De 912 hoeft niet persé weg, de 996 4S moest dat wel vanwege de maandelijkse VAA die ik daar moest voor afdokken (kostte me maandelijks privé ongeveer 1300 Euro bruto om ermee "mogen" rond te rijden), de 912 is van mij persoonlijk en time is on my side om die te verkopen, zoals die de afgelopen maanden gestegen zijn...
Wat er voor de 996 4S terugkomt?
Ik weet dat de betere investering de 964 zou zijn (of de 993 maar die spreekt me niet zo hard aan) maar ik vrees dat het hart sneller klopt voor een 997, dat ik dan weer een knoert van een afschrijving erbij krijg moet ik maar mee leven. Dat dat spul dan ook nog eens verschrikkelijk duur is (rond de 5000 Euro) om hem hier in te schrijven ben ik momenteel aan mezelf aan 't verkopen...
Weet niet of 't zal lukken

Ik vond de 996 4S een magistrale wagen en vrees dat gevoel niet te zullen hebben in een "ouwe", in eerste instantie misschien wel, maar na een tijdje is jonger altijd gelijk aan beter, ymmv
Btw, heb veel te weinig gevangen voor de 996 4S, veeel te weinig, maar VAA, de hoge kilometerstand, onzekerheid in mijn firma, etc hebben me doen besluiten dat hij NU weg moest.

Ik heb zo anderhalf jaar geleden ook beslist dat mijn Transporter NU weg moest en 2 weken geleden ben ik een andere gaan bestellen

Wat ik maar wil zeggen: 't kan verkeren

Ideaal voor mij zou zijn de 912 te kunnen ruilen voor een 964

Hij is mooi hé de 912, wondermooi, het mooiste model -kuch- 911 dat ze ooit gemaakt hebben, maar 't is echt TE oud voor mij, evenals de impactbumpergeneratie, 't is voorbijgestreefd, hoe hoog sommige mensen er ook mee oplopen of hoe beresterk ze ook zouden zijn. Excuses voor zij die zich nu aangevallen voelen maar ik heb ze gehad en ik moet ze niet meer, althans, momenteel niet, misschien in een paar jaar weer terug wel

Het rare is dat zo'n oudje evenveel waard is dan een zo goed als nieuwe Boxster 987, er hebben zich onlangs op PFB een paar mensen een 987 aangeschaft met wel heel lage kilometerstanden voor begin de 20.000 Euro. Moest er zo'n exemplaar in Macadamia zich aandienen zou ik ook al heel hard beginnen twijfelen, moest het interieur dan nog eens Cocoa zijn ben ik waarschijnlijk om.