Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Nordschleife

28 aug 2010 0:07

Ik zal een blonde pruik uit het rek trekken als jij niet recht vooruit durft te kijken...

28 aug 2010 0:15

Sabine gooide 'm met 180+ dwars terwijl ze ondertussen met de andere hand zwaaide naar 't publiek :pale: ...alle respect hoor, maar daar moet je jezelf niet mee willen vergelijken, is bijna heiligschennis. :wink:

Afbeelding

28 aug 2010 10:30

Ik vergelijk mijzelf niet met Sabine, die is onbetwist de koningin van de Ring.

Mijn auto is echter natuurlijk wat spectaculairder dan een M5 (althans, dat vind ik en hij draait er iig sneller rond). Dus ik probeer gewoon het gat tussen mij en Sabine zo klein mogelijk te houden (gewoon een streven...), zodat mijn auto het nog kan compenseren.

Meer niet. :wink:

Ik lever iig wel een betere prijs/kwaliteitsverhouding. :mrgreen:

28 aug 2010 11:59

Sabine rijdt ook niet op snelheid, maar zorgt voor het grootst mogelijke spectakel... ze weet wat men wil!

Vooralsnog moet ik gewoon nog heel wat rondjes rijden, ik weet nu welke kant alle bochten op gaan en hoe scherp ze zijn, maar de ideale lijn lijnen lukt nog vaak net niet, omdat ik de bocht niet van helemaal van binnen en van buiten ken.

Heb sinds kort een Playstation te leen, maar das handig voor de basis (die ik nu al heb).. de perfect elijnen zal je daar niet mee leren.

(ik wil een jaarkaart! :twisted: )

28 aug 2010 13:58

Paul Broere schreef:Sabine rijdt ook niet op snelheid, maar zorgt voor het grootst mogelijke spectakel...

Beetje en-en... Ze probeert echt wel snel rond te gaan.

Natuurlijk kost dat driften wel wat tijd, maar ze gaat echt niet 30 seconden sneller met een strakkere lijn.

28 aug 2010 18:01

Paul Broere schreef:Sabine rijdt ook niet op snelheid

Ze zal best nog wat sneller kunnen (zat nl zeer ontspannen met ons te OH'en tijdens dit rondje, waar inderdaad af en toe gedrift werd (soms idd al zwaaiend naar het publiek) maar ik zou niet durven beweren dat ze niet op snelheid reed.... ik was even bang dat ze het handvat lost moesten schroeven om mij met handvat en al uit de auto te laten stappen :cheesy:

28 aug 2010 18:18

Mooie filmpjes Devils Son! :thumleft:

29 aug 2010 13:09

Paul Broere schreef:Heb sinds kort een Playstation te leen, maar das handig voor de basis (die ik nu al heb).. de perfect elijnen zal je daar niet mee leren.
(ik wil een jaarkaart! :twisted: )

Ervaring helpt zeker, voor de ideale 911 lijn let op de witte punten op het asfalt van Scuderia Hanseat zij benaderen de ideale lijn aardig voor Porsches.

29 aug 2010 15:27

Hier het antwoord op al uw ideale lijn vragen:

http://bimmerfile.com/files/Nurburgring.pdf

@devil's son (movies): RESPECT !!

05 sep 2010 12:56

Nog liefhebbers die volgende week zaterdag mee gaan naar de NS?
Na een dip komende dinsdag en woensdag is de voorspelling dat het droog gaat worden.
:drive:

05 sep 2010 13:22

Gert schreef:Nog liefhebbers die volgende week zaterdag mee gaan naar de NS?
Na een dip komende dinsdag en woensdag is de voorspelling dat het droog gaat worden.
:drive:

Dik en ik zijn er (vrijdag-zondag), waarschijnlijk ook veel bij vrienden die rijden bij de youngtimers in de pitbox te vinden.

05 sep 2010 13:37

Volgende week zaterdag om vrij te rijden Gert of iets anders?

05 sep 2010 13:39

Ben van plan om het te combineren: kijken bij de Youngtimers op het F1 circuit en rijden op de Nordschleife.

05 sep 2010 22:03

Nynke schreef:Dag is niet van Driving Fun, zij hebben alleen plekken daar.
Wordt georganiseerd door de Skylimet events!

Hallo Nynke,

Wij van Driving-fun.com huren 12 november de Nordschleife de hele dag af (ik heb het contract nu voor mijn neus liggen). Omdat dit een behoorlijk 'groot' gebeuren is, zijn we een samenwerking aangegaan met Skylimit events uit België. Op basis van een gelijkwaardige 50/50 samenwerking organiseren Driving-fun.com en Skylimit events 12 november dus de trackday op de Nordscheleife.

Het maakt ook niet uit bij wie je inschrijft, of dit nou bij Driving-fun.com of Skylimit events, het komt op dezefde grote 'hoop' terecht :wink:

Overigens zijn alle Porscherijders van harte welkom!

05 sep 2010 23:01

Weet nog niet zeker of het lukt maar lijkt me leuk om weer mee te gaan Gert. Ik zal dit draadje volgen. Is er al een lijstje van gegadigden?

06 sep 2010 0:01

Beetje late reactie, maar leuke filmpjes DS! :res:

Opmerkelijk hoe groot het snelheidsverschil met de brommerts is. Wat een mooi circuit, pardon, tolweg. Hoogteverschillen, gaaf! Die Mini in het 3e filmpje had ook redelijk de sokken erin trouwens. :shock: Ben er nog nooit geweest, hopelijk komt dat snel!

06 sep 2010 8:35

Gewoon dit draadje volgen en snel een keer meegaan. Kan ik jouw auto ook een keer in levende lijve bewonderen.

Ga overigens deo volente donderdag en vrijdag. Het ziet er overigens naar uit dat alleen de vrijdag goed gaat zijn...

Maar bij de NS weet je het nooit.

06 sep 2010 15:16

Weet het nog niet zeker, maar probeer er vrijdag ook te zijn.

08 sep 2010 14:56

Nu dus zeker dat ik 2 dagen kan. :ba:

Deze voorspelling ziet er goed uit en is lekker uitgebreid (per 3 uur):

het weer

09 sep 2010 17:48

Ik ben er dit weekend niet. Teveel rotzooi op mijn bordje gekregen, dus ik moet gewoon brandjes blussen...

Mis er zo te zien weinig aan vandaag en ook morgen wordt inmiddels regen voorspeld.

Hoop de 19e te kunnen gaan.

10 sep 2010 19:54

Is het verplicht om te boeken op de site van de nordschleife of kun je er zo op de dolle pof heen(mits er touristenfahrten is :mrgreen: )?

12 sep 2010 16:25

dreamturbo schreef:Is het verplicht om te boeken op de site van de nordschleife of kun je er zo op de dolle pof heen(mits er touristenfahrten is :mrgreen: )?

Yes, gewoon kaartje kopen bij de ingang en gaan :ba:

14 sep 2010 19:14

Zondag as (de 19e) ga ik weer.

Zijn er nog andere liefhebbers?

14 sep 2010 20:58

NS "teaser" voor diegene die meegaan zondag a.s. :drive:

http://www.youtube.com/watch?v=c3hDNcjl0Ao

gr. Peter

14 sep 2010 21:55

Leuk filmpje, apart gefilmd zo.

Maar (ook weer) jammer van het flut geluid 8)
Plaats een reactie