De RS is een cloon "mix" van lightweight & touring - om 'm "beter" te maken moet je of met de buitenkant of met de binnenkant aan de slag of het echt 'n koopje is, zal 'n reisje naar Tsjechië uit moeten wijzen
De auto heeft wat km's (0ng. 190.000km)maar is altijd alleen maar door de off.porsche dealer onderhouden Heeft ook altijd precies op tijd zijn onderhoud gehad. De staat van deze auto is vergelijkbaar met een auto van 70.000km.
Ow dus helemaal geen 190.000, maar maar 70.000 km... wat een geruststelling
Ik heb de auto bij de off. porsche dealer gekocht(rek ter inzage)deze dealer heeft de auto ook nieuw geleverd.Het betreft hier dus een 100% betrouwbare auto
Als een dealeronderhouden auto met 190.000km op de teller is als een met 70.000 km, wat dan als je een dealeronderhouden auto hebt met 70.000 op de teller???? 50.000 km negatief?
Natuurlijk, maar 190.000 km afdoen als 70.000 km is naturrlijk gewoon B#llshi!t praat.
Zeg gewoon dat de auto er netjes uit ziet. Maar de hier gestelde bewering kun je niet hard maken. Precies om de reden die jij aangeeft, ik ken auto's mer 290.000 km die er beter uit zien dan auto's met 29.000 km.
Feit blijft dat hij 190.000 heeft gelopen, wat gewoon erg veel is!
+1, maar dat gevoel krijg ik ook bij ad's waar in staat dat de betreffende P in nieuwstaat is.. Dat is ie mi alleen als ie erg weinig km's (max 1K ofzo) heeft gereden en altijd binnen heeft gestaan..
Anyway en ter voorkoming van een nieuwe discussie, iedereen moet lekker in z'n ad zetten wat ie wil, maar bij zulke opmerkingen als hierboven (..de auto ziet er eruit alsof ie 120K minder heeft gereden..), moet je ook verwachten dat er wat tegenopmerkingen kunnen komen..
Elferhenkie schreef:geeft wat mij betreft wel aan dat het een eerlijke (dus niet gestolen of omgekatte o.i.d.)auto is. Ik denk ook dat hij dat bedoeld, en niet of het qua rijden een betrouwbare auto is (dat zijn tegenwoordig maar weinig moderne auto's)
THNX, zo had ik het nog niet bekeken en kan me er wel in vinden