Dankjewel!
Wat super prettig om antwoorden te krijgen, en ja ik kom inderdaad van CMD avans volgens mij heeft avans alleen wel twee locaties die de opleiding geven breda en den bosch dus ben benieuwd waar je dan tevinden bent
Mocht dit inderdaad een succes zijn, en altijd een beetje peilen waar je binnen komt lopen (of dat links van buiten af gewaardeerd worden) (dat er misschien bepaalde kanalen zijn waar dit soort vragen beter in thuis horen), aangezien je die dingen af en toe een keer over het hoofd ziet ondanks dat je probeert eerst de regels te lezen. Dan ben ik zeker opzoek naar mensen die het leuk vinden om over hun passie te praten, en te delen wat mogelijke verbeteringen kunnen zijn voor een community zoals deze!
Dit kan af en toe ook een hoop leuke inzichten geven in wat mensen echt belangrijk vinden.
Oh leuk! Ik zou het enorm waarderen als mensen linkjes willen doorsturen(mocht dit van het forum mogen) of mij willen toevoegen aan whatsapp groepen!
Ik vind het leuk(en heeft enorm veel toevoegingen aan mijn afstudeer opdracht) om te kijken wat het jargon / vaktaal / spreektaal is van een community, en ik zag een aantal voor mij intressante woord keuzes waar ik benieuwd naar was, misschien dat iemand mij kan vertellen waarom jullie kiezen voor deze woorden, of wat ze betekenen?
vs
vs Roadtrips? Welke heeft jullie voorkeur en waarom?
ik ken route technieken die bolletje pijltje heten vanuit de scouting, kan ik daar een vergelijkernis mee maken in de auto? is dat een standaard?
Enorm bedankt voor de inzichtvolle antwoorden.
Mochten er plekken zijn in het forum waar ik dit misschien beter kan uitvoeren/ vragen hoor ik het graag.
Ik zag in een ander gesprek jou "polydeukes" verwijzen naar een zoek functie? waar kan ik die vinden?