Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: PFT # 83 .... Has been found - by Horn !

01 mei 2013 15:11

Harald, Harald.
Ik blijf thuis omdat ik weet dat Johann graag de PFT wil halen, ga jij op pad.
Maar ja, zo werkt het met hunten, bijna geheel onvoorspelbaar.

Van harte :thumleft: , je bent een logische winnaar gezien de voorgeschiedenis.

En de 6de keer, dat is volgens mij ook uniek.

01 mei 2013 15:33

Gefeliciteerd Harald! :cheers:

Heb je wel potje pindakaas/haribo achter gelaten voor Johann en dochter?

Op naar nr. 84....

01 mei 2013 16:03

nope, dat is weer zo'n ontwikkeling die mij onbekend was... :cry: baal er sowieso van dat ik de PFT voor de neus van een meisje van 5 heb weggekaapt. Weet hoe het is, heb ooit met 3 kids en een hond om iets van half 7 's ochtends in het donker dat ding in Baarn ofzo opgedoken... :wink:

Afbeelding

01 mei 2013 16:11

Harald, terugbrengen naar Driebergen en de dochter van Johan een spannend avontuur laten beleven

01 mei 2013 17:17

Doe niet zo maf. Dit is het spel en Johann gaat voor de volgende ronde......of wie dan ook.

Volgens mij lag ie toen in Bilthoven/de Bilt en kon jij er met het fietsje heen Harald.
De beloning heb je toen met je collega's gedeeld :wink:

01 mei 2013 17:21

Maak je maar geen zorgen Harald, het is al lang weer vergeten. Ik heb haar naar de ijssalon gebracht :thumleft:

Volgende keer proberen we weer.

01 mei 2013 19:52

Sigrid schreef:Volgens mij lag ie toen in Bilthoven/de Bilt en kon jij er met het fietsje heen Harald.

die heb ik alleen gedaan. dat was de 56e, een hunt van jou. Ja, was een goed kado (356 politie taart)
de 32e lag in Blaricum, die heb ik met de kids en hond opgehaald. Overigens ook een hunt van Olaf.

@ Lambiek - thought crossed my mind, maar ik zou dat zelf ook niet leuk vinden. Next time (zal hem bij Johannvb in de voortuin verstoppen... :cheesy: Ja ik weet dat dat niet kan ivm zelfde provincie)

02 mei 2013 8:53

Sigrid schreef:Doe niet zo maf.

Zeggen ze gelukkig nog iedere dag tegen mij sinds de lagere school :ba:

horn schreef:@ Lambiek - thought crossed my mind, maar ik zou dat zelf ook niet leuk vinden. Next time (zal hem bij Johannvb in de voortuin verstoppen... :cheesy: Ja ik weet dat dat niet kan ivm zelfde provincie)

Provincieprobleem wordt binnenkort opgelost met fusie Noord Holland, Utrecht en Flevoland :shock: Kunnen we als PF toch mooi op anticiperen :cheesy:

02 mei 2013 15:27

Opgelost? Nee, juist vergroot: minder provincies om uit te kiezen :( :)

Re: PFT # 83 .... The Game Is On !!!

08 jun 2013 19:41

horn schreef:Snel weer een hunt uitzetten. Is voor mij alweer een tijd geleden!!

Ondertussen is het vinden ook al weer een tijd geleden. Blijkbaar zo lang geleden dat je niet meer weet hoe het werkt?
Laatst bijgewerkt door Michiel911 op 08 jun 2013 23:51, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jun 2013 20:16

Volgens mij postte Horn vorige week nog dat het deze week weer ging gebeuren :lol:

08 jun 2013 21:09

Denk dat hij zo sociaal genoeg is om te wachten tot de cq een aantal campinggasten weer thuis zijn gearriveerd :idea:

:popcorn:

08 jun 2013 21:24

We kunnen het toch makkelijk oplossen zonder die gasten.. :popcorn:

Vast: mooi weer, weekend...betere dingen te doen dan hunten.

08 jun 2013 22:24

begraven is 1. tijd vinden om hints te geven en vragen te beantwoorden is 2. komt eraan.
Plaats een reactie