Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 jun 2024 3:00



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 302 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
NPC: Anti Kerst verveling dit jaar?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
JPNPC schreef:
Ik heb trouwens ook nog nooit de vijf gehaald vanaf Nissan.

Volgens de website heet de bocht Audi-S, wat is nu actueel :?:
Zo oud ben je toch nog niet :roll: :cheesy:


2000 gtv schreef:
En als je dan vol op dat middelste plankje trapt wil je eigenlijk geen ABS hebben.(en dan ga ik er dus vanuit dat de auto achterwaards rolt en dan remmen ze zeer slecht met ABS)Wat ook kan is het moment gebruiken om met een stamp op het rechter plankje een 360 proberen te maken.Vraagt wel wat koelbloedigheid(en ruimte) :wink:
Nog meer interessante informatie :!: :D
Helemaal nieuw voor me, maar kan me uit technisch oogpunt heel goed voorstellen dat ABS achteruit rijden niet 'snapt' :idea:
_________________________________________
Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche


29 dec 2007 22:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
MS964 schreef:
14 mei Assen? Cool! :D Wanneer komt daar meer info over?

Nog een beetje rekken, de verkoop :?: :roll: :wink:


Yup, denk dat 'ie uit de verkoop gaat. Lekker weer in rijden! Tweede kerstdag heeft toch wel weer het bloed sneller doen stromen!


29 dec 2007 22:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
MS964 schreef:
Tweede kerstdag heeft toch wel weer het bloed sneller doen stromen!


en verlengen die licentie, dit jaar een keer een basicje huren en gaan!


29 dec 2007 23:14
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Diverse Porsche's
Steenwijk
Bericht 
Ik heb net vele zinnen gelezen door mensen die wat wilden bijdragen maar eigenlijk weinig zinnigs zeiden over wat er met Gert en zijn GT3 is gebeurd. :D
Harry zit naar mijn idee helemaal juist met zijn post.



porsche356sc schreef:
Het uitbreken van de achterkant is naar mijn idee een teken van onkunde, je bent dan te enthausiast t.o.v. de te volgen lijn op het circuit. wil je dit corrigeren zal je zeer snel moeten handelen en de wagen in het juiste spoor moeten zetten (al of niet op het asfalt) hou de wagen rollend met zijn neus naar voren, ook op het gras is een wagen prima bestuurbaar als je maar weet wat je doet. voel de wagen en reageer daarop, en zeker met een achterwiel aangedreven wagen met veel vermogen op een natte baan zit het gevaar in de rechtervoet in combinatie met de kwaliteiten van de wagen.



En dat onkunde klinkt een beetje 'naar' als het jezelf betreft maar het is opbouwende kritiek , laten we maar zeggen.



Wat er precies mis ging is mij duidelijk, te snel na het uitkomen van de bocht op een gladder stuk asfalt dan verwacht te veel gas gegeven en daarop niet snel genoeg op gereageerd met een flinke dosis tegenstuur terwijl het gas gewoon maar heel iets moest worden gelift.

Natuurlijk makkelijk gezegd door deze ‘ kapitein op het droge’ .

En of dit nu een auto is met de motor voor of achterin ( de plaats van de motor speelt in dit geval alleen maar een rol omdat de motor achterin veel druk op beide wielen geeft en makkelijker beide wielen laat doorslippen, waardoor je totaal geen grip meer hebt)

Of een auto met of zonder cardanas van voornaar achter ( een 944 rijdt op een natte baan echt niet wezenlijk anders dan een 911)

Een oude 911 is niet onberekenbaarder dan een jongere, een GT3 met zijn strakke onderstel, sper en veel snel opbouwend vermogen is natuurlijk veel listiger dan een ‘softe’ SC.

In dit geval had koppeling intrappen niet geholpen, alleen zonder aarzelen meteen veel tegensturen in de richting waar je heen wilde had de GT3 op de baan gehouden. Wacht je een tiende van een seconde , dan valt er niks meer te redden, ook niet met de koppeling in.

En als je dan toch rondt gaat, maakt het niet uit of dat met of zonder ABS is. Het is niet zinvol op zo’n dag als bij de AKV het ABS uit te schakelen.
En of de baan nu ineens gladder is, dat maakt uiteindelijk ook niet uit, je anticipeert daarop door juist te reageren. En wat juist is ligt aan de situatie op dat moment.

