Auteur |
Bericht |
AvH
|
spectaculaire Worldwide Coffee Run By Collecting Cars
|
30 apr 2024 10:37 |
|
|
Clueless
991.2 C4 GTS, 944 Safari
Ex: Panamera S E-HybridZaanstad
|
Re: spectaculaire Worldwide Coffee Run By Collecting Cars
Als ik de reviews lees en de site bekijk dan lijkt dit gewoon een marketing verhaal en is het alleen om hun veilingen te promoten. Maar er zijn er ook wel enthousiast.
|
30 apr 2024 18:05 |
|
|
Spastblast
997.1 Carrera S coupe handbak
|
Auto's kijken; altijd leuk. Kan helaas niet.
_________________________________________ https://www.instagram.com/997midnightblues/
|
30 apr 2024 19:59 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Leuk, staat in de agenda!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
02 mei 2024 9:44 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Is wat ver, maar alleszins een erg mooie locatie in Maurik. Meermaals gaan camperen toen de kinderen kleiner waren.
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
02 mei 2024 11:52 |
|
|
Belbeyl
991.2 4SWesterlo
|
Heeft die dag ook een tegenpool in België - Waregem: https://collectingcars.com/events/coffee-run-belgium
|
02 mei 2024 14:01 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
18 mei 2024 17:17 |
|
|
Binko
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5Berkel en Rodenrijs
|
Ook geweest. Superleuke sfeer. Grote variatie aan liefhebbersauto’s.
|
18 mei 2024 17:25 |
|
|
JeroenSC
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2CAmersfoort
|
Even los van de zichtbare roest, waar ik zelf wat aan zou willen doen als ik naar een showevenement zou gaan: wat voor motor ligt er nu in die 996?
|
18 mei 2024 21:29 |
|
|
Binko
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5Berkel en Rodenrijs
|
Dat vroeg ik me dus ook af. Het dichtst in de buurt komt een GR86/BRZ blok.
|
18 mei 2024 22:08 |
|
|
drknauf
|
thnx welke auto was van u ? greets dr knauf .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
18 mei 2024 22:51 |
|
|
JeroenSC
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2CAmersfoort
|
Is het niet een GT3 cup motor, ook gezien het luchtfilter?
|
18 mei 2024 22:59 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Ik was met mn 928.. De enige daar, had op een paar meer gehoopt.
|
18 mei 2024 23:21 |
|
|
drknauf
|
ik was die kolere aso die tegen jouw auto aanleunde mn sok zakte af toenkum omhoog trok leunde ik effe opt rubber van jouw achter klep vleugel kzag khoorde jouw denken HEYYY wat is dat ?? (kdacht nee he straks lig ik hier te matten met die gast ) zei gelijk zwaaiend een sorry gebaar toen wast goed kdacht pfff gelukkig khoef niet knokken vet hoor jouw 928 al Pacino cruiser ! automaat , echte speeldiners? kvind zo,n 928 ook altijd modder vet had er tijd geleden al een paar geshopped naar hoe ik hem zelf zou bouwen : .kwas ook heel erg gecharmeerd van deze gebouwd door thomas Nater van ap car design himself : greets dr knauf .
|
19 mei 2024 0:17 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Hahahaha....was jij dat! Jammer dat je zo snel netjes een sorry gebaar maakte, ik had namelijk wel zin om een potje te matten! Maar goed, het is je vergeven. Voor straf wil ik alleen een Xtreme Slammed pheuteuxsjop van mijn 928 Thnx Wel een automaat, geen echte speedlines. Cheap-ass nepperts van Keskins...moet mn naam wel eer aan doen natuurlijk. Deze is echt zo bruut! Doet me aan dit model denken...één van de inspiraties voor de aanschaf van mijn waggie.
|
19 mei 2024 8:25 |
|
|
drknauf
|
als je alle pics hebt van deze auto heb je ook de pics met dat vette pascha interieur erin als jij mij nou ff en pic stuurt van de jouwe vanaf de zijkant geschoten zoals deze bijvoorbeeld : slamm ik hem ff voor je .
|
19 mei 2024 18:24 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Ondanks dat Maurik in de buurt ligt van onze woonplaats vertoefde ik in Twente dus niet in de gelegenheid maar leuk deze impressie! dank
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
19 mei 2024 19:06 |
|
|