Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: TV, Movie & IMDB

08 apr 2012 23:51

Ben hem aan het downloaden. Is dit een aanrader of een afrader?

08 apr 2012 23:55

Echt zo'n film waarover je nog even blijft nadenken. Ken je smaak niet ( m.u.v. Telefoons) maar zou de download zeker niet afbreken :thumleft:

09 apr 2012 8:56

Jeroen914 schreef:Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Erg goed. Knappe rol van Gary Oldman. Mooi sfeerbeeld. Wel opletten, want het plot is geen 1-2-3-tje.

Net gekeken. Vond hem traag en pas het laatste half uur echt de moeite waard....

09 apr 2012 13:19

Net gekeken? Je bedoelt 's morgens vroeg al een film achter de kiezen? :lol:

09 apr 2012 13:22

yep. van 6 tot 8.

10 apr 2012 16:15

Jeroen914 schreef:
Olaf schreef:INTOUCHABLES ...
.. zojuist gekeken = :thumleft:
Niks voor Jeroen914 :mrgreen:

'k heb het over het algemeen niet zo op franse films, maar deze is echt een "must see"
Briljante film :thumleft:

op zeker een goeie franse film :thumleft:

deze franzzze film heb ik afgelopen pazzzzen bekeken vonk op zeker een topper :

werkelijk een steengoeie ouderwetse maffia knaller,gebaseerd op een waar verhaal Afbeelding

.

10 apr 2012 22:57

The Shit? Niet te vinden op imdb.....

10 apr 2012 23:00

hahaha imbd nog nevah nooitniet op gekeken

13 apr 2012 23:00

Master Ken schreef:Echt zo'n film waarover je nog even blijft nadenken. Ken je smaak niet ( m.u.v. Telefoons) maar zou de download zeker niet afbreken :thumleft:

Wat een shit film. Je hebt je toch niet zitten verplaatsen in die psychiatrische patiƫnt? De vergelijking met Apple ging weer wel op. :thumleft:

13 apr 2012 23:26

Inderdaad, ik ken je smaak niet :thumleft:

26 apr 2012 22:34

Zojuist Chronicle bekeken en ik moet zeggen ik vond hem erg goed.
Ik zeg een echte aanrader.
Afbeelding

27 apr 2012 11:05

gistah premiere bezocht van the AVENGERS

goeie vette action roller coastaht mooiiii

.

27 apr 2012 17:28

Heb van de week Battleship gezien. Was bijna in slaap gevallen.

04 mei 2012 8:55

Chronicle gisteren gezien. Niet goed niet slecht. Meer een jeugdfilm naar mijn idee. Gisteren ook nog 50/50 en Carnage gekeken. Die zijn allebei meer dan de moeite waard. Tussendoor ook nog naar de persconferentie van de nieuwe Samsung S3 gekeken met als innovatie draadloos kunnen opladen. Was dus een mooi film avondje....

06 mei 2012 12:58

Gisteren naar Real Steel gekeken. Had veel weg van Chronicle. Te hoog jeugdfilm gehalte. Daarna Margin Call. Dit is een toppertje. Heel goed hoe de sfeer binnen de bankenwereld wordt neergezet. Zo begon de bankencrisis 2 jaar terug. Mijn mediaspeler pakte het formaat niet van les Lyonnais. Heb daar nu een nieuwe versie MPG4 van gedownload.

06 mei 2012 15:16

Ik begrijp echt niet hoe je Reel Steel kunt vergelijken met Chronicle.
Reel Steel is idd zeker bestemd voor jeugdige kijkers, waarvan in Chronicle niet kan betichten.
Het feit dat je iemands donkere kant in zijn geheel naar boven ziet komen, vond ik erg goed neergezet.

06 mei 2012 22:57

Ik zal hem hem dan nog ff nuanceren. Chronicle aardig verhaal maar meer voor de wat oudere tiener en Real steel meer een Disney verhaal voor de jongere tiener. Nee de echte films voor echte mannen Margin Call en Les Lyonais, de laatste is een goede tip van onze dokter. Alleen al die muziek de 1ste 3 minuten..... :thumleft:

07 mei 2012 1:35

Dit weekend gekeken:

21 Jump Street : 6,5 best grappig
Afbeelding

This means War : 7.0 Leuke actie comedy
Afbeelding

Red Tails : 5.0 Het visuele spectakel kan niet op tegen de bagger acteer prestaties. Jammer, had meer in gezeten.
Afbeelding

07 mei 2012 8:02

Heb gisteren naar The Vow gekeken. Leuke film.

07 mei 2012 10:17

We bought a zoo. Leuke familiefilm met een leuk verhaal. Een 7.

16 mei 2012 22:42

Deze week the Apollo 13, een management game, gespeeld tijdens een cursus. In de avond de film gekeken en die is in positieve zin bevallen.

16 mei 2012 23:19

barolo hebbie nou le mac al gezien, als je echt onwijs wil lachen dan moetje die film ecg wel gaan kijken :mrgreen:

ik heb hem nou al en paar keer gezien ik blijf hem leuk vinden :cheers: heerlijke muziek ook btw :idea:

16 mei 2012 23:22

Le Mac en Barolo? Dat gaat 'm niet worden. :mrgreen:

16 mei 2012 23:46

le mac is de baassssss gekkk hij is de BOMSTE 8)

.

17 mei 2012 0:47

Ik ben nu Ajeossi aan het kijken. Le Mac :scratch: Doe mij maar Royal with cheese.
Gesloten onderwerp