Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

24 okt 2011 22:46

Twijfel twijfel: http://auto.marktplaats.nl/porsche/4910 ... nd=12&fs=1

24 okt 2011 23:04

Als je in de markt bent voor een 928 dan zou ik deze zeker overwegen!

24 okt 2011 23:29

Godspeed schreef:http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=203546880
Misschien een koopje maar voornamelijk een bizarre wagen. 993 S uit april 1995 :roll: ... Heeft enkele jaren geleden ook reeds te koop gestaan, had toen contact opgenomen met de (toenmalige?) verkoper om te vragen of het om een fout in de advertentie ging. Gaf toen aan er weinig van te weten, had een collectie sportwagens en wist enkel te vertellen dat de wagen uit '95 stamde, een Carrera S was en goed reed. Nu wordt deze dus opnieuw te koop aangeboden met de tekst "Zeer mooie Porsche 993 S pré-serie (checked by Porsche)"...

Heeft ook een handbak...

25 okt 2011 9:32

Thjardo schreef:Boxster s met 118xxx gelopen orig. Nederlands, en al tien jaar bij dezelfde eigenaar :thumleft:

volgens de ad heeft ie een beurt nodig.. Ik wens je dan succes.. Maar goed, AKK en je weet meer..

25 okt 2011 12:15

Kent iemand de (historie van deze) rode 964 Turbo 3.3 (965) bij Wolbert?

http://www.wolbert.nl/default.asp?mod=O ... id=1196422

Afbeelding

25 okt 2011 12:25

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeet....

25 okt 2011 16:03

Heb de auto een paar keer bij Huisman Autotechniek zien staan. In mijn ogen moet er wel wat aan gebeuren om de auto echt goed te krijgen,denk aan spuiten en conserveren.

25 okt 2011 16:12

Rem schreef:Kent iemand de (historie van deze) rode 964 Turbo 3.3 (965) bij Wolbert?

http://www.wolbert.nl/default.asp?mod=O ... id=1196422

Afbeelding

Lekker hoor! 8)

25 okt 2011 19:35

+1 wat een VETTE kleur :thumleft:

25 okt 2011 20:48

Heb in dit draadje nog geen Panamera voorbij zien komen. Tenminste; ik heb denk ik wel tig pagina's doorgebladerd. Is dat niet de scoop op dit forum of heeft dit een bepaalde reden of juist niet?

25 okt 2011 21:23

die is nog veel te duur voor de meesten ,waanzinnige auto hoor :thumleft:

25 okt 2011 21:40

Taatjen schreef:Heb de auto een paar keer bij Huisman Autotechniek zien staan. In mijn ogen moet er wel wat aan gebeuren om de auto echt goed te krijgen,denk aan spuiten en conserveren.

Ik heb deze zondag bij wolbert bekeken maar vond dat deze turbo er juist erg netjes uitzag..

25 okt 2011 23:04

Bij Wolbert staat nog een 964 turbo 3.3. Vraagprijs 2000 meer dan die rode

http://wolbert.nl/default.asp?mod=OCCAS ... id=1196423

26 okt 2011 9:17

donkey schreef:
Ivo 3.6 schreef:Wat blijft dit toch een wannahave weliswaar 3.3 maar toch..

Porsche 964 Turbo

Staat bij fred huisman die ook het onderhoud doet, heb de auto niet gezien wel een belletje aan gewaagd. Moet nog wel het nodige aan gebeuren om em top te krijgen, remmen, zwetend stuurhuis, warmtwisselaars, beetje roest, airco defect. Wel historie, geen boekje. Ooit lichte parkeer schade gehad voor. Daarmee wordt de prijs marktconform voor een 3.3, lijkt me.

Toen de auto nog particulier te koop stond heb ik fred gebeld. Was 2e eigenaar auto. Iemand van nike. Fred Huisman weet echter meer dan die persoon van de auto. Bij interesse zou ik hem even bellen. PS auto mocht toen weg voor 28K..

26 okt 2011 9:30

28k.... :bang:

26 okt 2011 9:49

Dat is inderdaad een koopje voor een turbo 8)

26 okt 2011 11:54

MWah: er moest toen zeker nog voor 8k aan verspijkerd worden. Los van dat ik ook geen auto meer zou hoeven met originele dempers. Na 20 jaar hebben die ook de beste tijd wel gehad. Zeker nog 2K erbij. Zoals ik toen al schreef: daarmee aardig marktconform.

Belangrijkste reden om niet door te pakken: mijn vrouw wil niet met een p met vaste vleugel rijden...

26 okt 2011 12:53

Dank voor de reacties!

26 okt 2011 13:04

Koopje? Zeker als de kilometerstand klopt.

Carrera 3.o

hmmm toerenteller is zo te zien niet origineel?
Laatst bijgewerkt door Moondogjr op 26 okt 2011 13:07, in totaal 1 keer bewerkt.

26 okt 2011 13:07

donkey schreef:
Belangrijkste reden om niet door te pakken: mijn vrouw wil niet met een p met vaste vleugel rijden...
Kan ze ook niks stuk maken :mrgreen: :wink:

26 okt 2011 13:08

Mooie auto.

26 okt 2011 13:15

Als ik geen cabrio-liefhebber was geweest, had ik graag zo'n 965 gehad. :drive:
Maar goed, als mijn tante een piemel had gehad, was het mijn oom geweest, dus eigenlijk is dit weer eens een redelijk onzinnige opmerking.

26 okt 2011 13:24

Moondogjr schreef:Koopje? Zeker als de kilometerstand klopt.

Carrera 3.o

Nope. En aparte datum 1e toelating ook.

26 okt 2011 13:28

Moondogjr schreef:Koopje? Zeker als de kilometerstand klopt.

Carrera 3.o

Ik denk origineel een 2.7, want lijkt geen brede achterschermen te hebben. Motor+km (300 km) teller, vanwege km stand icm motor overgezet (uit een schade auto?). Toerentelller origineel 2.7 laten zitten, daar men niet wist dat daar verschil in zat? Je zou het misschien mede kunnen zien aan het al dan niet aanwezig zijn van de thermostaat voor de verwarming tussen de stoelen, hoewel dat voor de 2.7 een optie was.

Tevens zijn electrische verwarmde stoelen niet geleverd in 1975.

Datum eerste toelating is ook wel erg vroeg voor een MJ 76/BJ 75. Dus dat kan ook mede duiden op een 2.7. Dan heb je wel de C3.0 motor maar in een smalle koets zonder de dikkere stabies en zwaardere schokbrekers (bilstein in sommige gevallen) van de carrera.

I don't trust it!

26 okt 2011 16:49

Is dit wat?

http://link.marktplaats.nl/471922424
Gesloten onderwerp