Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: Rode Porsche gezocht - voor Film

22 aug 2012 22:09

Ach Arjan, er zijn maar weinig mensen die in een opvallende kleur durfen :drive: Tsja en als je met je hoofd boven het maaiveld komt dan tsjak: kop eraf. EN we gaan natuurlijk niet schrijven dat je dan minder kleurloos bent of lef hebt. Nee, dan ben je een patser :ass: Anyway: heb vandaag weer heerlijk gestuurd en de nodige :thumleft: gescoord van al die mensen die me dan vast een snelle patser vinden :res:

22 aug 2012 23:47

bekend verhaal. :mrgreen:

23 aug 2012 12:17

@Donkey :thumleft:

23 aug 2012 12:49

Hee, alle forumpatsers bij elkaar in één topic.. :mrgreen:

23 aug 2012 12:53

.. en als die allemaal 1 dagje op de film-set komen opdagen, komen ze een heel eind met die film :wink:

Geen hond die het onderlinge verschil ziet in die rode meuk :twisted:

23 aug 2012 14:34

mss dat iemand nog een rode 996 overheeft....kunnen we mss het imago van de 996 opkrikken en de verkoopprijzen weer omhoog halen.....is maar een ideetje!!!!!! die van mij zijn blauw en zilver.....mogen dus niet mee doen.... :pale:

23 aug 2012 15:37

Ik zou 1 van de 2 rood laten wrappen, Hartwiek :wink:

23 aug 2012 17:05

denk het ook... :ass: :bang:

23 aug 2012 17:09

arjan schreef:
Subdriver schreef:Gehaaid_de_film zegt het netjes maar eigenlijk bedoelt hij te zeggen dat rood zo'n lekkere patser kleur is die bij het "snelle jongens" karakter van de hoofdrolspeler past. :mrgreen:

Beetje jammer deze opmerking, stoere praat op afstand. :ass: binnenkort maar eens een ticket boeken :wink:

Geef maar een seintje als je komt dan zullen we het er met een biertje erbij nog even over hebben. :D

23 aug 2012 19:04

Op professionele sets rijdt, tegenwoordig in veel gevallen de auto geen meter meer. Hij wordt dan gefilmd op een groen canvas. Ze laten de auto wat wiegelen, daarna wordt dit filmpje helemaal gemonteerd en merk je er amper iets van.

Iemand die ik ken heeft zijn, toevallig ook een rode, Ford Cougar van 67 laten gebruiken voor een clipje van +-10 sec.
Niets werd er met die auto gereden, de acteur zat wel in de 'stilstaande' auto.
Het resultaat van de clip: de wielen spinden als gek de auto ging heen en weer reed over een schans een ravijn in.

Was wel iets anders dan hetgeen hier aangeboden werd voor 1 dikke halve dag: 350€ + brandstofkosten (op- en naar de set) gratis drinken en eten. (en ja hier waren ook enkele wel bevallige dames werd me verteld! :roll: )

23 aug 2012 23:20

Subdriver schreef:
arjan schreef:
Subdriver schreef:Gehaaid_de_film zegt het netjes maar eigenlijk bedoelt hij te zeggen dat rood zo'n lekkere patser kleur is die bij het "snelle jongens" karakter van de hoofdrolspeler past. :mrgreen:

Beetje jammer deze opmerking, stoere praat op afstand. :ass: binnenkort maar eens een ticket boeken :wink:

Geef maar een seintje als je komt dan zullen we het er met een biertje erbij nog even over hebben. :D

:wink: Voorlopig ff niet vakantie budget al zo goed als verbruikt, mocht ik ooit die kant op komen laat ik het weten. Discussie met een biertje op Curacao is allicht beter dan hier op het patser forum :mrgreen:

24 aug 2012 2:22

:thumleft:

25 aug 2012 12:03

Je kan van dit Topic al een film maken..
De gehaaide Porsche.
:D

25 aug 2012 13:26

Afbeelding

Hoe low-budget wil je gaan met je gehaaide porsche...?

28 aug 2012 12:48

Er heeft zich inmiddels iemand gemeld die een rode Porsche ter beschikking stelt.

Iedereen bedankt voor de enorme creatieve ideeën, we hebben er smakelijk om gelachen. Gelukkig hebben wij via dit forum dan ook iemand kunnen bereiken...

Wij wensen iedereen nog veel plezier toe op dit forum.

28 aug 2012 14:02

Gehaaid_de_film schreef: Gelukkig hebben wij via dit forum dan ook iemand kunnen bereiken....

Ik ben benieuwd ... naar het eerste stukje film waarin deze Porsche te zien is :wink:

28 aug 2012 15:30

wie wie wie :?: :?:

30 aug 2012 22:49

:popcorn: Rood is gewoon mooi :wink:

30 aug 2012 22:57

mbembe schreef:wie wie wie :?: :?:

Wie niet 8)

31 aug 2012 10:02