Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Van liefhebber naar rijder!

18 apr 2012 23:07

diggler_911 schreef:Gefeliciteerd, mooie targa! Toch wel opmerkelijk dat je het feit dat het een targa is helemaal niet noemt.

:scratch: :scratch: :scratch: :scratch:

ramonhsluis schreef:Na veel zoeken, praten en vooral hier lezen over Porsche heb ik een 996 targa uit 2002 gekocht.

19 apr 2012 7:34

Blitse kar... en dat op je 24e! :res:

veel plezier ermee!

19 apr 2012 17:02

Mooie reacties! De korting die de olieboer mij geeft is 20% van de verkoopprijs dus mooi meegenomen :mrgreen: Maar ik heb deze auto natuurlijk helemaal doorgerekend voordat ik eraan begon. Ook zonder die korting zou ik er geen km minder mee rijden, het is zo mooi :drive:
Targa was een duidelijke keuze, maar ik had een mooie 3.6 2002 niet laten staan.

Al is deze auto met de opties: Schakelbare klep in de uitlaat, PSM, PCM, aluminium details, witte tellerplaten, porsche embleem in de stoelen en natuurlijk het dakkie wel mijn totaal ideaal auto :D

24 vrij jong, maar ik heb wel gewacht totdat ik geen beginnend bestuurder meer was en 5 schadevrije jaren had, daardoor gingen er in de verzekerings wereld ook wat meer deuren open.

Klein detail is dat ik ook AL die tijd nodig had om te sparen :cheers: :mrgreen:

19 apr 2012 22:50

@ alfred: zag het later zelf ook :oops: , browsen valt niet mee op een eipet

20 apr 2012 16:23

Gefeliciteerd met je goede keus. Zei hij die ook een 996 Targa in bezit heeft :D
Plaats een reactie