Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Premie Verzekering omhoog voor hardrijders

11 apr 2013 11:39

Als dit plan wel doorgezet wordt, zijn er altijd weer mensen die een omweg vinden.
Ik vind het een hoop drukte voor niets, lekker rijden zolang het leuk blijft :drive:

11 apr 2013 14:00

Lijkt me een prima plan als we ook de ziektekosten verzekering afhankelijk maken van het BMI :ass:

11 apr 2013 14:41

Frank64 schreef:Lijkt me een prima plan als we ook de ziektekosten verzekering afhankelijk maken van het BMI :ass:

... en dan ook meteen weer korting op je pensioenpremie ....

11 apr 2013 14:44

Ik ben er blij mee. Alles wat bijdraagt aan minder verkeersslachtoffers en minder milieuschade is meegenomen.

11 apr 2013 14:54

Afgaande op het plaatje van jouw rode vierwieler zul je niet gauw veel schade aanrichten door te hoge snelheid :-)

11 apr 2013 15:43

Eigenlijk zouden ze mensen die uberhaupt nog rijden, moeten bestraffen met hogere premies..... :scratch:
Eigenlijk zouden ze mensen die nog gelukkig zijn en leven, zwaarder moeten belasten.....

Oh sorry, dat doen ze al........ :mrgreen:

11 apr 2013 18:47

Ik vraag me af hoe makkelijk je zo'n traceerding kan verplaatsen naar een andere auto :). Ik kan me nog inbeelden dat marktplaats vol gaat staan met mensen die aanbieden om met jouw traceerding rond te rijden voor een bepaald bedrag :D.

12 apr 2013 12:57

Olaf schreef: .. en anders gewoon je telefoon uitzetten als je gaat planken :idea: :cheesy:

En mijn Flitsmeister-app dan?

12 apr 2013 15:04

Retep schreef:
En mijn Flitsmeister-app dan?

Twee telefoons. Of een app die er voor zorgt dat de gegevens van de GPS niet meer betrouwbaar zijn.

13 apr 2013 12:57

MOD: Volledige en totaal niet noodzakelijke quote van direct bovenstaande post geveegd. Quote met beleid, hou het forum leesbaar :idea:

Ik vermoed op dit forum met welopgevoede, verantwoordelijkheid voelende mensen te maken te hebben. Die gedachte staat in schril contrast met de kortzichtige, kinderachtige opvattingen, welke hierboven geventileerd worden. Grow up.

13 apr 2013 14:14

Sowhee :shock:

Zoveel frustratie in zo'n kort stukje tekst :cheers:

13 apr 2013 14:41

MOD: Volledige en totaal niet noodzakelijke quote van direct bovenstaande post geveegd. Quote met beleid, hou het forum leesbaar :idea:

Tja, zeker nooit een ernstig ongeval met peilloos leed beleefd? Hard rijden is oorzaak no1. Excuses, dat ik het droomwereldje van de petrol head ietwat verstoor.

13 apr 2013 15:15

Dit zijn gewoon big boys met big toys, vind je dit topic dan echt zo raar?
Laat me raden, je hebt nog nooit van je leven boven 130km/u gereden? Te eng waarschijnlijk om ooit betrapt te worden? :popcorn:

13 apr 2013 15:16

Kun je wat bewijzen van je stelling dat hardrijden oorzaak nummer 1 is posten/linken (qua kortzichtige, kinderachtige opvattingen)?

13 apr 2013 15:24

dobbelsteen schreef:Dit zijn gewoon big boys met big toys, vind je dit topic dan echt zo raar?
Laat me raden, je hebt nog nooit van je leven boven 130km/u gereden? Te eng waarschijnlijk om ooit betrapt te worden? :popcorn:

Jawel hoor. En ik snap het spel van de BB met zijn BT best. Maar volgens mij moet dat spel op het circuit gespeeld worden. Beetje saai misschien, ook de BB wil zijn kinderen graag weer ongeschonden thuis na een dagje fietsen.

13 apr 2013 15:58

Ik mag (hopelijk) toch aannemen dat BB z'n kinderen niet op de auto-snel-weg fietsen :popcorn:

13 apr 2013 16:10

Die onderzoeken wil ik graag zien. :scratch:
Er zijn onderzoeken, met bewijs op praktijkschaal, dat hogere snelheden op autowegen minder ongevallen veroorzaakt.

Zijn er al plannen om Whatsappende en met heel andere zaken bezigzijnde chauffeurs die 83 rijden en een collega piraat met 83,5 kmh inhalen aan te pakken? Of geef ik hier een goed idee weg? Nou pak het aan zou ik zeggen.