Ik had er nog nooit gehoord dat dit stuk gladder is dan de rest. Was mij ook nooit opgevallen, vindt het zelf het overal glad. :shock:


Ik ken maar weing mensen die het geweldig vinden als ze merken op de dag dat ze naar het circuit gaan, de baan nat is.
De meesten balen dan.
Alle rijders die balen van een natte baan willen of zullen nooit echt leren wat het is om op een circuit hard te gaan.

Jaren geleden reedt ik het liefst in de regen. Ik baalde als het droog was, vond dat gewoon saai.
Tegenwoordig vind ik een droge baan wel leuker, ik rij , als ik daar zin in heb, gewoon wat anders waardoor het weer lijkt alsof het nat is.

.
_________________________________________
http://www.renntech.nl


30 dec 2007 12:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Citaat:
Ik had er nog nooit gehoord dat dit stuk gladder is dan de rest. Was mij ook nooit opgevallen, vindt het zelf het overal glad.


Vanaf uitkomen Audi S zie je duidelijk een lijn lopen over de hele baan die het oude/nieuwe asfalt markeert. Vanaf dit punt tot aan rechte eind is het echt zeer glad. Wat inderdaad ook te zien is aan de glijpartijen en schadegevalletjes op dit deel van het circuit.


30 dec 2007 12:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Geel
Bericht 
JPNPC schreef:
Meestal ligt het dan ook aan de auto en nooit aan de rijder.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


30 dec 2007 12:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
porsche356sc schreef:
Het uitbreken van de achterkant is naar mijn idee een teken van onkunde, je bent dan te enthausiast t.o.v. de te volgen lijn op het circuit.

Als Harry dezelfde is als porsche356sc heeft ie helemaal gelijk.

Gert schreef:
Ik was de bocht al uit (ging daar zelfs vrij langzaam doorheen) en gaf op het rechte stuk gewoon teveel gas en raakte hem kwijt, dacht dat het zou kunnen maar er was geen grip.


Kortom 100% mijn fout, gewoon te veel gas gegeven op het verkeerde moment en geen tijd meer om te reageren en dat helaas op een plek waar de bandenstapel dichtbij was.

En ja.. ik kon het weten want ik heb al diverse malen op een nat Zandvoort en Zolder gereden.

Voor de rest vind ik dit een zeer interresant topic geworden waar eenieder zijn ervaringen verwoord.
_________________________________________
Racefun events


30 dec 2007 13:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
Gert schreef:
porsche356sc schreef:
Het uitbreken van de achterkant is naar mijn idee een teken van onkunde, je bent dan te enthausiast t.o.v. de te volgen lijn op het circuit.

Als Harry dezelfde is als porsche356sc heeft ie helemaal gelijk.


jep, Harry = porsche356sc en raced met deze jongen:

Afbeelding

en ik was idd wat hard in het verwoorden van het geheel, het overkomt mij, en eigenlijk iedere coureur hoe goed hij ook is, ook wel eens. zeker in races kan je niet de veilige kant kiezen, dat gaat je namelijk plaatsen kosten.

en ook ik hoop iedere keer als er een race is op regen, dit jaar heb ik zo,n 15 keer op het circuit gezeten waarvan 10 keer een racedag, zegge en schrijven nog geen halve dag regen gehad waarvan 0% tijdens een race..... ik vond het jammer samen met een enkele andere 'ouwe rot' de rest van het veld is gelukkiger met droog.

de lol die je kan beleven met een Baisc 944 racer (zoals we onze cup noemen) is met geen pen te beschrijven, het risico op schade blijft maar ik zet 10 keer liever mijn racer tegen de vangrail dan dat ik 1 van die mooie porsche's er tegen aan zie gaan...... ik zou zeggen kom eens langs op een vrijrijdendag van de HARC, waar veel rijders uit onze cup te vinden zijn, en stap eens naast mij of een collega in de wagen en beleeft de fun van 'maar' 163PK daar kan geen (straat) GT3 tegenop......


