Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 mei 2026 7:55

Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Puur Porsche Treffen 17 mei 2026 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht Re: Puur Porsche Treffen 17 mei 2026
Passie voor klassiek schreef:
Goedemiddag,

Annika en ik hebben ons goed vermaakt.
Het is niet ons eerste puur Porsche treffen maar wel de eerste keer met de 911 uit ‘84.

Goed te lezen en volgens mij zag ik u een A4 met auto info plaatsen waarop ik vroeg te koop? En uw vrouw adrem reageerde; Nooit! Grandioos :D . (Als u dat niet was dan een andere rode classic)

Verder helemaal eens ook met Polydeukes en Mike was al carpoolend gekomen en da’s niet gek met de benzineprijs :mrgreen:

18 mei 2026 19:40
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Polydeukes/Sander911 ik had gebroken met lies (liesbreuk) dus had geen zin in pijnlijk gehobbel en ben meegereden met en luxer rijdende Porsche :cheers:

ik vond de lokatie top 8)

als het weer de volgende x meewerkt kan het zomaar nog weleens betere lokatie worden dan Best was !

ik heb heel veel bekenden gezien kvond het heel gzlg 8)

negatieve gehannes work beetje zat de laatste tijd hier , zet zelf eens wat beters op dan ?

te duur ? gaat lkkr op het binnenhof staan zeiken dat de benzine te duur is :lol:

ik heb iig genoten :cheers:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

18 mei 2026 22:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
drknauf schreef:
negatieve gehannes work beetje zat de laatste tijd hier , zet zelf eens wat beters op dan ?

Normaliter zou ik deze opmerking negeren, maar vind het ergens ook wel jammer dat een vrije mening niet gegeven mag worden. Ik heb geen lijntje bij PUUR, maar hoop stiekem dat iemand van de redactie wel eens hier rondhangt.
En mijn kritiek is dan ook opbouwend bedoelt.

Ik weet uit jarenlange persoonlijke ervaring dat zo'n evenement opzetten heel veel werk is. En ik kan alleen maar hopen dat de organisatie streeft naar mooier en beter (misschien ook groter) in een volgende editie.

Stand plaatsing is eeder genoemd. Als dat wat centraler is, dat zou fantastisch zijn.
Ik zou het mooi vinden als er wat meer (inter)actie is. Denk bijv aan die autodetailer. Zouden zij niet elk uur een andere auto voor de tent kunnen hebben en met voorbeelden uitleggen hoe en wanneer je hun producten kunt toepassen?
Bij Heaven911 vorig jaar, was er een spreker die wat kon vertellen over enkele bijzondere modellen. Dat zou hier ook zeker kunnen met een 918, Carrera GT of enkele andere pareltjes.
Dus ik kraak het niet af, maar wat verbeteringen in deze hoe zou mij absoluut overhalen volgend jaar weer in te schrijven.

...en het neemt niet weg dat een Forum Meet sowieso erg leuk is. Wie van jullie kent nog Leader's Lente Meeting in Oosterhout? 8)

In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

19 mei 2026 13:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997.1 C4S
Bollenstreek
We weten ook niet welke uitdagingen de organisatie voor deze editie heeft moeten overwinnen en welke compromissen ze hebben moeten sluiten om het tot zover geregeld te krijgen. De bezoekers - wij dus - zien alleen het eindresultaat, niet wetende wat er mogelijk nog meer gepland was, maar niet is gebeurd/gedaan.

En wat hierboven is aangegeven:
"Stand plaatsing is eeder genoemd. Als dat wat centraler is, dat zou fantastisch zijn.
Ik zou het mooi vinden als er wat meer (inter)actie is. Denk bijv aan die autodetailer. Zouden zij niet elk uur een andere auto voor de tent kunnen hebben en met voorbeelden uitleggen hoe en wanneer je hun producten kunt toepassen?
Bij Heaven911 vorig jaar, was er een spreker die wat kon vertellen over enkele bijzondere modellen. Dat zou hier ook zeker kunnen met een 918, Carrera GT of enkele andere pareltjes."

Volledig mee eens.

19 mei 2026 13:52
Profiel
PorscheForum Rakker
997
Friesland
Wij kwamen aan rond 14 uur, zeg maar de tijd dat de meeste weer weg waren :mrgreen:
Veldjes waar enkele auto’s stonden maar die waarschijnlijk rond middaguur nog vol stonden met rijen moois!
Het weer was aardig maar mag deze periode ook 4/5 graden hoger zijn wat ook helpt.

Ik zag vooral een mooie locatie met veel potentie.
Hulde aan de organisatie die hier maanden geleden mee begonnen zijn.

Meer interactie is altijd goed zoals hierboven beschreven.
Koppel dat aan een programma zodat je om 12, 13, 14 etc uur iets kan tonen/doen/zien zodat men blijft en niet na 1,5 uur weggaan.
Paar extra eet/drink tentjes over het terrein ook een goed punt. Alleen moet je dan een dagprogramma bieden zodat het voor die tentjes ook financieel uit kan omdat bezoekers dan langer blijven (Inschrijven met keus tot groot bbq paviljoen vanaf 16:00 uur?, keus om vanaf 14 uur een rit te doen met beschrijving van een uur voor een groep?, ik roep maar wat).
Niet makkelijk allemaal en niemand zal weg blijven voor 5 euro meer maar een programma/interactie maakt de toegang meestal iets hoger dan dat.

19 mei 2026 21:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Deathtrap schreef:
drknauf schreef:

Normaliter zou ik deze opmerking negeren, maar vind het ergens ook wel jammer dat een vrije mening niet gegeven mag worden. Ik heb geen lijntje bij PUUR, maar hoop stiekem dat iemand van de redactie wel eens hier rondhangt.
En mijn kritiek is dan ook opbouwend bedoelt.

Ik weet uit jarenlange persoonlijke ervaring dat zo'n evenement opzetten heel veel werk is. En ik kan alleen maar hopen dat de organisatie streeft naar mooier en beter (misschien ook groter) in een volgende editie.

Stand plaatsing is eeder genoemd. Als dat wat centraler is, dat zou fantastisch zijn.
Bij Heaven911 vorig jaar, was er een spreker die wat kon vertellen over enkele bijzondere modellen. Dat zou hier ook zeker kunnen met een 918, Carrera GT of enkele andere pareltjes.
Dus ik kraak het niet af, maar wat verbeteringen in deze hoe zou mij absoluut overhalen volgend jaar weer in te schrijven.

...en het neemt niet weg dat een Forum Meet sowieso erg leuk is. Wie van jullie kent nog Leader's Lente Meeting in Oosterhout? 8)

helemaal niks persoonlijks hoor deathtrap , maar ook zo mijn vrije mening :mrgreen:

zoveel mensen zoveel wensen , en het blijft moeilijk iedereen tevreden te stellen !

ik heb het bijna altijd naar mn zin op Porsche treffen , komt maybe ook omdat ik veel lui ken !

neem voorbeeld laatste x Dinslaken treffen ook gigantisch , mooi weer giga opkomst ,

hoor je weer te weinig standjes , te veel stof rijen te lang om binnen te komen !

ja hoe dan :scratch:

tot het volgende treffen allemaal hierzo :cheers:

groetjes van Knauffie :mrgreen:

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

19 mei 2026 22:56
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3