01 dec 2011 23:14
Gizmo schreef:Erwin gaat met alles haaks de bocht om .....
01 dec 2011 23:20
01 dec 2011 23:36
01 dec 2011 23:44
Gizmo schreef:marco angelo schreef:Erwin schreef:marco angelo schreef:een boxster ligt gewoon veel beter op de weg dan een 964, ik pak er praktisch
haakse bochten mee zelfs zonder tc
Als je niks gewend bent lijkt het idd. alsof je de bochten haaks kunt nemen
als ik boxster vervang voor mijn carrera rs, ben ik (die ik al 23 jaar bezit)
word ik dan wel voor 'vol' aangezien? snotneus
Erwin gaat met alles haaks de bocht om, en als je heel lief bent kan je nog eens vragen of hij je wat les wil geven.
02 dec 2011 0:18
02 dec 2011 0:23
02 dec 2011 10:56
Hé jongens kom op zeg. We weten dat Erwin goed kan driften/sturen/glijen what ever, maar dat wil nog niet zeggen dat Marco dat niet zo kunnen. En wie van wie les moet krijgen, lekker belangrijk.
02 dec 2011 13:58
03 dec 2011 16:58
03 dec 2011 17:30
03 dec 2011 19:18
marco angelo schreef:een boxster ligt gewoon veel beter op de weg dan een 964, ik pak er praktisch haakse bochten mee zelfs zonder tc
03 dec 2011 20:13
wolf schreef:nou ben ik niet zo'n velgenfetisjist, maar dit ziet er niet uit. dunne bandjes om te kleine velgjes.
03 dec 2011 21:02
dunne bandjes om te kleine velgjes.
03 dec 2011 22:24
04 dec 2011 11:56
04 dec 2011 12:02
04 dec 2011 12:49
04 dec 2011 12:52
bjft schreef:Hoe meer glijden hoe minder snelheid.![]()
04 dec 2011 13:25
04 dec 2011 14:16
04 dec 2011 14:27
bjft schreef: Dat hebben we gezien toen Walter Rörl plotseling met de vierwileaangedreven Audi Quattro begon te spelen en alle driftende en glijdende achterwielaandrijvers het nakijken hadden. Toch??