Re: Jubirit #9 - 12 augustus 2012 - Water Management...
11 aug 2012 22:15
Tweety is gewassen , maar kan mijn bijrijder de hele avond niet contacteren , dus mijn broer gebeld , en die vind het ook leuk om mee te gaan . Dus andere bijrijder dan verwacht , maar we gaan er een mooie dag van maken .
12 aug 2012 0:28
Ik hoop er de volgende keer weer bij te kunnen zijn maar iedereen een hele leuke dag toegewenst morgen. Pascal en ester maken er altijd wel iets leuks van.
12 aug 2012 14:20
Heelijke dag gehad!! .
@ Pascal: Dank voor de goede organisatie!! Eerste deel vd route was fantastisch. Lunch was ook top....!! helaas na de lunch af moeten haken. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
12 aug 2012 17:28
Superdag. Mooie route (stoffig dat dan weer wel, dus blij dat ik de Porsche niet had gewassen ) Prima lunch en eindlocatie met voldoende parkeerplekken. Helemaal OK. Nederland is gewoon prachtig, zeker met dit weer. Pascal bedankt + wie er nog meer heeft meegeholpen. Ook namens Inge bedankt. Ik ben benieuwd naar de video van onze achtervolger !!
12 aug 2012 18:12
Wat een geweldige dag zeg! Mooie startlocatie met heerlijke koffie en veel oude bekenden. Prachtige route door een stukje mooi Nederland, super genoten van het navigeren van mijn vriendin, het was haar eerste rit en we hebben genoten van alles. Heerlijke lunch ook (had ook niet anders verwacht van Rob...). En als klap op de vuurpijl een schitterend boek gewonnen! Jeeheeee equipe Hans & Daan is here to stay... Pascal dank voor deze mooie dag! Life is Beautyful
12 aug 2012 18:27
Pascal 't was weer prima voor elkaar, complimenten. Leuke dag gehad en veel dijkjes gezien met huisjes waar je alleen terecht kon door over een bruggetje te lopen. Wat dat betreft klopte 't aardig met de topictitel. Leuke stukken gereden o.a. met André in zijn 75'er Carrera die gewoon in m'n spiegel bleef plakken, maar ook nog een beetje oorpijn van 't kabaal van Jaco's auto in de tunnel... Rob en Regine bedankt voor 't lekkere eten. Zojuist 69 liter getankt, dus 't kon ook nog "makkelijk" op één tank...