30 jun 2005 23:47
30 jun 2005 23:58
01 jul 2005 1:12
01 jul 2005 8:24
rob964.c4 schreef:
heb trouwens vandaag geprobeerd zo als in het boek van adrian straighter als de correctie in werking treed de rem aan te tikken omhet te misleiden en dan zou het uitgeschakelt zijn.dus ik met links de rem aan tikken en....? niets het ging vrolijk verder met corrigeren
01 jul 2005 8:44
01 jul 2005 11:36
01 jul 2005 11:38
01 jul 2005 20:25
01 jul 2005 21:21
01 jul 2005 21:44
01 jul 2005 21:52
01 jul 2005 22:00
01 jul 2005 22:05
02 jul 2005 2:15
Rob, kan je me hier iets meer over de betreffende situatie vertellen aub? Hoe heb je deze test uitgevoerd?
bedankt,
pieter
03 jul 2005 22:54
paSCal schreef:Er zijn mensen (zal geen namen noemen), die van zo'n Niet Beschaafde KonT houdenDat soort mensen ................
04 jul 2005 7:30
Rob964.c4 schreef:ik neem elke dag de zelfde afslag de s108 ring a10 bij het vu ziekenhuis en de ing.
dus ga het steeds sneller proberen.
04 jul 2005 20:12
Paul van Engelen schreef:Wil je s.v.p. wat duidelijker zijn: dit vage gedoe over "mensen" zonder man en paard te noemen, anders dan via hun kentekenpaSCal schreef:Er zijn mensen (zal geen namen noemen), die van zo'n Niet Beschaafde KonT houdenDat soort mensen ................
, vind ik beneden de maat, en speciaal voor een Administrator van dit forum NOT DONE
![]()
![]()
![]()
En ik ga ook niet onthullen op welke keus ik gestemd heb![]()
Met beschaafde Porsche groet....
04 jul 2005 20:46
04 jul 2005 20:56
05 jul 2005 10:25
05 jul 2005 10:33
05 jul 2005 10:39
05 jul 2005 10:46
MS964 schreef:Dus op dit moment is mijn mening: C2 of C4 maakt me niet zoveel uit, de auto zelf vind ik belangrijker. Maar misschien stel ik die mening ooit nog wel 's bij, aan de hand van ervaringen met een C4...
05 jul 2005 18:51