Chronicle gisteren gezien. Niet goed niet slecht. Meer een jeugdfilm naar mijn idee. Gisteren ook nog 50/50 en Carnage gekeken. Die zijn allebei meer dan de moeite waard. Tussendoor ook nog naar de persconferentie van de nieuwe Samsung S3 gekeken met als innovatie draadloos kunnen opladen. Was dus een mooi film avondje....
Gisteren naar Real Steel gekeken. Had veel weg van Chronicle. Te hoog jeugdfilm gehalte. Daarna Margin Call. Dit is een toppertje. Heel goed hoe de sfeer binnen de bankenwereld wordt neergezet. Zo begon de bankencrisis 2 jaar terug. Mijn mediaspeler pakte het formaat niet van les Lyonnais. Heb daar nu een nieuwe versie MPG4 van gedownload.
Ik begrijp echt niet hoe je Reel Steel kunt vergelijken met Chronicle. Reel Steel is idd zeker bestemd voor jeugdige kijkers, waarvan in Chronicle niet kan betichten. Het feit dat je iemands donkere kant in zijn geheel naar boven ziet komen, vond ik erg goed neergezet.
Ik zal hem hem dan nog ff nuanceren. Chronicle aardig verhaal maar meer voor de wat oudere tiener en Real steel meer een Disney verhaal voor de jongere tiener. Nee de echte films voor echte mannen Margin Call en Les Lyonais, de laatste is een goede tip van onze dokter. Alleen al die muziek de 1ste 3 minuten.....