11 apr 2013 22:03
Frank64 schreef:Heeft niet alleen met de weg zelf te maken maar ook met het feit dat de mede weggebruikers niemand verwachten met dit soort snelheids verschillen.
12 apr 2013 11:29
ChrisGT schreef:In de randstad heb je rijdende chicane's, dat is veel uitdagender![]()
En vergeet niet dat je elke dag weer 2x een race hebt wie het eerste op zijn werk is en daarna wie het eerste thuis is, wie wil er nou nog naar een circuit![]()
12 apr 2013 17:24
Olaf schreef:.. je ziet hopelijk wel die zwarte sedan zonder richting aanwijzer naar links komen om dat bestelwagentje voorbij te gaan
16 apr 2013 23:32
17 apr 2013 0:12
Evert Jan v H schreef:Olaf schreef:.. je ziet hopelijk wel die zwarte sedan zonder richting aanwijzer naar links komen om dat bestelwagentje voorbij te gaan
Dit is in scene gezet neem ik aan. Ik zie iets heel anders.....
Veilig hard rijden doe je in duitsland (trouwens ook bewezen minder ongelukken)..
Zolang ze hier maar zielig achter een boom, of in busje, blijven zitten vind ik het allemaal best. .. en ze maar niet met zoiets beginnen
17 apr 2013 16:12
17 apr 2013 16:43
17 apr 2013 17:06
17 apr 2013 17:36
Devils son schreef:Ook op vergelijkbare wegen?
Want er zijn nogal wat zaken die maken dat Duitsland en Nederland niet 1:1 vergelijkbaar zijn...
17 apr 2013 17:38
17 apr 2013 18:34
Evert Jan v H schreef:Feit, Duitsland verhouding ongevallen Autobahn : overige = 3 : 9,6
17 apr 2013 19:07
horn schreef:Evert Jan v H schreef:Feit, Duitsland verhouding ongevallen Autobahn : overige = 3 : 9,6
Waarom niet 1:3,2 eigenlijk?