Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
02 dec 2019 21:21
Pc van de specialist is nog steeds niet hersteld.
Iemand ervaring met een kabel en software om zelf de auto uit te lezen?
Kan het probleem van de 4x4 überhaupt worden uitgelezen?
Heb al gelezen van het Chinese spul af te blijven.
Iemand al wat besteld bij Bergvillfx? Ervaringen?
02 dec 2019 21:51
Bij elke C4 hetzelfde probleem gehad, verschillende specialisten naar laten kijken, nu doet ie het pas na 100 km rijden, remmen en alles werkt prima. Hoor vaak dat het aan ABS ligt, je went er aan en het is me geen duizenden euro’s waard.
02 dec 2019 22:03
Iemand al wat besteld bij Bergvillfx? Ervaringen?
Prima, betrouwbare partij
Heb bij Töre de ODB stekker met verloop naar USB gekocht en wat software
van z'n website gedownload om de kachel van de 964 uit te kunnen lezen

Heb je Rob z'n opmerking over het niveau van de remvloeistof gezien en nagekeken?
03 dec 2019 1:24
WillemB schreef:met lopende motor [...] Zou dan toch bijna 13V moeten zijn.
Bijna 14 bedoel je maar dat was al gezegd
03 dec 2019 19:35
Niveau van de remvloeistof lijkt me ook te zijn.
Is toch het vaatje achterin de motorruimte, aan de oliepeilstok?
03 dec 2019 19:46
Huh begrijp je tekst niet helemaal maar zit voor onder de klep en voor een c4 heeft het twee compartimenten
Zit aan de bestuurders kant
03 dec 2019 20:06
Zat inderdaad verkeerd te kijken.
Stop eraf gedraaid en vaatje zit volledig gevuld.
Wordt dit automatisch over de twee compartimenten verdeeld?
03 dec 2019 20:16
Ik neem aan dat als je zegt dat het vaatje volledig vol zit beide compartimenten vol zitten anders had je dat wel gezien.
03 dec 2019 20:52
Ik zou niet van bovenaf erin kijken maar vanaf de zijkant eventueel met een lamp
En volledig vol is ook weer niet goed
Heb de 964 niet bij de hand anders ging ik even kijken
03 dec 2019 22:23
NordRack2 schreef:WillemB schreef:met lopende motor [...] Zou dan toch bijna 13V moeten zijn.
Bijna 14 bedoel je maar dat was al gezegd

Ja....... typevoutje

kon hem niet meer wijzigen
03 dec 2019 22:54
Remreservoir is in 2 delen gedeeld omdat er voor of achter een lek is dat er nog een gedeelte van het remsysteem werkt.
03 dec 2019 23:39
erwin964c4 schreef:Remreservoir is in 2 delen gedeeld omdat er voor of achter een lek is dat er nog een gedeelte van het remsysteem werkt.
Da’s nieuw voor mij en klopt volgens mijn niet.
Heb je een artikel waar dit instaat omschreven?
Thankd
04 dec 2019 14:22
Even off-topic een vraagje aan Horn: heb ik ooit dat boek betaald of teruggestuurd aan jou? For the life of me, I can't remember
05 dec 2019 9:29
Iemand mss een handleiding of een filmpje hoe het uitlezen van een 964 in zijn werk gaat.
You tube maakt me niet direct wijzer.
05 dec 2019 19:18
Kappi2907 schreef:erwin964c4 schreef:Remreservoir is in 2 delen gedeeld omdat er voor of achter een lek is dat er nog een gedeelte van het remsysteem werkt.
Da’s nieuw voor mij en klopt volgens mijn niet.
Heb je een artikel waar dit instaat omschreven?
Thankd
Nou voor mij was het niet nieuw hoor

.
Erwin964c4 heeft 100% gelijk

Oh ja, voor alle duidelijkheid: HA staat voor Hinterachse ( Achteras) en VA staat voor Vorderachse (Vooras)
Groet Hans
05 dec 2019 21:25
Ok,
Ik meende van iemand met veel ervaring ooit te hebben begrepen dat remsysteen is gescheiden van de overige hydraulische systemen bv pdas.
Leer ik weer eens wat bij!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.