01 mei 2013 9:43
lewie schreef:Een kennis van mij kocht in Bentvelt een groene S8A. Hij had toen ook een Camel te koop. Zal in ´97 of ´98 geweest zijn. Ik vermoed dat jij die uiteindelijk van hem hebt gekocht. Ik kocht mijne in Musselkanaal eind 1998. Ik heb nog wel foto´s van de auto, maar helaas niet digitaal.
01 mei 2013 17:12
01 mei 2013 19:13
01 mei 2013 21:15
02 mei 2013 17:29
lewie schreef:Ja klopt, dat is Corine. Ze staat ook nog met haar auto in het Donkervoort boek `No Compromise´.
02 mei 2013 20:59
02 mei 2013 21:33
02 mei 2013 22:50
03 mei 2013 3:39
03 mei 2013 11:23
01 jun 2013 23:13
03 jun 2013 21:11
03 jun 2013 22:09
steef schreef:Als je eenmaal een Donkervoort hebt gehad, is het moeilijk om over te stappen.
Ik ben van een S8 op een 911 overgestapt, maar ging de Donk tóch missen.
Dus een D8 erbij, met het idee de 964 weg te doen. Dus niet, want het zijn twee totaal verschillende auto's.
Ik rij het liefst in de Donk. Maar je bent altijd aan het werk in deze auto. In de 964 kan je tot rust komen![]()
Ik heb nog een rondje Europa in de D8 op mijn verlanglijstje staan, lijkt me een uitdaging...
06 jun 2013 23:40
07 jun 2013 0:21
23 nov 2013 20:11
23 nov 2013 22:37
24 nov 2013 18:12
11 feb 2014 14:26
03 maart 2014 2:01
03 maart 2014 11:30
03 maart 2014 12:01
03 maart 2014 13:27
steef schreef:Zonde! Even te veel gas gegeven in de bocht, lage temperatuur, banden koud, en hopla, neus naar binnen, zo tegen boom.
Bestuurder heeft nog mazzel gehad, denk ik. Kooi is intact. Maar ik zie geen gordels.....en twee sterren in de voorruit....
03 maart 2014 13:41
03 maart 2014 15:20