Een man kruipt al een paar dagen door de woestijn en heeft snel water nodig. uiteindelijk ziet hij een oase. aangekomen staat er een bordje bij "PAS OP GIFTIG WATER" net op dat moment komt er een andere man aangekropen die net wil beginnen met drinken. Snel roept hij; NIET DRINKEN!
dat deed ik vroeger met een cd van de Hermes House Band. Die begon met een autotoeter en dan heel hard geluid van remmende auto's... Dan zette ik de fader helemaal achterin (als er mensen achterin de auto zaten), en als ik dan stopte voor een stoplicht ofzo, zette ik dat nummer op. Gegarandeerd wegduikende achterpassagiers...
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
20 mei 2011 19:14
Voor degene die wat meer actie willen hier.
Open link, en probeer met de muispijl zijn neus te rake, is te doen, maar is trucje voor.
in mijn studententijd die grap vaak uitgehaald. samen met buis onder de stortbak van de wc loshalen. Als iemand dan doortrok - 5 liter water in je badkamer. Of erger, de grote buis achter de toilet loshalen... of norit in de douchekop doen. lost langzaam op en dan staan mensen ineens onder zwart water te douchen. brings back memories
Vroeger op school eens met een groep alle lampen vol gep.st......
Je kent ze wel, die ouderwetse bollen die je op zo'n houder schroeft. Dat gaat op den duur stinken....... en de conciërge maar zoeken waar die enorme stank vanaf kwam
nog leuker: fles shampoo in het bubbelbad van het hotel pleuren en dan in het zwembad gaan zitten wachten tot er andere gasten in het bubbelbad gaan zitten en het aanzetten... (was een enorm succes in Hilton Aberdeen - 4 bejaarden die je niet meer kon zien van de bubbels....)
Mijn knappe vriendin en ik waren al meer dan een jaar met elkaar en besloten het erop te wagen. De huwelijksdatum werd vastgelegd maar er was 1 ding dat mij parten bleef spelen. Haar bloedmooie jongere zusje. Mijn toekomstige schoonzusje was 22, droeg ultrakorte minirokjes en liep gewoonlijk zonder beha. Als ze in mijn buurt was, gebeurde het regelmatig dat ze zich bukte en mij een hemels zicht op haar lekkers gunde. Dat kon geen toeval zijn. Ze deed zoiets nooit bij anderen. Op een dag belde het kleine zusje om te vragen of ik even langs kon komen om de huwelijksaankondigingen met haar te overlopen. Ze was alleen thuis toen ik toekwam en fluisterde dat ze gevoelens en verlangens voor mij koesterde die ze niet kon overwinnen. Ze bekende mij dat ze 1 keer met mij wilde neuken voor ik zou trouwen en haar zuster tot vrouw zou nemen. Ze zei met hese stem: ik ga naar boven, naar mijn kamer. Als je nog een laatste wilde beurt wil, storm dan de trap op en neem me. Ik stond als aan de grond genageld, kon mijn oren niet geloven, toen ik haar heupwiegend de trap op zag gaan. Op de bovenste trede stroopte ze haar panty af en gooide die mij toe. Ik stond een ogenblik perplex, draaide me dan om en beende recht naar de voordeur. Ik opende de deur en liep naar mijn auto. Daar stond heel mijn schoonfamilie verzameld. Ze klapten allen in de handen. Met tranen in de ogen legde mijn schoonvader zijn arm rond mij en sprak: "wij zijn zo blij dat je onze kleine test hebt doorstaan. We kunnen ons geen betere schoonzoon wensen!"
MORAAL VAN DIT VERHAAL: LAAT ALTIJD JE CONDOOMS IN DE AUTO LIGGEN
Once upon a time there was a female brain cell which, by mistake, happened to end up in a man's head. She looked around nervously because it was all empty and quiet. "Hello?" she cried, but no answer. "Is there anyone here?" she cried a little louder, but still no answer. Now the female brain cell started to feel alone and scared and yelled at the top of her voice, "HELLO, IS THERE ANYONE HERE?" Then she heard a faint voice from far, far away..............
Na een lange nacht van vrijen, rolde de jongen op z'n zij. Hij keek rond en zag een ingelijste foto van een jongeman op het nachtkastje. Natuurlijk begon hij zich meteen zorgen te maken. "Is dat je man?" vroeg hij nerveus. "Nee gek," antwoordde ze en kroop nog eens lekker tegen hem aan. "Je vriend dan?" vroeg hij. "Nee, helemaal niet," antwoordde ze, knabbelend op z'n oor. "Wie is het dan?" vroeg de nu wat ongeduldige jongen. Ontspannen antwoordde ze: "Dat was ik voor de operatie."