Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Ook zo'n hekel aan? "Uw mening telt" gaarne invullen !

20 apr 2013 19:50

dobbelsteen schreef:
Waar ik mij ook heel erg aan kan ergeren, als ze een score vragen en je geeft 9 ipv 10. Dan beginnen ze vragen te stellen van waarom geen 10 wat heeft de verkoper misdaan?
En als je dan zegt dat je gewoonweg geen 10 geeft omdat dat een zeer uitzonderlijke prestatie zou moeten zijn, snappen ze het niet en vragen ze wat hij dan verkeerd gedaan heeft.

Kan de persoon in kwestie helaas bar weinig aan doen. The system sucks.
Bij alles onder de 10 worden er aftrekpunten (lees aftrek euro's) toegepast door degene doe de enquête heeft geïnitieerd onder het mom "een klant heeft het recht om geheel tevreden te zijn".
Dat laatste ben ik het uiteraard volledig mee eens, ware het niet dat wij in een nuchter land leven, waar een 9 al geheel tevreden betekent.....

10 mei 2013 0:07

Heb net weer een verzoek van BMW binnen gekregen, goed voor de scrabble klanttevredenheidsonderzoek :twisted:
Ja en ze blijven volhouden :bang:

10 mei 2013 1:38

Weinig last van via mail door de inmiddels bekende oplossing. Maarja die post hè..... Vandaag Visa. We hebben u onlangs een mooie aanbieding gedaan en daar u niet gereageerd heeft sturen we u een half gekapte boom nog maar eens een keer. :evil:

Gast, er is een reden dat ik niet reageer. GEEN INTERESSE.

Wel weer mooi papier om de open haard mee aan te maken. :wink:

10 mei 2013 8:50

molen934 schreef:Heb net weer een verzoek van BMW binnen gekregen, goed voor de scrabble klanttevredenheidsonderzoek :twisted:
Ja en ze blijven volhouden :bang:

Briefje dat je dat niet meer wilt naar de directeur sturen. Naar zijn huidadres. Werkt altijd.

10 mei 2013 9:28

een oude kartonnen doos pakken, er een paar stenen in doen en sturen naar het antwoordnummer. Duidelijk je naam en adres vermelden. Kosten voor her pakketje zijn dan voor hen. Dan houdt het heeeeeel snel op hoor!
Plaats een reactie