je em al....
06 apr 2011 9:21
06 apr 2011 10:22
06 apr 2011 11:45
06 apr 2011 14:29
06 apr 2011 16:19
06 apr 2011 19:25
07 apr 2011 11:49
07 apr 2011 23:39
07 apr 2011 23:44
07 apr 2011 23:49
08 apr 2011 0:00
08 apr 2011 0:16
steef schreef:AUW!!!! Wat een ontaard mooie auto!!! Zoudt U dit niet op PF willen tonen, dit kost leden!!!
08 apr 2011 0:19
PeterDorr schreef:Het BTW probleem is omzeild doordat er toch maar even snel doch voorzichtig 6.000 km op de klok is gezet door een Duitse collega.
08 apr 2011 0:29
08 apr 2011 0:43
steef schreef:'K zou de P er bij houden: ze willen niet altijd starten, die engelse auto's
08 apr 2011 14:21
Hier na de rdw weer terug laten zetten.....Het BTW probleem is omzeild doordat er toch maar even snel doch voorzichtig 6.000 km op de klok is gezet door een Duitse collega. Beetje jammer, had hem liever hier met 750 km op de teller gehad,
08 apr 2011 15:08
08 apr 2011 16:21
08 apr 2011 17:29
08 apr 2011 18:29
08 apr 2011 18:38
Maarten schreef:Ik zou dat vooral met naam en toenaam op internet bespreken. Toen je je 996 importeerde heb ik je er ook een keer op gewezen dat het misschien stoer overkomt om het hier te melden maar SLIM is het ZEKER niet