Ongevalllen komen niet door te hoge snelheid, maar het verschil in snelheid tussen 2 objekten... Meestal veroorzaakt door niet opletten (vooral bij te lage snelheden) en ik beweer door plotseling inhalende piraten met 83,5 kmh. Jullie weten vast wel wie... Rechts houden, en blijven, die gasten...

Dit betoog alleen voor snelwegen en wegen zonder gelijkvloerse kruisingen. !

13 apr 2013 18:23

wat een geklets over te hard rijden,als de weg vrij is en je hinderd niemand ga je gang :drive:
ja je kan een klapband krijgen maar je kan ook in je bed liggen en er stort een vliegtuig neer op je huis. resultaat is hetzelfde.
doe leuke dingen zolang het kan :)

13 apr 2013 18:39

Daar zeg je wat. Ik vind dat verzekeringspremies voor huizenbezitters die in de buurt van Schiphol wonen omhoog moeten gaan.

13 apr 2013 18:45

Evert Jan v H schreef:Die onderzoeken wil ik graag zien. :scratch:
Er zijn onderzoeken, met bewijs op praktijkschaal, dat hogere snelheden op autowegen minder ongevallen veroorzaakt.

Zijn er al plannen om Whatsappende en met heel andere zaken bezigzijnde chauffeurs die 83 rijden en een collega piraat met 83,5 kmh inhalen aan te pakken? Of geef ik hier een goed idee weg? Nou pak het aan zou ik zeggen.

Ongevalllen komen niet door te hoge snelheid, maar het verschil in snelheid tussen 2 objekten... Meestal veroorzaakt door niet opletten (vooral bij te lage snelheden) en ik beweer door plotseling inhalende piraten met 83,5 kmh. Jullie weten vast wel wie... Rechts houden, en blijven, die gasten...

Dit betoog alleen voor snelwegen en wegen zonder gelijkvloerse kruisingen. !

Laat me raden. Krant: de Telegraaf. Politieke partij: VVD, intolerante vleugel. Sport: golf. Kleding: rode of gele pantalon. Auto: met ingebouwde voorrang.

13 apr 2013 18:47

Hou toch 's op met kankeren joh.

13 apr 2013 18:57

MOD: Volledige en beslist niet noodzakelijke quote van direct bovenstaand bericht geveegd. Quote met beleid en hou het forum leesbaar :idea:

Tja, als ik probeer mijn lading op tijd naar de klant te brengen, word ik afgeserveerd door zo'n laagvlieger. Laat ie gewoon een vliegbrevet gaan halen. Kan ik relaxed inhalen zonder gehijg in mijn nek.

13 apr 2013 19:46

Vind je het nou echt zo fijn om iedere keer weer hier de knuppel in het hoenderhok te gooien?
Ik lees al geruime tijd jou posts, en heb er volgens mij nog nooit eerder op gereageerd, maar ik kan me nu echt niet meer onttrekken aan het feit dat je vaak doelbewust probeert een mening te verkondigen waarvan je donders goed weet dat dit tot behoorlijke (en onbehoorlijke) reacties zal lijden.

Persoonlijk heb ik daar nu wel genoeg van, maar goed, ik ben ook maar 1 persoon.

..............

:salut:

13 apr 2013 20:11

Kijk, iemand met een genuanceerde mening. Wellicht heb je gelijk. Maar soms hebben de topics en de reacties zo'n hoog ' dinky toy' gehalte, dat de verleiding van de knuppel en het hoenderhok niet te omzeilen is.
Laatst bijgewerkt door Aircooler op 13 apr 2013 21:05, in totaal 1 keer bewerkt.

13 apr 2013 20:23

marino schreef:Vind je het nou echt zo fijn om iedere keer weer hier de knuppel in het hoenderhok te gooien?
Ik lees al geruime tijd jou posts, en heb er volgens mij nog nooit eerder op gereageerd, maar ik kan me nu echt niet meer onttrekken aan het feit dat je vaak doelbewust probeert een mening te verkondigen waarvan je donders goed weet dat dit tot behoorlijke (en onbehoorlijke) reacties zal lijden.

Persoonlijk heb ik daar nu wel genoeg van, maar goed, ik ben ook maar 1 persoon.

..............

:salut:

+1
@aircooler: misschien beter dat je (ook gezien je Avatar) op tractorforum.nl de knuppel in het hoenderhok gaat gooien.. we zijn er op dit forum wel een beetje klaar mee..
Plaats een reactie