30 dec 2007 14:33
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Ik kom zeker eens kijken! Volg het een en ander al een tijdje met veel belangstelling, o.a. via autosport.nl en andere sites en diverse bezoeken aan Zandvoort.
Voor het komende jaar was ik al van plan meer cursussen te gaan volgen en/of mijn licentie te gaan halen.
_________________________________________
Racefun events


30 dec 2007 14:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
Gert schreef:
Ik kom zeker eens kijken! Volg het een en ander al een tijdje met veel belangstelling, o.a. via autosport.nl en andere sites en diverse bezoeken aan Zandvoort.
Voor het komende jaar was ik al van plan meer cursussen te gaan volgen en/of mijn licentie te gaan halen.


moet je zeker doen!

de manier waarop mijn zoon zijn racelicentie heeft gehaald (hij was toen 16) vind ik persoonlijk nog 1 van de beste manieren, eerst met de wagen waarin je de cursus wil gaan rijden een aantal keer een trackday gaan rijden, zo leer je de wagen beheersen en kan je tijdens de cursus je concentreren op het racen en heb je niet je handen vol aan een vreemde wagen. mijn zoon is zo in 1 keer geslaagd voor zijn EU licentie met maar 1 rondje gereden tijdens het examen..... (en hijgt nu pa in zijn nek tijdens de wedstrijden :oops: )

er zijn trouwens 944 basix te huur, ook voor 'trackday's'


30 dec 2007 14:54
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Harry, hoe werkt dat met die huur-basics? Waar ben je zelf verantwoordelijk voor, en wat wordt er gedaan aan de auto?


30 dec 2007 14:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
MS964 schreef:
Harry, hoe werkt dat met die huur-basics? Waar ben je zelf verantwoordelijk voor, en wat wordt er gedaan aan de auto?


je huurd een 'full race' 944 basic, dus alles erop en eraan inclusief de juiste banden, afstelling en technisch 100%, de wagen wordt klaargezet op het circuit incl. een vooraf bepaalde hoeveelheid brandstof (belangrijk voor kwalificeren) en reserve brandstof. daarna is normaal gesproken het spelletje aan jezelf, problemen worden natuurlijk verholpen maar dat gebeurd bij alle rijders in de cup, het club gevoel is hoog en als het nodig is wordt met man en macht een wagen gerepareerd desnoods met onderdelen van een uitvaller.

de risico's van schade's zijn voor de rijder op het technisch gedeelte na, daar geld een 50/50 regel

de kosten hangen af van hoe gek je het wil maken (transport, brandstof, inschrijfgeld, ondersteuning enz.) en hoeveel risico je wil lopen, ik weet dat er ook verzekeringen afgesloten kunnen worden op schade tijdens de races maar de premie's daarvoor beginnen bij 1000 euro per race met een verzekerd bedrag van 10000 euro en 2000 euro eigen risico, niet echt mijn ding......


30 dec 2007 15:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 TL Limited Edition
Bericht 
Is het ook onkunde als je bijvoorbeeld in eens een lekke band krijgt of de versnellingspook ineens in je handen heb. Ik denk er normaal gesproken ook hetzelfde over hoor Harry, maar soms zijn er meer dingen waarom iets gebeurd.


30 dec 2007 21:10
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 Carrera 2
Westzaan
Bericht 
Speedy1980 schreef:
Is het ook onkunde als je bijvoorbeeld in eens een lekke band krijgt of de versnellingspook ineens in je handen heb. Ik denk er normaal gesproken ook hetzelfde over hoor Harry, maar soms zijn er meer dingen waarom iets gebeurd.

Moet je niet zo hard aan die pook rukken.
Op die plaats de pook in je handen hebben is zowiezo een rare plek.
Normaal gesproken probeer je zoveel mogelijk met handen aan het stuur te zitten.
:)


30 dec 2007 21:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 TL Limited Edition
Bericht 
Misschien niet, maar als je over wilt schakelen zal het toch moeten, als je dan ineens een pook in je handen heb, wat mijn inziens helemaal niet zo zou mogen zijn, mag nooit van zijn leven los laten. Gewoon een blunder om een auto zo af te leveren. Dan kan je mijn inziens niet meer over een blunder van rijder praten.


