Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

30 sep 2011 17:48

volgens mij zoekt UVB een targa en geen coupe

30 sep 2011 18:20

Klopt, ik ga vooral voor een Targa. Als jullie nog ideeën hebben over deze, dan hoor ik het graag:

1. Bij Car Care in Soest een 1990 964 C2 Targa, rood. 100dkm gelopen en al ruim 15 jaar in onderhoud bij Car Care, ik heb 'm gezien en hij is echt in zeer goede staat. De prijs vind ik wel hoog 35000 (waar denk ik in onderhandeling nog wel wat af gaat). Wel met 2 maanden garantie.
2. en deze: http://www.autotrack.nl/tweedehands/porsche/911/8105649 een 1974-er (dus zelfs ruim voor de 964) maar wel met een 3.2 motor

Groeten, Ulrik

30 sep 2011 19:15

dubsport schreef:Koopje? 16900 voor een 964 c4 ,hoe kan het zijn dat deze nog niet verkocht is:http://link.marktplaats.nl/488241156

Staat al heel lang te koop en is onlangs 1000 euro gezakt. Wellicht toch niet zo'n koopje ?

30 sep 2011 19:18

Afbeelding Afbeelding Zijn natuurlijk 2 compleet verschillende auto's, ga eens kijken en rijden en dan een akk bij degene die je wilt...........

30 sep 2011 19:33

Die eerste is de lekkerste :ba:

30 sep 2011 21:25

jack bauer schreef:Leg eens uit,.........wat moeten wij hiervan weten? (sparen we misschien de nutteloze kms uit :thumleft: )

Geen historie, dus echt helemaal niets. Verder is er zeker de afgelopen 6 of 7 jaar geen onderhoud aan is gepleegd, dus ook geen olie vervangen. Km.stand klopt niets van, er is jaren mee gereden met een teller die op 103.000 km stil is blijven staan. Verder is de carosserie slecht: auto werd nog maar sporadisch gebruikt stond echter wel buiten op de oprit. En dat een jaar of acht met als resultaat veel roest. Verwarmingssysteem is gaar en als je de airco aanzet komt er rook uit het dashboard. Interieur uitgewoond.

De laatste keer dat ik dat ding in het echt gezien heb is al een paar jaar geleden maar in de tussentijd is er niets aan gedaan dus beter dan bovenstaand is ie er zeker niet op geworden. :wink:

30 sep 2011 21:54

Ik heb hem een aantal maanden geleden nog gezien. Hoogte verstel mechanisme van de bestuurdersstoel is volgens mij defect. Ook was de verdere staat van de auto niet heel goed. Er zijn wel een aantal bonnen voorhanden, maar erg vertrouwd doet het niet overkomen. Maar daar is de prijs ook naar...

30 sep 2011 22:05

"Bedrag waar deze porsch voor aangeboden wordt moet porsch ook opbrengen"
Schrijven ze in de advertentie.......tja zegt mij al genoeg :roll:

Net zo'n klantentrekker als "alleen voor de echte liefhebber" :ass:
Alsof ze hem niet aan je verkopen als geen liefhebber bent maar wel met je euro's staat te wapperen :bang:

01 okt 2011 10:24

niet echt koopjes, wel errug lekker: bij Witmer een 964 Turbo 3.6 en een 993 Turbo. Allebei rond eur 63000. Misschien vanmiddag even kijken (als ik niet naar de kermis moet met de kinderen...3 oktober).

01 okt 2011 10:49

Begreep van iemand die hem bekeken heeft dat die 3.6 wel een behoorlijk schadeverleden heeft....

01 okt 2011 14:13

2000 gtv schreef:Net zo'n klantentrekker als "alleen voor de echte liefhebber" :ass:
Alsof ze hem niet aan je verkopen als geen liefhebber bent maar wel met je euro's staat te wapperen :bang:

"Goedendag meneer. Ik wil graag voor de vraagprijs die 911 in uw etalage kopen om er een kippenhok van te maken"
"Sorry meneer, wij verkopen die auto alleen aan een echte liefhebber..."

Ja sure :bang: :scratch:

"Prima meneer, strik erom?"

