Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Re: 996 Carrera 4S : dood :(

28 aug 2012 19:42

Hartwiek schreef:heel rap michel bellen.....zeker minder dan 10 K......en dan is ie weer beter dan nieuw......Ik spreek uit ervaring...mijn 4s heb ik zaterdag weer terug gekregen...ben zo blij als een klein kind.....rijdt gewoon weer beter dan nieuw...En nee, ik heb nog steeds geen aandelen bij michel...ik ben gewoon zeer tevreden hoe hij zijn ding doet....

Michel ? welke Michel is dat ?

Is er garantie op de herstelling ?

Heb je contactgegevens van Michel ? (mag via PM)

Waar woont Michel ?

Nu nog iemand vinden om de wagen naar hier te halen, mijn 'vaste' chauffeur heeft zijn grote aanhangwagen niet meer :s

28 aug 2012 19:45

Klikhierop Auto-Resto van Michel.

28 aug 2012 19:50

Van harte bedankt !

28 aug 2012 20:02

bzguy schreef:Ondertussen al wat meer info : de distributie-ketting is gesprongen, schade aan 3 van de 6 cylinders (en wellicht dus ook de nokkenas, kleppen etc)

Zo dat zal niet zo vaak voorkomen neem ik aan :oops:
Van mijn eerste 911 uit 1976 liet het rubber los van de distr-ketting geleider en kwam tussen de ketting en tandwiel :cry:
Werkelijk alles was stuk tot het tussentandwiel aan toe (heb het nog liggen) en alle kleppen krom.
Ja dat was een aardige kostenpost en dacht er over om hem weg te doen, gelukkig niet gedaan :cheers:
Hoop dat de schade toch nog wat meevalt :scratch:

29 aug 2012 19:48

Vervelend, gewoon afslepen naar het vaste land en aldaar laten maken ;)
Of een dikke wagen hebbe/regelen (Touareg ofzo..) en dan met een auto-ambulance terug keren met de Porsche erop. :cheers:
Plaats een reactie