Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 06 jun 2025 20:50

Antwoord op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
VET COOL 8 JULI 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
bert964c4 schreef:
Cadeautje voor Marianne

Yeah right :lol: :wink:

07 jul 2006 12:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Jep, inderdaad!! RIGHT :!:

07 jul 2006 18:33
Profiel
vianen
Bericht 
Als ik het goed gelezen heb staat de teller op 207 :!: auto's
Niet verkeerd lijkt me :thumright:

07 jul 2006 18:34
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
206... Heb me vandaag afgemeld, Erwin heeft zijn best gedaan, maar auto is helaas niet op tijd klaar....

Have fun iedereen, vooral de kids, ik hoop er in 2007 weer bij te zijn!

Verder hopelijk /zeer waarschijnlijk volgende week zondag met de Ijsselland rit!

07 jul 2006 22:15
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
206... Heb me vandaag afgemeld, Erwin heeft zijn best gedaan, maar auto is helaas niet op tijd klaar....

Have fun iedereen, vooral de kids, ik hoop er in 2007 weer bij te zijn!

Verder hopelijk /zeer waarschijnlijk volgende week zondag met de Ijsselland rit!

Balen Jeroen!!!! I know the feeling :cry:

07 jul 2006 22:25
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ach ja, van de andere kant, Erwin is een perfectionist en stopt er onwijs veel tijd in, dat waardeer ik ook ten zeerste. Dan duurt het maar ietsje langer, maar dan is ie straks ook perfect!

07 jul 2006 22:51
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Nou net terug van de vcm. Had 2 drukte makertjes met vader in de p. Was erg gezellig, de jongens vonden het helemaal geweldig, en pa stiekem ook. Toen we in Zandvoort aankwamen konden we gelijk het circuit op. Dat was wel heel erg leuk, flink aan het blazen geweest! Totdat mijn alarm raar begon te doen en ik een verbrande lucht rook. :shock: Gelijk de pitstraat in en gekeken of ik wat zag. Auto uitgezet en zag verder niets. Wou hem starten, maar hij deed het niet meer. :shock: Er is iets in het alarmsysteem, waardoor de startonderbreking er niet af gaat. Na een uur rond gelopen te hebben of iemand me kon helpen, kwam ik Raymond van van renselaar cars tegen uit Zwolle. Hij heeft met rugge spraak via de telefoon de onderbreking omzeild. :wink: Het was starten lopen. Heb er toen maar een mooi dagje circuit van gemaakt. :wink: Mijn passagiers zijn met de touringcar terug naar Utecht gegaan. Jammer dat zo'n dag dan zo voor hun af moet lopen. :twisted:

Laatst bijgewerkt door red devil op 08 jul 2006 21:20, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jul 2006 20:41
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Zo, weer thuis. Was een geslaagde dag, mijn bijrijdertjes vonden het ook leuk.
Bleek dat ze beiden ook in Amersfoort woonden dus ik heb ze maar even thuis voor de deur afgezet ipv bij het WKZ achtergelaten.

Afbeelding

Auto is helemaal schoon gebleven, ook al was er eentje een beetje misselijk na een rondje of 8 CPZ :roll: 8) :wink:
Ik hoorde wel dat er een paar :sick: :puker: waren geworden in verscheidene wagens. Nog 'gelukkigen' van hier :?: :wink:

08 jul 2006 20:42
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Nope geen :sick: in mijn auto (gelukkig). De twee meiden bij mij in de auto vonden de 4 ronden circuit fantastisch (al vond ik het waarschijnlijk NOG veel leuker :lol: 8) ). Ze bleven foto's schieten alsof het een touristische route was (terwijl ik toch niet echt langzaam reed :wink: ) Ook ik heb zeer genoten van deze dag. Volgend jaar ben ik er weer bij en morgen staan er wat foto's in mijn album!

08 jul 2006 21:09
Profiel
PorscheForum Rakker
964 cabriolet
Heiloo
Bericht 
wat een dag, wat een dag. super mooi weer, fantastische organisatie, voor het eerst op het circuit gereden. het was wel wat druk op het asfalt. was er nog 1 die een 360 maakte. pffff in ieder geval geen schade.
allemaal blije gezichten. en gelukkig geen ondergekotste auto. dan baal je zeg.

ik vond die carrera GT ook wel aardig :shock:

Harley: het begint inmiddels zeker op te vallen hè :wink: ik kan er echt niets aan doen. intelligente bijrijder elke keer zullen we maar zeggen.

ik heb eigenlijk niet helemaal meegekregen op er nog een aanzienlijk bedrag is opgehaald. ik dacht dat er ook nog zoiets als een veiling zou zijn of zo.

Laatst bijgewerkt door RKV op 08 jul 2006 21:26, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jul 2006 21:21
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Mod's,graag even een linkje in het Album.

