Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

07 feb 2008 18:46

drknauf schreef:nou tut dan noemen we jouw toch voortaan EMANUALEH :mrgreen: :cheesy: je weet togggg :wink:

:lol: :lol: :lol:

07 feb 2008 18:47

Welkom Emanuelle!

Altijd leuk, meisjes met elfjes! 8)

07 feb 2008 19:20

welkom, emmanuelle :!: :wink:

07 feb 2008 20:17

Ja hoor , ben net thuis en log even in om te kijken wat er gebeurd is vandaag, en zie een nieuw dtaadje wat al meteen 3 kantjes beslaat... 8) ...had meteen zo'n voorgevoel en já hoor...een nieuwe vrouw op het forum... :twisted:

Maar goed, begrijp dat ze al een beetje ingelezen was... ; is wss de enige reden dat ze er nóg is... :wink:

Emanuelle...hmm...je legt 't er wel een beetje dik op hè... :wink:

08 feb 2008 21:51

nog een boer in de house,uut almere :roll:

welkom,MEVROUW emmanuelle. 8)
zo kan het ook :D

08 feb 2008 22:29

Jopie schreef:nog een boer in de house,uut almere :roll:

welkom,MEVROUW emmanuelle. 8)
zo kan het ook :D

Mevrouw E :?: , zeg maar mejuffrouw of nog liever JIJ :P , whatever. :lol:
Dank je wel allemaal (stoere P-mannen, boeren, UFO-mannetjes) voor jullie warme onthaal op het PF-forum :D , op die ene na dan :oops: .

Ik voel me al helemaal thuis bij jullie :) . Hoe laat gaat de kroeg open :?: Ik kreeg al een paar uitgebreide routebeschrijvingen, bij de maan linksaf, raketje tot de volgende halte, daar nog even overstappen in een andere bolide om de achtervolgers af te schudden etc.
Heel lief van jullie allemaal. :D :D :D

08 feb 2008 22:36

JIJ leert snel :lol:

... eerst verkeerd ge-quote ... toen verwijderd en daarna het juiste geplaatst :ba:

Next :arrow: Feauteaux :!: :wink:

08 feb 2008 22:43

Stalker Olaf \":mrgreen:\" schreef:JIJ leert snel :lol:

Ach ja, Olaf, vrouwen ....... die weten toch heel snel iets recht te breien. :roll:
Wel heel strak van je opgemerkt :idea: , zat maar een fractie van een seconde tussen, ben jij 1 van mijn achtervolgers dan :?:

08 feb 2008 22:51

.. reageerde zo snel - dat ik m'n eigen bericht ook even snel verwijderen moest ...

Achtervolgen :?: :roll: - da's lastig als je niet weet wie je achtervolgen moet :lol:

Als je even op Afbeelding klikt, kan je je bovenstaande berichtje nog even fine-tunen :idea: ... effe [/quote] achter die ene smiley zetten :wink:

08 feb 2008 22:58

Welkom Juf E :!:

Waar zijn de UFO mannetjes op dit forum? Hebben die dan ook porsches? Ben er niet gerust in.

09 feb 2008 19:54

Welkom! Valt me nog mee dat er nog niet gevraagd is: Emanuelle I, II of III..... :? Wat is het bouwjaar van je P? Dan weten we tenminste alvast wélk model je hebt. 8)

09 feb 2008 23:10

hoi emann., hoax?

10 feb 2008 9:44

he wolf - long time no see. wezen skien? had ook zo'n idee...

10 feb 2008 9:55

internet thuis stuk :cry: ervaringen met helpdesken enzo :( :twisted:
Plaats een reactie