Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Nieuwjaarsborrel @ Bavaria Brouwerij Café / Lieshout 13

12 jan 2012 21:22

Ber ook al ziek :cry: , das jippie we zullen allemaal aan hem denken als er een stilte valt, maar volgende keer, ziek of niet ziek dan haal ik hem wel op we hebben tenslotte niet voor niets een ligtaxi :idea: :drive: BER BETERSCHAP EN WE BELLUHHHHH

12 jan 2012 21:35

Dank je kerel, was graag meegegaan maar laat het voorbij gaan. Een week doodziek op bed gelegen en ben nog steeds niet in orde. Vandaag longfoto's laten maken en volgende week nog meer testen. Het is niet duidelijk wat ik onder de leden heb. :shock: Maar dat komt wel weer goed. :thumleft:

Heel veel plezier morgenavond, ik zal ook aan jullie denken!! :ba:

12 jan 2012 21:45

Ber, we zullen aan je denken.

Beterschap!!!

12 jan 2012 21:53

Beeeerrrrr nu moeten we het over je fruitmand hebben morgen en we zouden het ergens anders over hebben ( :?: )
Ok gezien je nooit ziek bent en nu toch verstek laat gaan en blijvend byzonder gedreven bent over het merk (eigen) Porsche zullen we morgen het er over hebben, wat??? natuurlijk over de inhoud van jou fruitmand. Ik doe vast een voorzet uh ik denk aan foto`s van de gezellige avond met een appeltje erbij, de nieuwe waterkoker van Ries, nee niet die van daar maar van hier en ik doe er een druifje erbij, ook denk ik een gezellige foto van Maastriiiiich met misschien een banaantje, de reis er naartoe met een kotszakje :mrgreen: (geen foto natuurlijk) Daarnaast een foto van een patatje met dubbele pinda saus een frikandel speciaal zonder uitjes en een gehakt staaf uiteraard ook met pindasaus geflankeerd door een goede fles wijn aan de ene kant en aan de andere kant een fles cognac van het bijzondere jaar 2013 (goed voor het hoesten) Dit alles gedrapeerd met een kaassoufflé en af geblust met een AJAX brandblusser. En nu maar heeeeeeeeeel snel beter worden voordat we het met al je vrienden komen aanbieden. JE BENT GEWAARSCHUWD!!!!!!!!!!!! :twisted:

12 jan 2012 22:06

Afbeelding

Ik weet dat Ber er niet op zit te wachten dat we bij hem op de stoep staan vrijdagnacht :lol:
Ga wel zonder jou, Hans :idea:

12 jan 2012 22:43

BER, SNEL BETER WORDEN SIGRID HEEFT PLANNEN. :mrgreen:

13 jan 2012 13:11

Michael964 schreef:
Michael964 schreef:Ik ga proberen om er bij te zijn. Was vorig jaar ook gezellig.
Zet mij er maar bij met 2 personen onder voorbehoud.

Gaat helaas niet lukken.
Veel plezier morgenavond en tot een andere Vrijdag in Lieshout!

Jammer Michael, toch de allerbeste wensen voor 2012 en tot gauw. :thumleft:

Re: Nieuwjaarsborrel in het Bavaria Brouwerij Café / Lieshou

13 jan 2012 15:08

Ber schreef:Hey mannen,
Ik ga zeker proberen te komen, heb al wel iets staan die avond maar ga proberen dat te verplaatsen. :res:

Hij heeft natuurlijk nog steeds iets staan :mrgreen:
Sorry Ber beterschap, was een inkoppertje :thumleft:

13 jan 2012 18:52

Helaas, ook ik moet verstek laten gaan door een keihard toeslaande verkoudheid. Veel plezier met de extra champagne!

13 jan 2012 20:05

Wij komen wel hoor :D Wordt alleen iets later dan 20:00 uur, verwacht er uiterlijk 21:00 uur te zijn.

Van mij mogen jullie, zonder ons, met de champagne beginnen :!:

13 jan 2012 20:18

Wimpie67 schreef:Helaas, ook ik moet verstek laten gaan door een keihard toeslaande verkoudheid. Veel plezier met de extra champagne!

Hi Wimpie,
Ook voor jou een heel mooi 2012 in goede gezondheid.
Tja een verkoudheidje heb je zomaar opgelopen, suc6!

