06 sep 2010 17:52
ps schreef:
Ach ik kan me ook wel voorstellen dat als je zo'n vrouwtje confronteert met je trouw aan de ring, lekker rijen, hard deroverheen, en dan de vraag of ze je ook wil dekken, dat ze dan net doet of ze het niet snapt
06 sep 2010 18:05
06 sep 2010 18:16
Speedy356 schreef:
Er zijn tal van verzekerden die hun polisvoorwaarden nog nooit kritisch hebben doorgelezen, maar voor 'de goedkoopste' zijn gegaan, of andere overwegingen hebben gehad om een bepaalde verzekering bij een bepaalde maatschappij af te sluiten.
Ik heb ook al een paar keren over de Nordschleife gereden en ik kan me niet herinneren dat/of ik tussentijds -bijvoorbeeld bij Adenau- de Nordschleife via een afrit zou kunnen verlaten. Het is ter plaatse -tijdens 'Touristenverkehr' (ook dát woord is weer leuk gevonden) toch gewoon een rondje?
06 sep 2010 18:57
Speedy356 schreef:
Het is mijn bedoeling helemaal niet om aan te tonen of te beargumenteren dat verzekeringsmijen tot het uitsterst gaan om uitkering(en) te voorkomen; ik wil alleen aangeven dat het heel belangrijk is om je polisvoorwaarden goed te lezen en je te realiseren dat er in die polisvoorwaarden beperkingen staan die wel eens tot gevolg kunnen hebben dat een bepaalde schade niet vergoed zal worden. En ook dan zullen er 'grijsgebieden' zijn. Het lijkt mij dan niet meer dan billijk/redelijk dat je de dekking eerst even checkt bij je verzekeraar. Je kunt je verzekeraar -in geval hij dekking toezegt- zelfs vragen om dat op papier te zetten (dat doen ze niet graag, maar als ze het niet doen, zou ik voorzichtig zijn met het oprijden van de Ring).
06 sep 2010 19:17
06 sep 2010 21:26
06 sep 2010 21:53
06 sep 2010 22:20
12 sep 2010 0:56