Mooie stuurmanskunsten inderdaad in 1e filmpje; ook de volgwagen kan heel goed ... eh: volgen Gaaf gemonteerd, de beelden vanuit de GT3 en vanuit de M3 CSL (lees ik net ).
Devils son schreef:Toch is zo te zien de Ring vandaag gewoon gesloten, ondanks dat deze open zou zijn.
Conform voorspelling zou het vriezen. Dus toch wel een grote kans dat het feestje voorbij is.
Dirk-Jan, deels waar, maar hij was wel degelijk open tot 14.13u. Toen leek er sneeuw, regen etc te vallen waardoor het voorbij was. Als Ringfreak hoef ik jou toch niet te vertellen dat je hier een webcamlog kunt vinden?
Update 0.21u... helaas sneeuw op de webcam te zien inmiddels en met die temperaturen vrees ik het ergste voor komend weekend
gast schreef:Wanneer spreken we af (hier) of we (kunnen) gaan ? Ik bedoel, wanneer is de deadline? Zaterdagavond bijvoorbeeld of Zondag morgen heel vroeg nog??
Laten we het op zaterdagavond houden. Vooralsnog wil ik er graag naar toe, de sneeuw is weer pleite.
Ja, ik ben op de ski dan ook weer zo iemand die zo hard mogelijk gaat en iedereen wenst te passeren...
Maar Winterberg is uitstekend geschikt voor beginners overigens. En bij het eindspel kun je gewoon op hetzelfde niveau meedoen. Tenzij je niet goed kan zuipen natuurlijk...
Komende dagen zal de Nordschleife weer open zijn. De weersvoorspelling lijkt ook vrij aardig. Zijn er nog anderen die een paar rondjes willen gaan doen? Ik kan vrijdag of zondag. Voordeel van de vrijdag is dat het dan lekker rustig zal zijn.