Was werkelijk een schitterende dag,SUPER verzorgd,en dito weer.

Organisatie,hulde :cheers: :ba: :mrgreen:

08 jul 2006 21:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Volvo S80 2.5T 235pk aut. (2007) / Volvo C70 2.4i 170pk aut. (2008) / Suzuki V-strom 650 (2010) Ex: Porsche 924S (1986)
Dordrecht
Bericht 
Ook weer thuis, na net elders gegeten te hebben. Wat een fantastische dag!!! Enthousiast bijrijdertje (Patrick), fantastisch weer (hoe hebben ze dat toch voor elkaar gekregen? :wink: ) en prima organisatie :!: :!:

We kwamen aan en konden ook gelijk circuit op. Prima, want alles is dan al goed op temperatuur!! Patrick was nog nooit in Zandvoort geweest, laat staan op het circuit. Ik moest dus rondjes blijven rijden, waar ik dus graag gevolg aan gaf. Resultaat was dat m'n auto flink moest uitrusten na tig rondjes circuit. Heb telkens iedereen maar voorbij laten gaan (heb nu eenmaal niet zoveel pk'tjes als merendeel auto's), om zo telkens lekker de ruimte te hebben voor de 'ideale lijn'. Patrick heeft genoten!!! Was 'vet'!!! Hoop niet dat ie 't over mij had :wink: . Heb Patrick, z'n moeder en vriendje ook thuis afgezet; kwamen toevallig ook uit Dordrecht!

Reed op circuit op gegeven moment door gigantische blauwe wolk. 'Blow up'? Later hoorde ik dat twee auto's motor hadden 'opgeblazen' en één auto nummerbord had verloren dat een andere auto heeft geraakt. Mensen van hier :?: Hoe dan ook, vervelend einde :shock:

Zo nog ff voetbal kijken (zo lang het duurt...... oogjes zullen wel voor einde dichtvallen.............). Dromen van een mooie dag...........

Organisatie, BEDANKT :!: :!: Tot volgende keer..

08 jul 2006 21:26
Profiel
PorscheForum Rakker
964 cabriolet
Heiloo
Bericht 
oh ja, en dat vergeet ik nu nog even: ik heb mn PF polo in ontvangst mogen nemen van Marco. hij ziet er super uit en nog bedankt dat je m hebt meegenomen

08 jul 2006 21:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Was mooi op tijd voor het eten thuis :wink:

Ontzettend leuke dag gehad, voor het eerst op het circuit en ik vond het geweldig. Eerst wel eng met zoveel auto´s om me heen, aan alle kanten, maar toch wel erg leuk.

Na een aantal rondjes werd er 1 misselijk, dus maar gestopt. Auto wel schoon gebleven.

Piet (was het toch?) nog bedankt voor de rit naar Utrecht, want Marco was ik op een gegeven moment ook kwijt.

Marco hoe is het afgelopen met je bolide?
En Rolf, hoe is het met die van jouw? Ik zou hem zat zijn, was met onze SC ook zo.

Op weg naar huis nog een Lamborghini gespot, foto´s zal ik morgen uploaden.

Organisatie weer ontzettend bedankt voor alle goede zorgen en het was weer een geweldige evenement!

08 jul 2006 21:52
Profiel
PorscheForum Rakker
997 mk2 cabrio
veluwe
Bericht 
mijn fotos
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

08 jul 2006 22:11
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Blijkbaar is het Vet Cool om op een Circuit te kunnen rijden 8)

red devil schreef:
Toen we in Zandvoort aankwamen konden we gelijk het circuit op. Dat was wel heel erg leuk, flink aan het blazen geweest!

BJ964 schreef:
De twee meiden bij mij in de auto vonden de 4 ronden circuit fantastisch (al vond ik het waarschijnlijk NOG veel leuker :lol: 8) ).

RKV schreef:
... voor het eerst op het circuit gereden. het was wel wat druk op het asfalt.

Marcel M schreef:
We kwamen aan en konden ook gelijk circuit op. Prima, want alles is dan al goed op temperatuur!! ... nog nooit in Zandvoort geweest, laat staan op het circuit. Heb telkens iedereen maar voorbij laten gaan (heb nu eenmaal niet zoveel pk'tjes als merendeel auto's), om zo telkens lekker de ruimte te hebben voor de 'ideale lijn'.

Sandra & Eric schreef:
Ontzettend leuke dag gehad, voor het eerst op het circuit en ik vond het geweldig. Eerst wel eng met zoveel auto´s om me heen, aan alle kanten, maar toch wel erg leuk.

:thumleft:

08 jul 2006 22:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
ik kan kort zijn:

Het was weer super.

