Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
14 sep 2009 15:41
M a r c schreef:Als je 'm té arm zet wordt je uitlaat érg heet...
niet alleen je uitlaat
14 sep 2009 18:03
Vorige week vrijdag even bij de specialist geweest. Heeft alles weer even nagelopen en geeft aan dat het komt door het verschil in aanzuig hoeveelheid op cylinder 1 & 4. Deze zuigen meer lucht aan dan de andere cylinders en dit is niet volledig te corrigeren door het air bypass kanaal. Waarschijnlijk staat de gasklep op deze cylinders iets meer open als op de andere cylinders. Ook zit er iets speling op de gasklep van cylinder 4.
Verder geeft hij aan dat het verder geen kwaad kan als het bij een beetje gevoelige IMS Lager blijft. Als het maar geen detonatie wordt.
In de winter dus even de carb's eraf en even kijken. Heb nog een 2e set Zenith's staan en een 3e voor onderdelen, dus moet er wel wat van kunnen maken. Maar goed, kan in ieder geval weer verder rijden.
19 okt 2009 16:30
Probleem knallen en gevoelige IMS Lager opgelost door het vervangen van zes zenith accelratie diafragma 's. En een nieuw synchronisatie slang tussen de twee zenith carbs.
Suc6 911T 1972
Gr Eduard
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.