Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
06 apr 2013 20:42
WillemB schreef: spoor
daarmee heb je ons op het verkeerde spoor gezet
06 apr 2013 20:43
Ik heb de volgende tekst ook opge
spoorStuurgroep SEPA Migratie NL
Om een ordentelijke overgang naar een Europese betaalmarkt mogelijk te maken, hebben de Nederlandse banken, vertegenwoordigd door de Nederlandse Vereniging Banken (NVB), begin 2007 samen met de Nederlandsche Bank en Currence (eigenaar van de collectieve Nederlandse betaalproducten) de Stuurgroep SEPA Migratie NL ingericht. De Stuurgroep concentreert zich op collectieve werkzaamheden die nodig zijn opdat alle banken in Nederland inkomende Europese betaalopdrachten kunnen verwerken (‘reachability’) en op collectieve werkzaamheden die nodig zijn om geleidelijk van Nederlandse naar Europese betaalproducten over te kunnen gaan (migratie).
We hebben overgang van een betaalvorm naar een andere, het is ook grens overschreidend want voor europese betaling is er straks geen grensen meer...
Dus we zijn in Nederland?
Laatst bijgewerkt door
Johann op 06 apr 2013 20:46, in totaal 1 keer bewerkt.
06 apr 2013 20:46
daarmee heb je ons op het verkeerde spoor gezet
Bedoelde : SpoorbaanOVERGANG
Dus we zijn in Nederland?

en daarmee ook je motivatie
06 apr 2013 20:47
Ik heb visite dus moet even gepast sociaal doen.....en TOTMBO bedoeld daarmee niet het Porscheforum
Waarschijnlijk morgen pas weer mijn bijdrage.
Succes.
06 apr 2013 20:52
Moeten we gewoon de grens over, en zitten we dus in België?
06 apr 2013 21:17
Lekker
06 apr 2013 21:23
Nederland Wiki + zoeken op "Overgang" = Op de overgang tussen water en land vormden zich door de werking van de zee stranden, duinen en waddengebieden. De kustvlaktes, die zich door de afzetting van het riviersediment vormden, bevatten ook moerassen en meren.
(maar staat ergens onderin de tekst)
België Wiki + zoeken op "Overgang" = België, of voluit het Koninkrijk België, is een West-Europees land aan de Noordzee, grenzend aan Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk, op de overgang van Germaans naar Romaans Europa. Het land is 30.528 km² groot en heeft een bevolking van iets meer dan 11 miljoen inwoners. De belangrijkste stad is Brussel, de hoofdstad van België en bestuurlijk centrum van de Europese Unie.
(begintekst wikipagina). ==> Zoeken we België?
06 apr 2013 21:27
Bij Hazeldonk loopt de HSL tussen NL en BE, het is is een belangrijke grensovergang tussen Nederland en België
06 apr 2013 21:27
België Wiki + zoeken op "Overgang" = België, of voluit het Koninkrijk België, is een West-Europees land aan de Noordzee, grenzend aan Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk, op de overgang van Germaans naar Romaans Europa. Het land is 30.528 km² groot en heeft een bevolking van iets meer dan 11 miljoen inwoners. De belangrijkste stad is Brussel, de hoofdstad van België en bestuurlijk centrum van de Europese Unie. (begintekst wikipagina). ==> Zoeken we België?
@Floriaan
Sorry Johann, Floriaan heeft de juiste verklaring al gepost
Goed, we zitten dus in
België (voor de verandering)
We gaan zo dadelijk door met HINT 2
Laatst bijgewerkt door
WillemB op 06 apr 2013 21:32, in totaal 1 keer bewerkt.
06 apr 2013 21:31
HINT 2
06 apr 2013 21:34
WAALRE - Het gemeentehuis van het Brabantse dorp Waalre is in de nacht van dinsdag op woensdag verwoest door brand.
Het is echter ook mogelijk dat Waalre te herleiden is op het vrij alledaagse latijnse woord 'villaris' met de betekenis 'behorend tot het landgoed'.
06 apr 2013 21:37
Moord op VS ambassadeur in Libië? Net zo'n anarchie als België
06 apr 2013 21:39
het Brabantse dorp Waalre

We zitten al in België
Moord op VS ambassadeur in Libië? Net zo'n anarchie als België

(Wel leuk

)
06 apr 2013 21:43
WillemB schreef:Moord op VS ambassadeur in Libië? Net zo'n anarchie als België

(Wel leuk

)
Nou ja, leuk...
Foto is wel van die gebeurtenis

maar het gaat dus meer om het
beeld van de foto dan om het achterliggende verhaal, neem ik dan maar aan.
06 apr 2013 21:46
Auto in brand bij Ford in Genk
Even ter info, Hint 2 moet jullie naar de juiste provincie ( of hoe dat daar ook heten mag) in België

maar het gaat dus meer om het beeld van de foto dan om het achterliggende verhaal, neem ik dan maar aan.
Met "wel leuk" doelde ik op "Net zo'n anarchie als België"
06 apr 2013 21:52
Heeft het met de lentemeeting te maken?
06 apr 2013 21:52
WillemB schreef:Even ter info, Hint 2 moet jullie naar de juiste provincie ( of hoe dat daar ook heten mag) in België

Oh, dus we slaan de Gemeenschappen en Gewesten voor het gemak maar even over. Tsss, je probeert je er wel erg makkelijk van af te maken
WillemB schreef:Met "wel leuk" doelde ik op "Net zo'n anarchie als België"
daar ging ik ook wel van uit
06 apr 2013 21:55
We zijn in de provincie Vlaams Brabant, in het Frans = Brabant Flamand. Flamand klinkt op Vlam en Vlam is onderdeel van Brand...
06 apr 2013 21:57
Heeft het met de lentemeeting te maken?
06 apr 2013 22:00
We zijn in de provincie Vlaams Brabant, in het Frans = Brabant Flamand. Flamand klinkt op Vlam en Vlam is onderdeel van Brand...
Correctie van mijn kant

, ik ging uit van een provincie, maar we zoeken een "gewest"

Mea Culpa
06 apr 2013 22:06
Dus we zijn in Vlaams Gewest, er komt een vlam uit de mond van hun draak...
06 apr 2013 22:09
Dus we zijn in Vlaams Gewest, er komt een vlam uit de mond van hun draak...
Johann, verder doorgaan op je vorige post