Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
24 jul 2012 11:41
Nu komt er 265 onder, wat er eigenlijk ook op hoort te zitten qua velgmaat. Met de 285 'bolde' de band ook wel behoorlijk over de velg. Daarna even met een 265 winterband die er lag getest, en dat zag er al een stuk beter uit. Spacers eraf natuurlijk maar dan gaat het precies mooi passen.
Wel even een plaatje hoe het er uit zag op de brug:
24 jul 2012 11:43
.. dat ziet er bekend uit
24 jul 2012 11:47
Morgen dus de lak en het leer (vandaag al, maar morgen klaar), en dan hopelijk morgenmiddag ook nog even de velgen en dat rubbertstripje bij de sideskirt, dan zal het een mooi plaatje worden! Voor nog even iets verlagen en klaar is Viola!
24 jul 2012 16:06
Is dit voor de sportuitlaat of voor de standaard uitlaat op de 997 S MKI? ik vind t eigenlijk wel mooi namelijk..
@Pieter.
Het is gewoon een vervanging van de uitlaat opzet stukjes van de 997. Gekocht bij Paul Geeris.
25 jul 2012 15:10
Olaf schreef:
mfh1968

.. had ik het toch bij het juiste eind - originele cassettehouderbakje zit met 1 schroefje vast -
die je moet bewaren - want zo te zien zit er bij het nieuwe bakje maar 1 schroefje
Werkelijk briljant, het originele Porsche bakje past in één keer.
Inderdaad de oude cassetehouder met 1 schroefje los maken, het nieuwe bakje erin, en er ziten al twee bevestigingspunten in de auto.
Dus bijgelverde schroefje en schroefje uit de cassetehouder erin draaien, en het zit en past perfect....
Mijn 3,5 jaar oude smurf wist me gelijk te vertellen dat hij zijn zonnebril, een sticker en een snoepje erin kon leggen hahaha
25 jul 2012 20:42
vandaag hem er maar flink laten uithangen

, een poloshirt een jackie uiteraard met het bekende Porsche logo en oh ja een reserve V-snaar voor de tour du Rufie
26 jul 2012 20:23
Toch een andere radio gekocht....blaupunkt hou ik op plank als reserve....
Een becker traffic pro op mp gescoord... en ingebouwd.
27 jul 2012 8:13
Nice wil ook nog zoiets erin, plug & play ?
27 jul 2012 9:01
KLIKBij een 993 is het vaak plug en play - behalve als er een Nokia sound-system in de Porsche zit.
In dat geval moet je naast het aftakken van de snelheidspuls - ook C6 aan A5 zetten
Bij een hele vroege 993 kan het zijn dat je geen ISO stekkers hebt - omdat de Porsche af fabriek met bv een Blaupunkt is afgeleverd, maar daar zijn dan weer 'jumpers' voor te koop.
27 jul 2012 10:23
Zo dan, volgens mij heb ik het Nokia Sound systeem, moet ik ff checken thuis in de optie print out......en het is een 1994.....weet niet hoe vroeg hahaha
27 jul 2012 10:30
Als je nokia sound system heb, weet je dat echt zeker, dan zit er in het linkerportiervak een kastje gemonteerd met een paar knoppen om eea te bedienen, kan niet missen...
27 jul 2012 10:33
Dan heb ik het volgens mij niet.....ga ik zeker checken
27 jul 2012 10:35
Of er moeten meerdere varianten van zijn geweest, maar op deze manier ken ik het nokia sound system
27 jul 2012 12:14
mfh1968 schreef:Nice wil ook nog zoiets erin, plug & play ?
Voor het geluid wel, de rest....de navigatie heb ik niet aangesloten. Is me teveel werk en navigatie is knudde qua bediening, losse cd's etc.....
En ik heb een garmin zumo die ik zo in kan 'plakken' op de voorruit....
27 jul 2012 12:15
Je plaatst een Becker, maar gebruikt niet de navi

Wil jij dan rondrijden met zo'n plak navi?
27 jul 2012 12:29
Ja......en voor die paar keer dat ik hem echt nodig heb ga ik plakken....
27 jul 2012 13:12
Ok, ieder z'n ding natuurlijk!
27 jul 2012 14:24
Idd, inmiddels ook een liter olie gekocht....ongeveer op het niveau weer zoals bij aflevering...250cc op 2000 km.......plus minus dan.... Iig geen liter op 1000km zoals in het instructieboekje....
27 jul 2012 17:23
Even gecontroleerd:
M490 Sound System
geen idee wat het inhoud
28 jul 2012 13:51
En omdat ik niet tevreden was met de radio ontvangst heb ik vanmorgen een actieve antenne gekocht en ingebouwd. Resultaat is iig een stuk beter.....
03 aug 2012 21:46
In Engeland bij Design911 aluminium ringen voor om de tellers gekocht. Is écht aluminium en maakt het zwarte geheel net wat frisser.
Maar...... lui he... Nog niet gemonteerd.
Oh ja en ook van Brodit een adaptor om m'n Tomtom aan de zijkant van de middenconsole te bevestigen. De originele Navi in de 996 vind ik langzaam en achterhaald. Hij zat er in, maar ik gebruik 'm bijna niet. En de Tomtom op de voorruit wilde ik niet.
03 aug 2012 22:42
De onderdelen waren binnen en sinds vandaag is de rollo weer gemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=eQXuPwDDmUk&sns=em
03 aug 2012 23:20
Een setje nieuwe vloermatten, voelt en ruikt weer als een nieuwe auto
03 aug 2012 23:34
Niet voor de Porsche maar toch leuk, Porsche iPhone bescherm case, Porsche klok, ter plekke in elkaar gedraaid en een Porsche polo. Op de markt op Tenerife voor weinig. Origineel Porsche Design natuurlijk
04 aug 2012 11:50
Delnoy schreef:...en een Porsche polo. Op de markt op Tenerife voor weinig. Origineel Porsche Design natuurlijk

Ah, my friend, special price for you!
On topic, heb 'm een bezoekje aan z'n geboorteplaats cadeau gedaan, vond ie leuk. En wij ook trouwens...
In het museum een fraai boek gekocht, één deel over Porsche, het andere over het gebouw. Indrukwekkend.