Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Jubirit #9 - 12 augustus 2012 - Water Management...

12 aug 2012 18:54

Pascal, Esther, Olaf bedankt voor de mooie dag.
We hebben genoten van de tocht. Mooie rit door onze geboortestreek :thumleft: . Wat zijn er toch nog mooie stukken natuur onder de rook van Rotterdam!!\

Top! :cheers: :thumleft: :thumleft:
Laatst bijgewerkt door Ivo 3.6 op 12 aug 2012 20:04, in totaal 1 keer bewerkt.

12 aug 2012 19:07

Net thuis maar intens genoten en leuke mensen leren kennen.

Top organisatie, toplunch, top route en meer dan topweer (zou bijna verlangen naar een coupe want ik ben zo rood als een kreeft :mrgreen: ) Zeker voor herhaling vatbaar.

Pascal bedankt!

12 aug 2012 19:09

Kan niet anders dan bij m'n voorgangers aansluiten! Geweldige dag met prachtige auto's, leuke mensen, mooie locaties en dan ook nog volop zon!
Pascal, Esther en Olaf hartelijk dank voor het organiseren :thumleft:

12 aug 2012 19:12

Pascal, wederom bedankt voor de mooie rit! Wist niet dat er zoveel moois in omgeving R-dam was........ :twisted:
Wel als eerste binnen, maar geen prijs......snap er niets van :mrgreen:

Jurgen, toch maar eens aan een tunnelchallenge meedoen?!!! :wink:

12 aug 2012 19:22

Super leuke dag (en weekend), organisatie bedankt. :cheers:
Heb veel mensen ontmoet en gesproken maar helaas niet iedereen (Zoals Olaf :mrgreen: ). Gelukkig zijn er nog zat gelegenheden.

Zijn na de lunch huiswaarts gekeerd vanwege de kinderen. Begon toch wel wat lang voor ze te worden en we hadden ook nog afspraken in het zuiden.
De foto's : http://www.flickr.com/photos/kix911/sets/72157631034980442/show/

Of kijk of Facebook. :mrgreen:

12 aug 2012 20:00

pascal nogmaals van mijn dochter (die de middageditie reed) en mij onze dank vd gezellige dag
en esther en olaf ook
en veel mede forummers !

12 aug 2012 20:40

Pascal & Esther bedankt heb super genoten en weer veel bekende en nieuwe forummers ontmoet.

Helemaal top. :res:

12 aug 2012 20:42

Pascal, Esther en Olaf, m'n eerste Jubirit, wat een feest. Top(less) weer, mooie routes, goede stoplocaties en prima catering. Heb genoten in m'n Targaquarium :cheers: Snorkel niet nodig gehad :mrgreen:
Benieuwd naar het 'Barolo report' :ba:

12 aug 2012 20:46

"Snorkel niet nodig gehad"...............
toch maar het pontje betaald ?

12 aug 2012 20:52

Fijne dag gehad,iedereen bedankt. Michiel (Lionhunter jr.) goed gedaan :thumleft:

12 aug 2012 20:59

Dank voor mooie dag op deze mooie dag :)

12 aug 2012 21:33

Ondanks dat ik niet heb meegereden heb ik genoten van al die Porsche's in de mooie Hoeksche Waard. Ja ik was een van die fietsers.

12 aug 2012 21:38

Delnoy schreef:De foto's ..

:thumleft:

Grappig om te zien dat jullie er net voor die flitser de A13 af zijn gegaan - en er daarna weer op :mrgreen:

Eh ... LeoH :arrow: vertelde jij mij niet dat je juist daar even gas gaf om de jongens te laten kijken :?: :shock:

12 aug 2012 21:39

Ik zie dat ik wat gemist heb :|

12 aug 2012 21:51

Iedereen maar vooral Pascal en de rest van de organisatie bedankt voor deze topdag!! Wij als Porsche rookie's vonden het smaken naar meer!!

Wij wisten niet wat we konden verwachten vandaag, maar wat een leuke gezellige club mensen!!!

Bedankt Chantal & Ric

FILMPJE;
Ik heb net al wat stukjes film bekeken en hier kan ik wel wat moois van maken. Helaas is het meeste geluid ruk, omdat ik een externe mic. vergeten was.. Dom...dom....

