Sylvia, Ellen en Leander bedankt voor deze topdag. Jullie kadootje was de zon en dit was dik verdient. Verliep allemaal goed en heb lekker kunnen socializen. Remmel bedankt voor het rode vest. Past inderdaad niet bij een gele 928
Beste Organisatie, Mijn complimenten voor de wederom zeer goede organisatie van de Meeting. Telkens is er weer iets nieuws en dit zorgt mede ervoor dat ik elk jaar weer naar de geweldige meeting uitkijk. Hopelijk zijn we volgens jaar weer welkom, al dan niet op de herfstmeeting. Groetjes, Rico
Ik wil de organisatie ook bedanken! Aangenaam kennis gemaakt te hebben Leander en nogmaals dank voor de uitnodiging. Mijn vader was voor het eerst mee naar een Porsche evenement en vond het ook leuk. Mijn Porsche vond hij wel minder comfortabel en dat 'snapt' hij verder ook niet. Waarom zoveel geld uitgeven voor zo weinig luxe?
Helena, Silvia en Leander het was helemaal top. Bij het invoegen op de snelweg bij Tilburg kwamen we direct in een lange stoet met Porsches richting Oirschot. Daarna een hele mooie route met zeer veel waarderende blikken richting Oosterhout. Super dag met geweldig weer en heeeeeel veel oooh's en aaah's ter plaatse.
Vandaag mijn eerste Porsche teruggezien tijdens de Lentemeeting. Rode 964 NZ-PR-03! Wie rijdt daar nu tegenwoordig in? Ziet er nog prima uit en ruim 205.000 km op de teller!
Weer geleerd dat voor een uitwijkproef je een 968 heerlijk ouderwets moet stampen op die rem, vergeleken met jongere bakkies Slalom was erg kort, volgende keer ga ik gewoon vaker Volgende keer print ik overigens weer ouderwets de PDF's uit denk ik. De way-points/routes stonden keurig in de TomTom (Go720), maar die stuurde me vooral woonwijken met drempels is . Mag de kleinste volgende keer vanuit zijn kuipje gewoon oplezen, navi-cursusje
ASW schreef:Ik wil de organisatie ook bedanken! Aangenaam kennis gemaakt te hebben Leander en nogmaals dank voor de uitnodiging. Mijn vader was voor het eerst mee naar een Porsche evenement en vond het ook leuk. Mijn Porsche vond hij wel minder comfortabel en dat 'snapt' hij verder ook niet. Waarom zoveel geld uitgeven voor zo weinig luxe?
Nu snel F1 samenvatting kijken
Heb bij jou auto staan te kwijlen, man wat een mooi ding, echt super netjes opgebouwd
Zo..ben ook weer thuis. Ik heb een hele toffe dag gehad, erg genoten. Ook van mij een grote pluim aan de organisatie, alles top geregeld! Ben er volgende keer ook zeker weer bij!
Ja, heb vandaag de forumstickers van Pascal gekregen! Hartelijk dank nog Rob en Pascal, helemaal top! Ik heb ze gelijk op de zijruiten van mijn P geplakt. Masceert dat duitse kenteken een beetje....