Waarom zou je aan een nieuwe serie beginnen, terwijl bijna al goede series aan hun volgend seizoen zijn begonnen. Heeft trouwens een 7.3 op IMDB en dat is niet heel erg goed voor een serie.
Mijn all-time-favo film is "The sound of music", dus dan weet je het wel. Zoiets kun je verwachten van mensen die geen Porsche zonder electronische nanny's willen rijden
MY00 schreef:Gisteren "Drive" gekeken, vond hem erg goed...
Vond 'm maar matig. Een langzame film is niet erg, maar in dit geval was het wel erg overdreven uitgerekt... Je kan beter "The Driver" uit 1978 nog een keer kijken http://www.imdb.com/title/tt0077474/
Woensdag tijdens het zetten van mijn nieuwe tattoo "Wimpie77 loves Fransie Bauert" gekeken naar The Way Back, maar vanwege de heftige pijnscheuten niet af kunnen kijken.
Gister binnen gehaald: "Killer Elite" ben benieuwd....
Na enkele teleurstellende films (Captain America, Red State, Faces in the Crowd) vanavond de eerste twee afleveringen gekeken van “American Horror Story”. Niet slecht. Erg grimmige sfeer maar wel boeiend. Hoop dat ze dat vast kunnen houden.
The Walking Dead S2 is ook weer van start gegaan. Vond S1 best tof. Ben door Dexter heen, S3 en S4 waren erg goed maar 5 dan weer minder. Wacht even tot S6 er compleet op staat want ik vind het wel prettig alles achter elkaar te kijken. Verder nog bezig met Fringe en Sons of Anarchy, beiden alweer in het vierde seizoen.
Op de MediaCenter klaar voor de start: Terra Nova (ben benieuwd), Warehouse 13 (3e Seizoen) en The Vampire Diaries (ook Seizoen 3). True Blood hebben we maar laten gaan want vampieren, weerwolven, elfjes, heksen etc etc wordt wat veel van het goede.
Heb het eerste jaar van Haven gedownload in HD kwaliteit. Deze is zeker de moeite waard. Goed acteerwerk, goede muziek obv Stephen King boek. Gisteren een record download van 80 GB. The Lord of the Rings triologie in Extended edition Blu-ray formaat (MKV)