Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
07 apr 2013 10:13
Ben jaloers, zit een héél eind van de grens vandaan
Ga volgende week een daggie naar de Messe in Essen
DNRT is er op Zandvoort en ben daar (nu nog) in 10 minuten
Maarja de BMW of de 911
07 apr 2013 10:15
911. lekker weer en circuit. geen twijfel.gaaaaaan!
07 apr 2013 10:20
Haha, met alle respect voor je BMW maar dit soort tripjes maak je toch met een RS ?

Ik denk dat ik m'n 964 maar eens tussenuit de fietsen en kinderspeelgoed ga vissen en het gezinnetje ga meenemen naar de Efteling vandaag.
07 apr 2013 10:29
Zonnetje schijnt en binnen 10min ben ik de grens over...ff naar Bad Bentheim waar auto liefhebbers bij elkaar komen..

en Gildehaus bij de molen met oude motoren......
Ik zal aan jullie uit het westen denken als ik hem opendraai.......
Ohja, Ik ga over de A31......middels viaduct thv Ochtup want autobahn rijden is saai....
07 apr 2013 12:05
Vandaag maar weer eens een rondje Plassen
07 apr 2013 12:17
Gister de laatste winterzeilwedstrijd gevaren op de oorsterschelde. Heerlijk ritje ernaartoe (Colijnsplaat) , alleen die n59 is altijd tobben. Op de terugweg bij Delft nog blauwe 968 gezien, HT in kenteken. Iemand van hier?
07 apr 2013 12:21
Onderwerp? Wie was/waren het...
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=30714
Laatst bijgewerkt door
PieterZ op 07 apr 2013 12:23, in totaal 1 keer bewerkt.
07 apr 2013 12:23
In Den Haag is het altijd zondag joh
07 apr 2013 16:22
Net terug van een mooie rit samen met Alice (mijn vrouw) over de Veluwe en langs de IJssel. Eerste keer lekker in het zonnetje met kap naar beneden.
Lenterit zou toch ook dit weer worden? Lekkerrrrr!
07 apr 2013 17:51
... ik kom ook net terug... wat een heerlijke dag! Mooie natuur, heuvellandschap, mooi bochtenwerk en een zonovergoten terrasje naast mijn tevreden tikkende P motor als afsluiting... life is good! :
07 apr 2013 19:03
inderdaad pracht dag: even op camping geweest in Erichem, werd nog in gehaald door gele GT3 op A12 bij Reeuwijk
als volgende week ook zulk weer zou geweldig zijn.
21 apr 2013 16:07
Vandaag een lange trip naar Assen gemaakt...kijken bij de landelijke motordagen. En inmiddels weer terug, wat rijdt de 3.2 heerlijk....lekker knorren met een gangeltje van 100 ofzo over de wegen....met af en toe met optrekken de sporen geven.....
22 apr 2013 11:19
Bij jullie inmiddels lekker voorjaar, bij ons is het nu volop herfst.
Ik was afgelopen weekend vroeg opgestaan om een lekker stukje ten noordwesten van Melbourne te rijden.
Van bosweggetjes bij 'Hanging Rock' in de Macedon ranges tot aan wegen door de vroegere goudmijn regio met mijlenver uitzicht, af en toe een bocht die je goed kan nemen wegens niemand anders op de weg en goed zicht.
Heaven!
Met uitzondering dan van het lokale wildlife wat zich zo vroeg wel op de weg vertoond. Prachtig om te zien, maar het is goed schrikken als je een kangaroo op je af ziet komen en weet dat als ie niet stopt of draait, het een drama wordt.
Een paar plaatjes (de focus lag op rijden, niet op fotograferen

)

Voor mensen die hier ooit op vakantie gaan:
C743 (Sunbury - Gisborne), C322 & Romsey rd -> Romsey, C325 to Lancefield, Burke & Wills track, C326 to Kyneton
26 apr 2013 14:37
Gisteravond rondje Zoetermeer/Leiden/Den Haag/Zoetermeer
Heerlijk! tot 23.00uur open gereden gisteravond.
Ik mocht naast mijn vrouw zitten genieten (is haar auto)
05 mei 2013 8:58
Vandaag even rondje Dusseldorf - Winterberg binnendoor... heerlijk... mooie natuur, vele bochten en vast en zeker ook veel (P)moois op de weg vandaag bij dit mooie weer...
05 mei 2013 10:07
Gaat een lekker topless dagje worden. Zonnebrand op m'n kop en rijden maar.
05 mei 2013 11:53
Yep, Pieter... Doen we zo ff een bakkie bij vliegveld Hilversum. Kijken of er nog meer mensen spontaan langskomen .
05 mei 2013 12:14
dan gaat Woutje zeker met de "soewarte" maar vliegen kan die niet hoor (laag vliegen dat dan weer wel

)
05 mei 2013 16:38
zo de Porsche staat klaar voor Italië even de schokbrekers afgesteld en daarna een proefrondje A28, A50, A1 en via de N302 weer terug. heb wel 14 Porsche rijders gezien en maar 2 deden een vriendelijke groet, de rest zullen wel kakkers zijn geweest die hier op dit forum ook niet zullen kijken

, jammer van de mooie auto`s want dat waren het dan weer wel.
05 mei 2013 16:42
Hier zitten geen kakkers begrijp ik? En alle taxichauffeurs zijn proleet toch?
05 mei 2013 18:01
Heerlijk topless rondje ene dijk andere dijk langs de IJssel. Je zou toch in de dorpjes aan de Gelderse kant van de IJssel (zoals Welsum en Veessen) helemaal krankjorum worden van die achterlijke motorrijders. Rijden als dwazen en een bak herrie!!! Ben meerdere cabrio's (geen Porsches trouwens) tegengekomen, waaronder prachtige oldtimers en die mensen reden allemaal heel beschaafd. Waar ligt dat nou aan?
05 mei 2013 19:09
Lekker hoor, daar heb ik gisteren ook gereden

van Voorst tot Heerde, dan via het kanaal weer terug richting Apeldoorn.
Gisteren gelukkig niet zo druk met motorrijders en fietsers.
05 mei 2013 20:54
Maarten schreef:Hier zitten geen kakkers begrijp ik? En alle taxichauffeurs zijn proleet toch?
als jij dat wilt zijn alle taxichauffeurs meer dan een proleet, ik vindt het allemaal goed maar die van vandaag waren zeker kakkers.

het druipt eraf.
05 mei 2013 20:58
Taxi Hans schreef:de rest zullen wel kakkers zijn geweest die hier op dit forum ook niet zullen kijken

,
Interessante redenaties houd je er op na........