Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
30 dec 2012 17:24
Gisteren dik 150KM de A12 afgereden... tot ik in Duitsland zat... even een heerlijke Bratwurst gegeten bij Rastäte Hünxe

en weer omgedraaid. Aral Ultimate 102 getankt en even heerlijk flink het gas erop in DE. Prettig...
30 dec 2012 18:08
Vandaag de auto weer helemaal schoongemaakt, deels in de wasbox (niet straat dus

) en deels thuis. Plus nog een blokje om over de A5
De wasbox naast mij stond een donkerblauwe 928S4, eigenaar stond er alleen niet bij, wel een mooi exemplaar!
05 jan 2013 14:09
Gaat er iemand in de regio Eindhoven morgen de weg op? Weer wordt weer een goed om de paardjes van stal te halen...
05 jan 2013 14:30
Kan niet Bas.
Nieuwjaars receptie golfclub
05 jan 2013 15:56
patrick911 schreef:Inmiddels al weer 3 weken geleden: Grampians ~200km noord-west van Melbourne.
Fantastische landweggetjes in een mooi heuvellandschap met gelukkig weinig tot geen ander verkeer.

hoog ijzerhoudend zandpaadje is alleen voor de foto...

Hij mist zijn broertje
05 jan 2013 15:58
Vandaag geen zo maar za. Toch na een lange tijd weer een blok om (droog en geen pekel)
Wat een sound. Heerlijk!!!!
05 jan 2013 18:26
Goed bezig
05 jan 2013 21:44
Wat een fantastische auto, land en plaatjes! Genieten, moet worries mate!
06 jan 2013 16:56
Lekker weer vandaag maar even de pors uit de garage gereden ! Rondje loosdrecht en omgeving .... Mijn dag is weer goed ! Kom nog een mooie witte porsche 911 997 gt3 rs 4.0 tegen op de N201 richting vreeland ! De witte 911 gaf nog even gas super geluid
06 jan 2013 17:39
Gisteren de P uit de stalling gehaald en naar Zonhoven gereden. Ondanks de naam was het grijs en regenachtig onderweg, maar wel heerlijk rijden
06 jan 2013 18:46
Vanmiddag naar Slot Zeist geweest voor de NPC nieuwjaarsborrel!
06 jan 2013 19:50
Het was weer droog op het asfalt.
Rondje noord Groningen knallen. Winsum, Bedum, Middelstum, Loppersum en weer terug. Daarna even richting Lauwersoog. Circa 100km.
Heerlijk genieten van de spijkerharde gt3. Ook even voor het eerst in de 4 puntsgordels, leuk race gevoel.
06 jan 2013 21:17
Rondje bollenstreek, hardtop er van af gehaald en lekker van de zon genieten.
06 jan 2013 21:51
Gisteren de 964 weer even van stal gehaald. Vanuit Utrecht binnendoor via Driebergen naar huis gereden. Vandaag rondje Gooi gedaan met als uitsmijter stuk A1.
07 jan 2013 0:51
heeeeerlijk op en neer naar Apeldoorn.
best leuke combi. A79 , A50 om door te rijden en dan stukje door de veluwe (hoenderloo eo) .
heel even wat spass gehad met een nieuwe golf (type R was dat voorheen). dat gaat ook wel weg en leuke sound.
gr
J
07 jan 2013 1:35
Met m'n maatje achter me in z'n groene 2.7 targa rondje Lekdijk - Reeuwijk....
07 jan 2013 19:39
Op een niet zo zonnige maandag (maar wel droog

) een rondje heuvelland en daarna door naar Aachen, ff kwijlen bij het kijken naar de 991 bij de dealer. Als toetje ff 200km/h aantikken (zonder risico op een dikke bon) op de Autobahn richting huis.
Het leven kan best mooi zijn
07 jan 2013 21:25
Dan moet je de 200 ook wel voorbij trappen...
12 jan 2013 1:51
as zondag: bij een mooie droge en zonnige dag maar weer buiten zetten en flink rondtje doen.
mogelijk wel nu echt laatste, als de winter echt toeslaat met sneeuw ook.
zijn er lui die ook zin hebben zondag, lees ik t graag....
gr William
12 jan 2013 9:31
Wel zin in. Regio?
Heb hier nog een route liggen die ik nog wel eens zou willen rijden. Prachtige route door Zuid - Limburg en een stukje België. Veel heuvels en bochten.
12 jan 2013 12:06
William k schreef:as zondag: bij een mooie droge en zonnige dag maar weer buiten zetten en flink rondtje doen.
mogelijk wel nu echt laatste, als de winter echt toeslaat met sneeuw ook.
zijn er lui die ook zin hebben zondag, lees ik t graag....
gr William
Delnoy schreef:Wel zin in. Regio?
Heb hier nog een route liggen die ik nog wel eens zou willen rijden. Prachtige route door Zuid - Limburg en een stukje België. Veel heuvels en bochten.
@ William, goed plan. Het lijkt mij leuk om de wagen groepsgewijs weer even beweging te geven. Ben waarschijnlijk alleen wel weer de traagste van het stel

Dus als je meer een up-tempo toer wilt rijden, moet je het maar laten weten. Dan blijft ik wel rondjes om de lokale kerk rijden (niet beledigend bedoeld)
@ Rob, Met deze korte dagen is Limburg voor mij voor een zondagse toer wel wat ver

Als je jouw toer nu bewaard voor een zondag in maart, dan maak ik er een Limburgs weekend van. Dan rij ik graag mee met de route.
Heeft iemand anders nog suggesties voor een leuke Zuid-Hollandse/Brabantse route?
12 jan 2013 13:17
Rondje Utrechtse heuvelrug wel eens geprobeerd??? en misschien dan ff langs op soesterberg vliegtuigmuseum is nog gratis ook.
Laatst bijgewerkt door
renetrzes op 12 jan 2013 17:55, in totaal 1 keer bewerkt.
12 jan 2013 16:35
aha, leuk: interesse dus.
dat limburg verhaal wil ik ook bewaren tot maart dan aub.
rondtje zuidholland kan leuk zijn, Lionhunter, met jouw tempo hoor, geen probleem !
het hoeft ook geen volle dag te zijn. paar uur prima.
ik wacht t effe af ............
William
12 jan 2013 16:37
Maart is prima, als er nog mensen zijn die de Manuel Pelzer tourrit willen rijden en die dat weekend in Limburg overnachten kunnen we het misschien op zaterdag doen. Lekker weekend met veel

fun.
12 jan 2013 18:53
wie rijd er morgen mee dus ?
mijn voorstel: verzamelen Golfbaan ijsselweide, grandcafe. 10.00 uur koffie, of 10.30...........
rit: landelijk, Reeuwijk, Gouda, Stolwijk, Bergambacht, Schoonhoven. verder weet nog niet
suggesties welkom
william