30 nov 2011 12:09
During the 1990s, however, the market collapsed. From its peak of 30,471 sports cars sold in the United States in 1986, Porsche's U.S. sales amounted to only 4,400 by 1991. Unfortunately, the slide continued. One year later, worldwide sales for the company dropped to 23,060 units, with only 4,133 cars sold in the United States.
30 nov 2011 12:36
horn schreef:... En daarom adviseren wij van WC-Eend....
30 nov 2011 13:21
01 dec 2011 22:57
01 dec 2011 23:39
02 dec 2011 1:14
02 dec 2011 19:00
JorisLoet schreef:ook omdat de proporties niet helemaal kloppen en volgens Porsche zelf, the man and the company, de 'Porscheness' bij de 964 verloren zou zijn gegaan....
02 dec 2011 19:01
02 dec 2011 19:09
03 dec 2011 0:03
JorisLoet schreef:Niet in de laatste plaats omdat de 964 echt een tussenoplossing was die belangrijke 'tekortkomingen' van de eerdere modellen zoals wegligging/ achterwielophanging niet oploste maar ook omdat de proporties niet helemaal kloppen en volgens Porsche zelf, the man and the company, de 'Porscheness' bij de 964 verloren zou zijn gegaan....
03 dec 2011 11:03
03 dec 2011 11:36
03 dec 2011 12:16
03 dec 2011 13:39
frankv schreef:JorisLoet schreef:Niet in de laatste plaats omdat de 964 echt een tussenoplossing was die belangrijke 'tekortkomingen' van de eerdere modellen zoals wegligging/ achterwielophanging niet oploste maar ook omdat de proporties niet helemaal kloppen en volgens Porsche zelf, the man and the company, de 'Porscheness' bij de 964 verloren zou zijn gegaan....
Sure!
03 dec 2011 13:43
03 dec 2011 13:49
03 dec 2011 15:17
Hoezo tussenoplossing?? , toen Porsche in 1987 bezig was met de ontwikkeling van de opvolger van de 911 Carrera wisten ze vast nog niet wat ze in 1993 op de markt zouden brengen.Niet in de laatste plaats omdat de 964 echt een tussenoplossing was
Hè, tekortkomingen ?die belangrijke 'tekortkomingen' van de eerdere modellen zoals wegligging/ achterwielophanging niet oploste
Alleen de jaren 70 veiligheids bumpers vervangen door modernere bumpers brengt de proporties echt niet in gevaar.maar ook omdat de proporties niet helemaal kloppen en volgens Porsche zelf, the man and the company, de 'Porscheness' bij de 964 verloren zou zijn gegaan.
De 3.2 had 19 pk minder en woog zoveel minder dat ze de zelfde hoeveelheid kilo's per pk te verwerken hadden.De 3.2 is ook een leuke auto maar die had uiteindelijk te weinig pk's om echt het sport gevoel op te wekken (mijn mening!).
03 dec 2011 17:16
03 dec 2011 19:01
Anyhow, als er iemand nog n goeie auto weet
03 dec 2011 19:43
Erwin schreef:Bij de door iedereen mooi gevonden 993
03 dec 2011 19:47
03 dec 2011 23:31
03 dec 2011 23:59
04 dec 2011 0:06
04 dec 2011 0:13