26 apr 2013 8:09
Auto stond buiten (alles overigens, ook DB9's etc, omdat pand verbouwd werd) in een hoekje. Boekjes, viel me idd op dat de ruitjes niet zakten, dus alleen even de facturen doorgenomen in de auto (als goede verkoper zou ik die binnen leggen en onder genot van een vers gemalen koffie dat soort zaken even doornemen, maargoed), hoop apk garage en seat garage. Wel 2x de bobines vervangen, netjes oliebeurtjes gehad, aircon revisie (dure grap), nieuwe radiatoren bij 140k, nieuwe koppeling bij 150k maar als ik dan merk dat de raammotoren zielig in de deur knarsen en kraken zonder dat er een raam beweegt zijn die radiatoren en koppeling eerder noodzaak dan preventief de auto verwennen heb ik het idee. Ook een contactslot wat twijfelachtig was, beetje tegen sluiting aan, reageerde niet goed en stond ook een aantekening op een servicebon ergens.
26 apr 2013 9:18
Maarten schreef:Ivo 3.6 schreef:Een 1974 RS(Rennsport) in Targa uitvoering. Tuurlijk!![]()
hoeveel cabrio's RS'en zouden er gebouwd zijn?
Het is een targa. En het is geen RS maar hij heeft wel een RS blokMeer info: klik.
Additionally a number of Euro Carrera Targas were built during those years, including 20 1976 Targas for the Belgium police.
26 apr 2013 9:24
Hier staat nog een 964 die momenteel een volledige motorrevisie ondergaat. Ziet er "van afstand" wel uit als interessante. Kent iemand deze auto verder?
http://link.marktplaats.nl/590430368
Beschrijving
Porsche 911 - Type 964 te koop van particulier (liefhebber) - volgens kenners de ECHTE !!! met onverslijtbare luchtgekoelde Boxermotor.
26 apr 2013 19:45
26 apr 2013 19:55
27 apr 2013 9:59
FreudeamFahren schreef:Forumlid Knot is al eens bij deze wezen kijken:Auto stond buiten (alles overigens, ook DB9's etc, omdat pand verbouwd werd) in een hoekje. Boekjes, viel me idd op dat de ruitjes niet zakten, dus alleen even de facturen doorgenomen in de auto (als goede verkoper zou ik die binnen leggen en onder genot van een vers gemalen koffie dat soort zaken even doornemen, maargoed), hoop apk garage en seat garage. Wel 2x de bobines vervangen, netjes oliebeurtjes gehad, aircon revisie (dure grap), nieuwe radiatoren bij 140k, nieuwe koppeling bij 150k maar als ik dan merk dat de raammotoren zielig in de deur knarsen en kraken zonder dat er een raam beweegt zijn die radiatoren en koppeling eerder noodzaak dan preventief de auto verwennen heb ik het idee. Ook een contactslot wat twijfelachtig was, beetje tegen sluiting aan, reageerde niet goed en stond ook een aantekening op een servicebon ergens.
30 apr 2013 11:32
30 apr 2013 12:16
30 apr 2013 12:26
30 apr 2013 19:01
Marc' Oh Oh... schreef:Dat had hij al gedaan. Zijn 4s is ondertussen ook verkocht (kempie996)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 04-10-2012
30 apr 2013 20:02
30 apr 2013 20:21
Beavers schreef:Volgens mij heeft Kempie996 die 4S nog niet verkocht.
30 apr 2013 22:15
Marc' Oh Oh... schreef:Hmmmm, van die zwarte turbo wist ik niet.
Het kan ook zijn dat de 4s naar het buitenland is gegaan. Mijn Speedster is januari 2012 naar België gegaan, maar staat nog altijd bij de RDW bekend met laatste tenaamstelling in 2004. Ga je vervolgens verder kijken bij status, dan zie je dat deze geexporteerd is. Zie je dat bij de 4s ook niet staan?
Gestolen Nee
Geëxporteerd Ja
WAM verzekerd Ja
Wacht op keuren Nee
01 mei 2013 15:08
01 mei 2013 15:09
01 mei 2013 15:21
01 mei 2013 15:24
01 mei 2013 15:29
01 mei 2013 20:57
01 mei 2013 21:05
01 mei 2013 21:49
02 mei 2013 9:59
02 mei 2013 11:33
02 mei 2013 11:44
02 mei 2013 11:47