13 jan 2012 21:31

HAHAHAHA, wat een verhalen weer :mrgreen:

Ik hou ook van jullie hoor :shock:

Veel plezier vanavond..........neem er 1tje op mij :cheers:

Hans kerel,
we halen de schade wel in binnenkort :thumleft:

14 jan 2012 0:30

Leuke meeting! Dacht eerst welk achterkamertjespolitiek heeft Peter nu in petto maar was intieme ambiance en prima geslaagd. Nu weer thuis, junior was mee maar hield het prima vol :thumleft:

Buiten stond een oud model Porsche op 2 parkeervakken :mrgreen: mooie kar Richard en hoop dat je m'n kop volgende keer wel herkend. Totmbo vroeg waar ik die laatste vrijdagavond dan wel uithing als de gastheer mij niet eens herkent :shock:

Leuk iedereen weer gezien te hebben !

14 jan 2012 1:03

Sander als ik wist dat dat jouw dochter was had ik gevraagd of ze een mooie sleutelhanger voor mij had kunnen maken. Maar ik ben nog al verlegen bij mooie vrouwen :oops:

14 jan 2012 1:09

Vast geen zwarte :wink: :lol:

Het was gezellig. Bedankt voor de organisatie :thumleft:

14 jan 2012 1:39

Ik heb een geweldige leuke avond gehad, vond het leuk jullie weer gezien te hebben. Hans Ellen en bart bedankt dat jullie mij gehaald en gebracht hebben. En Peter en Richard ook bedankt voor de organisatie, en kom zeker nog een keer dit jaar, ik had weer even dat gevoel van toen Eric nog erbij was, heerlijk. En hij was er vanavond bij hoor. :thumleft: bedankt voor alles. Veel liefs en groetjes Hillie :D

14 jan 2012 1:52

We zijn thuis!
Hartstikke gezellig. Leuk dat jullie er allemaal waren.

Jeanne's eerste rit om mij met een slok op, en dev997, thuis te brengen. De 997 staat al in de garage. Nu moet ze mij nog in bed krijgen. Ik ben benieuwd of Ik in het grote bed mag of dat ik naar de zolder moet. Dat ligt meestal aan het promillage. Misschien moet ik wel blazen?

@Sander
Sorry maar het valt soms niet mee om alle personen uit elkaar te houden.

14 jan 2012 2:01

ik djenk djt het met mijn promilagjee wel goed zit dusss ik slaap in het grooote bed vanjavond :drunken:

14 jan 2012 2:08

Zatlap :cheers:

14 jan 2012 2:22

Hier ook weer thuis.

@Richard, lekkere dikke kont en bedankt voor de uitnodiging.

17 juli is toch wel een bijzondere datum.......op naar het niet trouwen feestje!

Hillie, goed dat je er was.....op naar de volgende.

Jurgen.......krijg toch medelijden met Astrid.....degelijke auto, jij die met mensen discussieert onwetend wie ze eigenlijk zijn :mrgreen: En dan die dubbele tong aan het eind van de avond.
Afbeelding

Ik heb het goed gehad vanavond. :thumleft:
Op naar de volgende :idea:

14 jan 2012 11:03

Allen,

Wat een gezellige avond!
Iedereen zo bij elkaar, gezellig aan de babbel.

Het eerste uur hebben we natuurlijk besteed aan het bewonderen van Richard zijn nieuwe aanwinst, wat een mooie auto en natuurlijk top gepoetst.
Daarna met een aantal van jullie het Porsche jaar 2012 doorgenomen, nieuwe banden, ritten, evenementen, etc
En het verrassende van zo'n avond is dat je toch weer gemeenschappelijke vrienden / collega's tegenkomt.

Het was mij wederom een genoegen om dit samen met Richard voor jullie te mogen organiseren.

En nu maar weer over tot de orde van de dag, tot de volgende laatste vrijdag van de maand... :D

Gr, Peter

14 jan 2012 11:07

Ber schreef:Hans kerel, we halen de schade wel in binnenkort :thumleft:

:shock: de schade inhalen, die ben ik nu net aan het herstellen :scratch:

14 jan 2012 13:37

Was weer gezellig ofcourse, Hans nog bedankt voor het berschermen van onze auto's door een royale parkeer plek te claimen :wink:

14 jan 2012 14:58

Peter, de foto's komen toch nog wel :?:

14 jan 2012 18:30

Die parkeerplek was inderdaad "ruim voldoende", al was het wel wat wazig dat er drie personen op een parkeerplaats in een auto met beslagen ruiten zitten ;)

Heren organisatie: Top, leuke avond gehad, gezellig en man, wat is die kroeg goedkoop ;)
Plaats een reactie