30 dec 2007 21:17
Profiel ICQ 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
Speedy1980 schreef:
Is het ook onkunde als je bijvoorbeeld in eens een lekke band krijgt of de versnellingspook ineens in je handen heb. Ik denk er normaal gesproken ook hetzelfde over hoor Harry, maar soms zijn er meer dingen waarom iets gebeurd.

zo ken ik er nog wel een paar, maar als we dat gaan opsommen durft er straks niemand het circuit meer op... al ben ik met je eens dat zoiets niet zomaar zou moeten gebeuren, maar als je de pookconstructie van een 944 b.v. wat beter kent zit daar een onderdeeltje van 20 cent wat voor grote problemen kan zorgen.....

maar ik denk dat iedereen wel begrijpt wat ik bedoelde met 'onkunde'


Laatst bijgewerkt door porsche356sc op 30 dec 2007 21:23, in totaal 1 keer bewerkt.



30 dec 2007 21:20
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik denk, sorry dat ik het zo zeg hoor heren, dat het ook zeer zeker niet mag dat een versnellingspook zomaar los laat. Of je nou aan het racen bent of niet.. Dat is hetzelfde als je vlak voor de bocht bent en je rem doet het ineens niet meer...........stel je eens voor het is een Porsche waar je aardig wat geld voor hebt moeten bijleggen en waarvan je dan uitgaat dat ie 100% in orde is..

Hoe gaat het nu verder Pascal? Ik hoorde op zandvoort dat je vader Porsche zelf aansprakelijk wilde stellen voor deze blunder..?
_________________________________________
DENK HELDER


30 dec 2007 21:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
964 TL Limited Edition
Bericht 
porsche356sc schreef:
zo ken ik er nog wel een paar, maar als we dat gaan opsommen durft er straks niemand het circuit meer op... al ben ik met je eens dat zoiets niet zomaar zou moeten gebeuren, maar als je de pookconstructie van een 944 b.v. wat beter kent zit daar een onderdeeltje van 20 cent wat voor grote problemen kan zorgen.....

maar ik denk dat iedereen wel begrijpt wat ik bedoelde met 'onkunde'

Nee van een auto van 2 jaar oud met maar 3800 km op de teller verwacht je dat ook niet, denk ook echt dat hij van fabriek af een foutje heeft. Maar goed ik blijf niet van het circuit weg hoor, sterker nog als het even mee zit, zit ik gewoon in een 944 cup wagen volgend jaar. Daar heb ik al een hele tijd me zinnen op gezet, maar goed eerst even de schade laten fiksen aan de GT3.

@Frost: We moeten eerst even kijken wat verzekeringsmaatschappij er van zegt. Maar als het inderdaad technisch mankement is, gaan we inderdaad bij dealer/verkoper aankloppen, dat doet verzekeringsmaatschappij dan wel denk ik.


30 dec 2007 21:32
Profiel ICQ 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
Speedy1980 schreef:
Nee van een auto van 2 jaar oud met maar 3800 km op de teller verwacht je dat ook niet.....


oeps

Speedy1980 schreef:
Maar goed ik blijf niet van het circuit weg hoor, sterker nog als het even mee zit, zit ik gewoon in een 944 cup wagen volgend jaar. Daar heb ik al een hele tijd me zinnen op gezet


super! je bent welkom ;-)


30 dec 2007 21:43
Profiel WWW
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
JPNPC schreef:
Op die plaats de pook in je handen hebben is zowiezo een rare plek.
Normaal gesproken probeer je zoveel mogelijk met handen aan het stuur te zitten.
:)


Pascal,

Ik moet JP toch is gelijk geven (en dat doe ik bijna nooit :lol: ), nou ben ik een schijterd en heb niet de skils ala Erwin Renntech, Jan van N. Gerard R :lol: en JP, maar toch...


Mij is daar geleerd (persoonlijk door Hans Deen en Gijs van Lennep en jawel ook JP) om hem in de juiste versnelling daar klaar te hebben, en de bocht langzaam opbouwen, vooral langzaam niet te bruut, maar wel met beide knuisten aan je stuur.

Een Porsche heeft (zeker een GT3) bijzonder veel vermogen om uiteindelijk gedoseerd met een hoge snelheid uiteindelijk de Arie Luyendijk uit te komen...

Ga je bruut zitten potten en schakelen wordt je afgestraft zelfs met droog weer, laat staan met nat...





Ik ben blij dat ik lekker heb staan OHen ipv rijden, ik durfde niet.....