01 okt 2011 15:28

Nee dan deze: http://link.marktplaats.nl/488495922

Engels kenteken en géén sleutel.... En géén linker portierraam en . . . hoe lang zal de lijst worden.
Laatst bijgewerkt door PieterZ op 01 okt 2011 15:30, in totaal 1 keer bewerkt.

01 okt 2011 15:30

Wel papieren?

01 okt 2011 15:32

sandelow schreef:Wel papieren?

Ja staat er toch: Engels kenteken, of zu het alleen om de platen gaan?

01 okt 2011 15:38

Als de auto op Engelse platen staat, het linker voorraam beschadigd is en de eigenaar geen sleutel heeft, dan ben ik heel benieuwd of er wel papieren aanwezig zijn :)

01 okt 2011 16:56

Als je kunt aantonen dat je rechtmatig eigenaar bent dan kun je volgens mij gewoon een kenteken aanvragen. Wel veel gedoe uiteraard...

01 okt 2011 17:39

Maar in NL geveild toch? Dan kun je hem m.i. toch makkelijk op naam zetten. Alleen zul je hem nog wel moeten importeren!

01 okt 2011 18:53

als het een Domeinen auto is, wordt er officieel aangegeven dat er geen kenteken bij is en wat het land van oorsprong is. Met die papieren van de Domeinen kan je bij de RDW op chassisnummer de auto invoeren en op kenteken zetten.

01 okt 2011 20:54

Met het risico om het topic te vervuilen:
- wat nu als het een Engelse schade-auto is, dan zijn de engelse papieren ingenomen (cat B, C en D geloof ik), en heb je niets, behalve een factuur van iemand die zegt de eigenaar te zijn...
Dat is een makkelijk gevalletje oplichting:
Men jatte in Engeland een auto, tikt er wat deuken in, biede die zonder papieren aan (want gestolen), maakt een factuurtje op met omschrijving cat C schade (john Smith verkoopt...) et voila, je krijgt bij de RDW papieren.
Dat kan toch niet kloppen?
Als het een schade-auto is, dan zijn er toch salvage papers of iets dergelijks?

01 okt 2011 21:15

@ elferhenkie - dat zo best eens zo kunnen heten. weet het niet. weet wel dat ze bij de rdw dat document herkennen.

01 okt 2011 21:32

Men kan een 'hpi' uitvoeren per sms.
Men kan dan de gehele historie en schade verleden van de wagen checken alsmede het chassis nr.(UK cars)

Het schijnt dat er in UK zeer eenvoudig aan een kenteken (V5) te komen is,en er ook nog wel eens een wagen gekloond wordt.
Ga er natuurlijk vanuit dat deze Cayenne geheel legaal is ,maar checken kan nooit kwaad ,kost 4 euro dacht ik ,een HPi via sms.

De 2e hands automarkt in UK is echt de 'bargainbasement of Europe ' rechts gestuurde auto's zijn daar extreem goedkoop.
Deze Cayenne zal met die km stand en andere 'issues' wel gewoon normaal geprijst zijn volgens engelse markt value.

hier nog een link naar een UK cayenne (ter vergelijking):

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201130405789809/sort/priceasc/usedcars/model/cayenne/make/porsche/page/1/radius/1501/postcode/w113ht?logcode=p

01 okt 2011 23:01

http://www.morrisonmotors.co.uk/used-ca ... iptronic-S

Een turbo voor 27k euro wel stuur rechts

01 okt 2011 23:23

Zie je ook niet vaak: Porsche 911 Coupe 3.6 Carrera R

46.925 km, € 42.900,-

http://link.marktplaats.nl/488675218

Afbeelding Afbeelding

01 okt 2011 23:23

Dirkjan schreef:http://www.morrisonmotors.co.uk/used-cars/view/518693/Porsche-911-Turbo-Tiptronic-S

is zowat de marktprijs ginder.
996 gaat daar vlotjes onder de 10.000. :bang: waarom toch dat stuur rechts.

02 okt 2011 9:48

bart964 schreef:
Dirkjan schreef:http://www.morrisonmotors.co.uk/used-cars/view/518693/Porsche-911-Turbo-Tiptronic-S

is zowat de marktprijs ginder.
996 gaat daar vlotjes onder de 10.000. :bang: waarom toch dat stuur rechts.

eerst even oefenen bij targetcars in eindhoven?
Gesloten onderwerp