Ik pik trouwens stiekem wat foto's die hier gepost worden voor in het filmpje. Aangezien ik 0 foto's heb gemaakt.
Ik hoop dat niemand hier bezwaar tegen zal hebben.

Pfff een boek tikken op een telefoon is ook een kunst haha...
Laatst bijgewerkt door badtzmaru op 12 aug 2012 21:53, in totaal 1 keer bewerkt.

12 aug 2012 21:53

Volgend jaar ben ik erbij...Moest vandaag naar de zaak, de jongens in het magazijn ondersteunen....Mijn vrouw zei al...niet zeuren wees blij dat het zo druk is in deze tijd. Klopt zei ik, die 997 verdien ik daarom volgend voorjaar....leuke beelden en foto's gezien. Heb dus wat gemist ! Niet getreurd, volgend jaar nieuwe kans! :ba:

12 aug 2012 21:58

Olaf schreef:
Grappig om te zien dat jullie er net voor die flitser de A13 af zijn gegaan - en er daarna weer op :mrgreen:

Ja, dat was een mazzeltje :mrgreen:

Re: Jubirit #9 - 12 augustus 2012 - Water Management...https

12 aug 2012 22:11

Olaf schreef:

Eh ... LeoH :arrow: vertelde jij mij niet dat je juist daar even gas gaf om de jongens te laten kijken :?: :shock:

AHA, dat was Leoh.
Afbeelding

12 aug 2012 22:47

Pascal, Esther en Olaf, bedankt voor deze mooie ervaring. 
Mijn zoontje en ik hebben een topdag gehad!! :cheers:
Ook voor ons was het de eerste kennismaking met het forum en de forumleden. Een hoop leuke mensen ontmoet en mooie autos gezien.

Tot de volgende bijeenkomst!

12 aug 2012 23:10

Tjonge jonge wat een fantastische dag. Dat we meerdere van deze mooie zonnige dagen krijgen en elkaar
treffen en gezellig door de dorpjes mogen rollen :mrgreen: Wat klinken die oudjes toch maar lekker zeg....

Organisatie........TOPPIE :thumleft:

12 aug 2012 23:17

Supergoede dag! Goede organisatie, leuke rit, goede locaties, goede catering! Sorry dat we niet op het pontje hebben gewacht :mrgreen:

12 aug 2012 23:22

Heerlijke dag gehad :thumleft: Prachtige rit, met als kers op de taart de tunnel (A15) :D
Pascal, Esther en Olaf , dank voor de uitstekende organisatie.
Broertje nu ook echt besmet met Porsche -virus.........Kan die de Italiaanse "lijken" eindelijk eens weg doen :mrgreen:

13 aug 2012 3:06

:ba:

Zo het filmpje is gemaakt! :salut:

Dus haal je :popcorn: tevoorschijn & enjoy the movie!!!

13 aug 2012 3:41

Wauw wat heb je dat fantastisch gedaan man, vooral die aparte opnamen van o.a. de uitlaat bij 't wegrijden zijn erg gaaf. Bovendien gelukkig ondersteund door een relatief rustig muziekje zodat 't geluid gewoon aan kan blijven :wink:

13 aug 2012 5:24

Bedankt Pascal, Esther en Olaf voor het organiseren !

Dit was onze eerste trip. Ik was samen met een vriend van mij in de zwarte 996.

Hij valt helaas in het niet bij al dat moois, wat een prachtige bolides! De GT 2 spoiler en Turbo velgen gaan er dus nu hoe dan ook komen :D

Tel daarbij op de lekkere lunch, de vergeten mooie scenery onder de rook van rotterdam en het geluid in de tunnel.

Wat een prachtige dag.

2 vragen:

1. Heeft iemand die verscholen politie-auto opgemerkt op de 1e route aan de linkerkant nog voor de pont ?

2. Weet iemand hoe je qua uiterlijk of je te maken hebt met een 964 turbo of een biturbo 965 ?

Anyway, een aangename ervaring en we zullen er wederom zijn op de Targa de Passagio, mijn Italiaanse co-piloot Damiano vertaalt het naar ' de wandelroute'. Volgens mij gaat het meer om 6k toeren in de tunnel :D

Bedankt allemaal voor deze leuke ervaring !

Rachid
Plaats een reactie