Al met al klote voor je Pa.......ik mag die vent wel, en ik denk dat de Waalgarage ook bij dit euvel zich goed zal laten informeren....gaat om een smak geld.



John


31 dec 2007 15:48
Profiel
PorscheForum Rakker
964 TL Limited Edition
Bericht 
John schreef:
Pascal,

Ik moet JP toch is gelijk geven (en dat doe ik bijna nooit :lol: ), nou ben ik een schijterd en heb niet de skils ala Erwin Renntech, Jan van N. Gerard R :lol: en JP, maar toch...

Mij is daar geleerd (persoonlijk door Hans Deen en Gijs van Lennep en jawel ook JP) om hem in de juiste versnelling daar klaar te hebben, en de bocht langzaam opbouwen, vooral langzaam niet te bruut, maar wel met beide knuisten aan je stuur.

Een Porsche heeft (zeker een GT3) bijzonder veel vermogen om uiteindelijk gedoseerd met een hoge snelheid uiteindelijk de Arie Luyendijk uit te komen...

Ga je bruut zitten potten en schakelen wordt je afgestraft zelfs met droog weer, laat staan met nat...

Ik ben blij dat ik lekker heb staan OHen ipv rijden, ik durfde niet.....

Al met al klote voor je Pa.......ik mag die vent wel, en ik denk dat de Waalgarage ook bij dit euvel zich goed zal laten informeren....gaat om een smak geld.

John

Als mijn vader op dat punt hard zou rijden, zou ik je volkomen gelijk geven en jaun paul ook, maar hij reed daar nog langzamer als mij en ik reed ook niet hard.

Ik hoop dat ze dat ook doen die jongens van de Waalgarage, hebben wij ook alleen maar baat bij hoor, maar ik blijf zeggen, die pook had nooit los mogen komen.


31 dec 2007 18:58
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986
Friesland
Bericht pook
Ik zat natuurlijk niet in die auto, maar is het niet veel aannemelijker dat die pook is losgekomen door de klap :?:


01 jan 2008 22:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
ja lijktmij ook kunnen ,
als je die pook inje handen hebt en je raakt de banden komt er volgens mij aardig wat kracht los op die pook inje handen ,
kletst die er zo uit, volgens mij zou dat ook kunnen :shock:

daarom zit er een knop op die pook, schiet die niet uit je handen :shock:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


01 jan 2008 23:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC 1980 Boxster S 2006
Muiderberg
Bericht 
Renntech schreef:
En als je dan toch rondt gaat, maakt het niet uit of dat met of zonder ABS is.


Behalve als de banden dicht naast de baan staan zoals na de Audi-S en de Kumho.
Als je op het juiste moment rem en koppeling vol intrapt heb je zonder ABS grote kans dat je op de baan blijft en met ABS grote kans dat je in de banden ligt. Vooral na de Kumho heb ik regelmatig een moderne P aan de binnenkant (rechts) in de banden zien staan.

Ik ben het volledig met je eens dat je met gladde baan super kunt oefenen op wagenbeheersing. Heb trouwens ook 2 keer achterstevoren gestaan, maar dat hoort erbij!


05 jan 2008 21:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
2000 gtv schreef:
En als je dan vol op dat middelste plankje trapt wil je eigenlijk geen ABS hebben.(en dan ga ik er dus vanuit dat de auto achterwaards rolt en dan remmen ze zeer slecht met ABS)Wat ook kan is het moment gebruiken om met een stamp op het rechter plankje een 360 proberen te maken.Vraagt wel wat koelbloedigheid(en ruimte) :wink:
Nog meer interessante informatie :!: :D
Helemaal nieuw voor me, maar kan me uit technisch oogpunt heel goed voorstellen dat ABS achteruit rijden niet 'snapt' :idea:
Ik heb dat ik voor het eerst een driftcursus ging doen ervaren.Als ik hem al een keer kwijt was (wat natuurlijk nooooit gebeurde :wink:) en de auto rolt dan nog met een behoorlijke snelheid achteruit hij voor geen meter meer remt.Je kan vol op het middelste pedaal wat je wilt,maar er gebeurd weinig.
Dus wat in de post hierboven door GP geschreven wordt ben ik wel met hem eens.
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


06 jan 2008 21:46
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 302 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.