Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Porsche verwisselen of niet?

25 apr 2013 16:03

Nogal sneu dit poepverhaal. Succes ermee.

25 apr 2013 16:25

Retesneu....

25 apr 2013 16:35

Ik vind het wel stoer dat je dit op een openbaar forum durft te plaatsen :scratch:
Gaat natuurlijk helemaal nergens over, maar goed!

25 apr 2013 16:53

De forum Lolbroek Targa Floriaan weer bezig :?: :twisted:

25 apr 2013 16:57

Ik ben het niet :idea:

25 apr 2013 16:58

Als dit geen trol is dan zijn we zelf allemaal trollen

Gina_Porche :roll: Eerst maar 's leren spellen

25 apr 2013 17:26

Gina_Porche schreef:Alleen hondendrollen vind ik gewoon verschrikkelijk! Als het nou een kat was. Die laten van die keuteltjes achter

een kat die keutels legt? weet niet hoeveel jij gedronken hebt. konijnen leggen keutels, katten toch echt niet :scratch:

25 apr 2013 17:30

TS heeft in elk geval wel een anale fixatie.
Zou het dan toch floriaan zijn?! :mrgreen:

25 apr 2013 18:00

't is Gina_Porche........

Porche :shock: :mrgreen:

(ruk, zie nu pas dat er al 2 pagina's zijn :oops: :oops: )
Laatst bijgewerkt door Elferhenkie2 op 25 apr 2013 18:02, in totaal 1 keer bewerkt.

25 apr 2013 18:01

:roll: Aan dit verhaal zit een luchtje aan.... :mrgreen:

25 apr 2013 18:03

En hij is al opgepakt,de crimineel :mrgreen: Afbeelding

25 apr 2013 18:12

Gina_Porche schreef:Hilarisch dit! Bedankt voor de tips mensen! Hopelijk geen verkeerde indruk achter gelaten!
Straks misschien nog foto's plaatsen!

Geloof niet dat ik die foto's zou willen zien.
En Nee, it wasn't me :mrgreen: maar voel me wel vereerd :mrgreen: :mrgreen:

25 apr 2013 18:21

Wat zou zoiets nou produceren?? :shock: :pale:

Afbeelding

25 apr 2013 18:46

Enguess schreef:Als dit geen trol is dan zijn we zelf allemaal trollen

Gina_Porche :roll: Eerst maar 's leren spellen

Een foutje, natuurlijk begrijp ik dat je Porsche met een S schrijft of typt. Alleen registreren via een smartphone gaat nogal moeizaam.

Inmiddels mijn auto door de wasstraat gehaald en ook dat rare luchtje weggehaald!

25 apr 2013 18:52

mbembe schreef:
Gina_Porche schreef:Alleen hondendrollen vind ik gewoon verschrikkelijk! Als het nou een kat was. Die laten van die keuteltjes achter

een kat die keutels legt? weet niet hoeveel jij gedronken hebt. konijnen leggen keutels, katten toch echt niet :scratch:

Beste man,

Hiermee bedoel ik een ''poep'' van een kat, nogal krokant aanvoelt als je het aanraakt.
Van een hond is net zoiets als van een mens, dik, vastplakkend en ruikt verschrikkelijk!

25 apr 2013 18:57

Weer wat geleerd :thumleft:

Nu weer terug naar de Porsches.

25 apr 2013 19:03

Bij mijn Porsche is bijna de tank leeg. En er zit nu van die heerlijke Shell Benzine in (95, maar dat is een ander topic) die uit de raffinaderij in Frankrijk komt en gemaakt is op 14 maart. Omdat ik echt niet kan leven met de gedacht dat er andere benzine vermengd wordt met dit heerlijke goedje heb ik voor de veiligheid net maar even de 991 GT3 geconfigureerd op de Porsche site. Ik heb nog 15ltr dus kan nog even genieten maar dan moet ze er toch echt uit ben ik bang.

25 apr 2013 19:07

Kak :mrgreen:

25 apr 2013 19:09

Enguess schreef:Ik snap het heel goed. Laatst poepte er een vogel op mijn auto, die voor mijn huis stond geparkeerd. Heb meteen een nieuwe auto gekocht en ben verhuisd. Heb de buren ook aangeraden te vertrekken. Heb de auto gewoon laten staan want die durfde ik echt niet meer aan te raken! Ben nu bezig met een wapenvergunning zodat ik in de toekomst alle vogels die in een radius van 100m rond mijn huis vliegen preventief uit de lucht kan blaffen..

:cheesy: :thumleft:

Richard schreef:
Hartwiek schreef:Als je vrouw je een keertje niet aanstaat, ga je ze dan ook meteen inruilen???

mocht mijn vrouw idd de stoel onderschijten dan vliegt ze eruit :D

:cheesy: :thumleft:

25 apr 2013 19:50

Ik vind je verhaal een beetje vaag...Gina. :flush:

25 apr 2013 20:11

Master Ken schreef:altijd handig :thumleft:

Afbeelding

Reed net nog in Gemert met de hond, al had ze niet gepoept het was een mooie aanleiding om bij jou de wijk wat op te vrolijken.
En natuurlijk die flesjes van jou eens te proberen :idea:

25 apr 2013 21:08

Nee joh, je hebt een prima indruk achtergelaten!

Maar eh, even een vraagje, hoe heb je je hond in je speelgoed porsche gekregen?
Er vanuit gaand dat je de waarheid spreekt met dat hond-verhaal natuurlijk.
Of was dat ook een miniatuur?

25 apr 2013 21:10

Een Porsche door een krasstraat knallen... geen wonder dat de hond dacht dat hij dan ook zijn gang kon gaan. Dreft op de lak gebruiken is al niet echt om aan te bevelen, mits je alle bescherming eraf wil halen die erop zit, laat staan je leer ermee onderhanden nemen.

Er zijn goede leer reinigers op de markt om welke geur dan ook tot diep in de poriën te reinigen, daarna weer te beschermen en zelfs weer terug op geur te brengen van jawel, hoe kan het ook anders... de geur van leer ;)

Een nieuwe stoel of auto is wel de laatste optie mijn inziens...

25 apr 2013 21:12

ik zou hem verkopen met verhaal succes verzekerd

25 apr 2013 21:12

Fer DC schreef:Een Porsche door een krasstraat knallen... geen wonder dat de hond dacht dat hij dan ook zijn gang kon gaan. Dreft op de lak gebruiken is al niet echt om aan te bevelen, mits je alle bescherming eraf wil halen die erop zit, laat staan je leer ermee onderhanden nemen.

Er zijn goede leer reinigers op de markt om welke geur dan ook tot diep in de poriën te reinigen, daarna weer te beschermen en zelfs weer terug op geur te brengen van jawel, hoe kan het ook anders... de geur van leer ;)

Een nieuwe stoel of auto is wel de laatste optie mijn inziens...

Kan het nu zijn dat er door de chemische stoffen gaten in de stoel komen? Ik meende ergens gelezen te hebben dat wasmiddelen beter niet voor het interieur gebruikt mogen worden.
Plaats een reactie