Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Forummers' Fietsen

19 okt 2011 23:58

Rad911 schreef:Leuk vintage modelletje... Welke maat? Als je hem wel gebruikt had dan was hij er overigens niet meer geweest :wink:

Maat L

05 nov 2011 18:25

Toch maar even een berichtje hier plaatsen.

Volgend jaar ga ik mij inzetten voor de kankerbestreiding en ga de Alpe d'HuZes fietsen.
Voor de mensen die niet weten wat dit inhoud:
Op die dag gaan er mensen zoveel mogelijk de Alpe d'Huez op om op die manier geld bij elkaar te fietsen.
Alle deelnemers (ong. 5000) proberen zoveel mogelijk sponsoren/donateurs te vinden die de actie van de rijder dus sponseren
Ik ben dus ook op zoek naar mensen/bedrijven die wat over hebben voor de kankerbestreiding en mij op die manier willen helpen.
Het is geheel aan u hoe u het wilt doen.

Ik heb op de site van Alpe d'HuZes een eigen actie pagina waar alle info van mij en voor eventuele donaties beschreven staat.
Mijn doel is om die berg 6x te beklimmen, 3x in iedergeval.

Wilt u meer info stuur mij dan even een PBtje!!

Groetjes,
Ber.

05 nov 2011 22:54

Goed bezig Ber. :res: :thumleft:

05 nov 2011 23:12

Thanks Marco :thumleft:

20 dec 2011 9:03

http://youtu.be/m6RJ10FjY7Q

20 dec 2011 11:40

Sinds een tijdje ook weer een nieuw speeltje:
- 20Inch Merida Matts Special Edition (stickers verwijderd + door autospuiter gespoten)
- American Classic wielen + naven (tot 125kg wat ik bij lange na niet haal)
- XT Crankstel (momenteel 1x9 door buitenste blad naar binnen te verplaatsen icm alu bashguard en kettinggeleider)
- Achterderrie + shifter SLX
- Achterrem SLX schijf (momenteel geen voorrem)
- XT ketting + cassette
- Carboncycles Exotic carbon starre vork, carbon stuur, carbon bar ends, stuurpen en zadelpenklem
- Bontrager 26x1.5 Slicks
- 9.5kg
Erg lekker clean fietsje, wil misschien stuur nog wat inkorten + foam grips voor nog cleanere look.
Waarschijnlijk alle Carbon spulletjes binnenkort eens te koop zetten om budget te drukken (dat was de uitdaging voor mij, leuke unieke fiets met een ongelofelijk beperkt budget).
Afbeelding
Afbeelding

20 dec 2011 23:11

En wat ga je precies met de fiets doen :?: :?:

20 dec 2011 23:19

Hij ziet mooi uit!
Ik zou hem in de huiskamer aan de muur hangen :mrgreen:

21 dec 2011 0:49

Umz fietsen :scratch: ?
Heb sinds de verkoop van de 964 geen auto meer (dag na verkoop deze fiets gekocht) en verplaats me er zo nu en dan op + het idee om hem aan te houden voor conditietraining (fietste "vroeger" elke dag 2x 45min in hoog tempo maar zodra je met brommers, auto's en motoren in aanraking komt gaat de conditie hard achteruit :oops: ).

Koop soms een fietsje, knutsel er soms wat aan, fiets er een enkele keer op en bij een leuk bod gaan ze weer weg.
Vind deze echter wel erg leuk en uberhaupt al mooi om naar te kijken + gaat als de brandweer dus het idee is om deze toch nog even aan te houden (maarja dat zeg ik vaker). Wil nog wat onderdelen die ik erbij had/eraf gehaald heb verkopen om het budget nog verder te drukken + misschien al het carbon spul vervangen voor wat goedkoper alu spul om diezelfde reden.

Gewoon (in mijn optiek) een unieke en errug gave fiets hebben staan voor erg weinig geld. Tuurlijk vind ik een volledig Carbon MTB met allerlei geadoniseerd spul en rijklaar 6.5kg lekkerder maar dan is het budget ook anders :wink: .

Ik rijd overigens alleen op asfalt (en klinkers e.d.), heb een keer de modder geprobeerd maar alles zat eronder, vond het niet fijn en weet niet hoe dat zich uit in mijn rug + nek al dat gehobbel en gestuiter. Vind een sjeezfiets geen fijne geometrie hebben en heb het idee dat de hele fiets uit mekaar dondert van ellende bij een gat in de weg dus vandaar dat ik vaak MTB's met een starre carbon vorkjes en slicks heb.

31 dec 2011 18:27

Afbeelding

31 dec 2011 22:22

Afbeelding Afbeelding

31 dec 2011 22:58

Megapiercing! :D

01 jan 2012 8:07

Afbeelding
By ironpatje at 2011-12-31

01 jan 2012 13:03

Leuk, heb meteen even je foto's bekeken.

07 jan 2012 3:03

AfbeeldingAfbeelding

22 jan 2012 14:54

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

22 jan 2012 23:10

Afbeelding
Eerlijk gepikt van Alain, helaas alleen de foto.

19 feb 2012 14:26

Gister mezelf een KTM carbon kado gedaan en vanochtend al goed kunnen testen met een toertocht. Wat een verschil met mijn Trek. Heerlijk fietsweer vandaag :mrgreen:

24 maart 2012 8:40

Nog iemand op zoek naar een fs revolution? Staat er weer een op marktplaats:
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ck=1#photo

24 maart 2012 8:52

Las de advertentie door: geen afdalingen???
Breekt je fiets dan door de midden........

24 maart 2012 8:57

Misschien deze wel :wink:

24 maart 2012 9:12

Duur grapje :wink:

24 maart 2012 9:47

Carbon is erg gevoelig voor steenslag. Bij zware afdalingen wordt je fiets bekogeld met stenen. Deze beschadigen de lak en misschien zelfs wel het carbon weefsel. Hierdoor kan er vocht intrekken en is je frame veel zwakker als je er niets aan doet. Daarom voor mij nog geen carbon fiets.... Ik vermaak me nog wel even op mijn aluminium Rush :D

24 maart 2012 10:25

Dat wist ik niet, weer wat geleerd.

24 maart 2012 10:55

Voor naar het werk als het ECHT mooi weer is.
Oud beestje maar prima fiets

Peugeot aubisque

Afbeelding
Plaats een reactie