08 jul 2006 22:38
Profiel
PorscheForum Rookie
944 S2 Cabrio
Wouw
Bericht 
Hierbij mijn verslag van "Vet Cool 2006" vanuit het Sofia te Rotterdam

http://www.porsche-944.com/index_bestanden/vcm2006.htm

08 jul 2006 22:39
Profiel WWW
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
ook Ik heb een hele leuke dag gehad, goed weer, leuke bijrijder (He Robin uit Vught, als je nog eens mee wilt dan laat maar weten), heel goe geregeld, ondanks de drukte nog lekker gereden op het circuit. Wel weer aan het twijfelen geraakt om voor een 996 4S te gaan...

Leuke dag, daarna nog even thuis in Uden geterassed en gebistrood, net tuis, super dag....

08 jul 2006 23:08
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Tsja, wat kan ik zeggen.... TOPdag!
Petje af voor de organisatie en de sponsors :!:

Ook mijn VMC passagiers hebben Zandvoort van een héél andere kant leren kennen vandaag....
Op het moment dat ik na 3 volle ronden en rondjes gedraaid te hebben om die zwerm van trage, dwarsgaande en rokende 911'jes (wat moesten die nou allemaal op mijn ideale lijn?!) wilde ik de 968 wat rust gaan geven.
Maar mijn navigatrices smeekten me bijna om door te gaan... nou OK dan :!:

Afbeelding Afbeelding

Laatst bijgewerkt door ErikE op 09 jul 2006 0:06, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jul 2006 23:14
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
500E, Challenge Stradale
Bericht 
Harley schreef:
Ik hoorde wel dat er een paar :sick: :puker: waren geworden in verscheidene wagens. Nog 'gelukkigen' van hier :?: :wink:

Ik was zo'n gelukkige :( .
Twee enthousiaste broertjes mee. Allebei in de auto gekotst... Was godzijdank zo alert om onmiddelijk een nylon Trust-tasje leeg te schudden en onder de eerste te houden! En gelukkig was de nylon tas waterdicht (met dank aan de Trust sponsor!). De tweede heeft daarna zelf het tasje gepakt om te vullen... Ongelooflijk hoeveel er uit zulke kleine jongetjes kan komen. Leuk hoor, al die traktaties :? .

Maar toch: auto is droog gebleven; SUPER dag voor de jongens (en uiteindelijk voor mij ook 8) ). Vet cool!

08 jul 2006 23:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Utrecht
Bericht 
Afbeelding

Wat een fantastische dag!

Met andere Porsche fanaten een beetje rondtoeren en tussendoor wat kletsen, maar vooral een jongen die al het andere even vergeet.
Alleen de Porsche telt, en vooral, vet HARD gaan :ba:

Wij zijn ook nog geinterviewd door RTV utrecht; gaat maandag uitgezonden worden. Ik ben benieuwd.

Chapeau :salut: voor de organisatie; uitstekend initiatief!

08 jul 2006 23:37
Profiel
vianen
Bericht 
Het was echt geweldig vandaag, leuke jongen in de auto, hij was wat stil in het begin , maar kwam toen echt goed los, hij zat te genieten, vooral op het eerste gedeelte naar de MCD, we zaten achter een BoxsterS, jemig te pemig, die gaf gas, moest alles uit de kast trappen om dat ding bij te houden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN HET LUKTE NIET!!!!!!!!!!!
Arggggggggggghhhhhhhhhh, geweldig die auto zeg!!!!

toen op het circuit, " Gaan we nu 200???" bijna henrie, bijna.................. :lol: :lol: Ik een smile, hij een smile, daar doen we het toch voor????

In een woord geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

08 jul 2006 23:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Volvo S80 2.5T 235pk aut. (2007) / Volvo C70 2.4i 170pk aut. (2008) / Suzuki V-strom 650 (2010) Ex: Porsche 924S (1986)
Dordrecht
Bericht 
Hé Perry944, snel en leuk (foto)verslag :!:

09 jul 2006 0:01
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Ik had twee gezellige vriendinnen in de auto, goed weer (wel wat warm in die oude badkuip van me), fijn georganiseerd, lekker over het circuit getourd (voor die gelegenheid vouwde een moeder zich achterin de 911 :shock: , en ze had minstens zoveel lol als haar dochter 8) ) , gezellig gesproken met ouders, een aantal prikborders/forummers gezien en gesproken (en ook met heel veel niet, blijkt uit dit draadje), en met een fles rosé onder de arm weer richting Groningen.

Kortom, het was weer feest, en zoals elk jaar heb ik minstens zoveel genoten als mijn navigatrices :D . Met dank aan de organisatie, Lisette, Nienke, Jeroen en Ingrid.

O ja, ik werd aangeschoten door een dame in een crew-polo. Of ik haar nog kende. Ze kwam me wel bekend voor, maar ik wist niet waarvan. Het bleek de moeder van een meisje dat ik twee jaar geleden in de auto had. Kijk, dat is dan toch weer even zo'n leuk moment.

09 jul 2006 8:41
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 200 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende