Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

14 sep 2011 15:53

Maarten schreef:

Bijna 40k voor een 928? Tja: begrip koopje lijkt me dan een relatief begrip 8)

die van mij koste wel 4000 incl bezorgen aan huis
Afbeelding

14 sep 2011 18:01

http://link.marktplaats.nl/478091913

iemand in voor deze 993 4S?

14 sep 2011 18:45

Is dat een koopje?

14 sep 2011 19:46

Lijkt me wel: 993 4S, <100k km, handbak, goede kleur voor onder 50k!

14 sep 2011 20:34

http://link.marktplaats.nl/478091913

Is deze 993 4s hier niet al vaker voorbij gekomen? Ik dacht dat iemand hem al had bekeken?

Als alles klopt is hij volgens mij wel zn geld waard....iemand al wezen kijken??

14 sep 2011 20:57

Dat een lage kmstand niet zaligmakend is bewijst deze auto.

Amsterdamse boodschappenwagen geweest en om reden daarvan was deze rondom beschadigd. Daarom overgespoten. Ook interieur was niet erg fraai.

Niet zachtzinnig mee omgesprongen en al ruim een jaar te koop. Ik zou verder zoeken, als is dat puur persoonlijk natuurlijk...

15 sep 2011 21:12

Overgespoten? Hm vandaar de prijs, voor mij niet interessant dus,.. thanks voor de info

15 sep 2011 21:59

996 targa voor 29.900............

16 sep 2011 15:18

Arien schreef:Overgespoten? Hm vandaar de prijs, voor mij niet interessant dus,.. thanks voor de info

Aan elke auto van die leeftijd is wel gespoten. En mits netjes gedaan is dat ook helemaal niet erg...

16 sep 2011 15:27

Als het "spuit-klusje" goed gedocumenteerd is - als in: niet noodzakelijk door/na (grote) schade, zou ik liever een vers gespoten Porsche kopen, dan een met steenslag en dergelijke :idea:

16 sep 2011 17:08

Belastingvrije 924 voor 750 euro......

16 sep 2011 19:13

Ik heb net deze gekocht: :wink:
http://link.marktplaats.nl/484321295
996 turbo zwart 420pk 11.200 euro.

16 sep 2011 19:27

Heb je de aanbetaling al overgemaakt naar Nigeria? :mrgreen:

16 sep 2011 19:28

Jij ook al? Ik heb net het geld overgemaakt! :roll:

16 sep 2011 19:57

Pepijn schreef:Ik heb net deze gekocht: :wink:
http://link.marktplaats.nl/484321295
996 turbo zwart 420pk 11.200 euro.

Ewout schreef:Heb je de aanbetaling al overgemaakt naar Nigeria? :mrgreen:

fins schreef:Jij ook al? Ik heb net het geld overgemaakt! :roll:

Do schreef:Is gewoon een nette aanbieding toch , en Mike uit Arnhem heeft altijd origineel NL geleverde auto's , niks mis mee toch :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga morgen bellen en even kijken 8)

Haha leuk om te zien dat mensen altijd gelijk denken dat het om een Scam gaat :mrgreen: .
Ging hier zelf ook van uit :oops: . Desalniettemin de beste man/jongen (eind 20/begin 30 misschien) gemaild omdat het hier om de hoek is. Kreeg vrijwel direct reactie en gelijk er naartoe want deze keer wilde ik absoluut niet dat iemand me voor was (again :oops: ).
Het verhaal was dat de auto van zijn vader is geweest waarmee hij eigenlijk van jongs af aan geen contact meer heeft gehad. Zijn vader is een paar maanden geleden overleden en nu bleek (na de nodige notariƫle rompslomp en papierwerk uitpluizen) dat hij aanspraak kon maken op de P. Hij heeft dit overlegd met zijn moeder (die nog de nodige littekens in haar ziel aan die man heeft overgehouden en de hele situatie lag dus wat gevoelig) en ze vond dat hij de auto moest accepteren maar gelijk moest wegdoen voor een habbekrats (zit ook een verhaal achter het symbolische bedrag en het waarom) en het geld zou investeren iets dat ik hier niet nader zal noemen.

Moet er wel bij vermelden dat de auto er in het echt niet uit ziet zoals de foto's doen vermoeden. Auto zit vol steenslag, banden en remmen zijn echt op, historie voor zover aanwezig is nou niet bepaald bij de officiƫle P dealer uitgevoerd + NAP klopt voor geen meter (had ik opgevraagd via oude werkgever en trendbreuk van jewelste), paar parkeerschades, een slecht herstelde schade/spuitwerk middels een pot vingerverf en een roller + motorisch een vreemde ratel en bakend haar territorium af middels een drupje olie her en der. Loopt en rijdt verder wel goed en voor dit geld kon ik het beestje niet laten staan.
Denk dat de auto grondig aangepakt wordt en ze niet meer terug te herkennen is + ik haar voor een leuk bedrag weer te koop zet (en er in de tussentijd verder in rondcruise).

Voor de ongelovige Thomassen: Het is nu donker maar ik zal morgen even een foto posten :salut:

16 sep 2011 20:01

Ben benieuwd. Heb er weinig vertrouwen in. :pale:

voor dit geld kon ik het beestje niet laten staan

Heb je 'm gekocht dan ????
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 16 sep 2011 20:14, in totaal 1 keer bewerkt.

16 sep 2011 20:05

Hee Mud, goed man, ik ben benieuwd. :wink:

16 sep 2011 21:41

Top mudje :mrgreen: kwam je nou nog sleutelen?.................

16 sep 2011 22:34

Stefan van harte :thumleft: ben wel benieuwd... de adv. van marktplaats is weg dus heb geen idee hoe de auto er uit ziet of wat dan ook...

16 sep 2011 22:56

Ik zeg: koopje van de eeuw! :thumleft: :drive:

16 sep 2011 22:57

Zilveren boxster bij Hans Bos voor 10.950 euro :thumleft:

http://link.marktplaats.nl/1001122173

16 sep 2011 22:57

Twee-en-een-halve-ton op de klok :arrow: zo meenemen :arrow: BJ 1998 ......

Ik vind dat niet echt 'n koopje :popcorn:

Ik zeg: koopje van de eeuw!

... laat 'm eerst (aan het einde van het verhaal) maar eens de rekening opmaken :wink:

17 sep 2011 13:33

Deze lijkt mij op het eerste gezicht een echt "koopje " indien de wagen en de beschrijving klopt.
Indien iemand deze 993 turbo kent dan verneem ik het graag.........

http://www.2dehands.be/autos/autos/pors ... at=porsche

Heb wel enigzins een beetje argwaan aangezien deze verkoper ook een 996TT tegen 37500 euro aanbiedt die hij bij Van Kessel heeft opgehaald voor 29000 euro. :shock: :shock: :shock:

17 sep 2011 13:53

Kan het zogauw niet vinden maar die 993 turbo is een 964, staat al ergens in het koopjestopic :wink:

17 sep 2011 14:05

Dat zou de prijs kunnen verklaren desalniettemin is 42500 euro toch wel stevig dan voor een 'Kelly'

Heb er al iets meer info over gevonden , blijkt verkocht te zijn per opbod op BVA auctions , uiteindelijk verkocht voor 24300euro.
Stevige winstmarge zou ik zeggen ........ :scratch: :scratch: :scratch:
Gesloten onderwerp