Re: Puur Porsche Treffen 17 mei 2026
Normaliter zou ik deze opmerking negeren, maar vind het ergens ook wel jammer dat een vrije mening niet gegeven mag worden. Ik heb geen lijntje bij PUUR, maar hoop stiekem dat iemand van de redactie wel eens hier rondhangt.
En mijn kritiek is dan ook opbouwend bedoelt.
Ik weet uit jarenlange persoonlijke ervaring dat zo'n evenement opzetten heel veel werk is. En ik kan alleen maar hopen dat de organisatie streeft naar mooier en beter (misschien ook groter) in een volgende editie.
Stand plaatsing is eeder genoemd. Als dat wat centraler is, dat zou fantastisch zijn.
Ik zou het mooi vinden als er wat meer (inter)actie is. Denk bijv aan die autodetailer. Zouden zij niet elk uur een andere auto voor de tent kunnen hebben en met voorbeelden uitleggen hoe en wanneer je hun producten kunt toepassen?
Bij Heaven911 vorig jaar, was er een spreker die wat kon vertellen over enkele bijzondere modellen. Dat zou hier ook zeker kunnen met een 918, Carrera GT of enkele andere pareltjes.
Dus ik kraak het niet af, maar wat verbeteringen in deze hoe zou mij absoluut overhalen volgend jaar weer in te schrijven.
...en het neemt niet weg dat een Forum Meet sowieso erg leuk is. Wie van jullie kent nog Leader's Lente Meeting in Oosterhout?