Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Porsche 964 "must do's"

10 mei 2013 9:20

2 12 inch subwoofers inbouwen..raampje omlaag...elleboog buiten boord...frans bouwer loeihard aanzetten en langs de overvolle terrasjes cruisen....

Re: Porsche 964 "must do's"

10 mei 2013 9:34

- Circuittraining doen... :mrgreen:
- en de driftcursus (niet die om de gemoederen onder controle te houden)
- ombrello of aquacontrol op de voorruit smeren om de waardeloze ruitenwissers te compenseren


3e remlichtje monteren, zodat de kans wat kleiner is dat er iemand achterop klapt...

Re: Porsche 964 "must do's"

10 mei 2013 9:53

Alle websites afstruinen naar mogelijke updates die van de P ook echt jouw P kunnen maken.


Ik lees wel dat jij je de aankomende tijd niet hoeft te vervelen. :lol:

Re: Porsche 964 "must do's"

10 mei 2013 10:02

Ivo 3.6 schreef:Nog een must do is opletten dat je niet een soort petjes gedrag gaat vertonen........(er zitten een aantal gedragingen akelig dichtbij :pale: )


Petje is soms een MUST in een cabrio...

Re: Porsche 964 "must do's"

10 mei 2013 10:48

10 cm lager zetten 8)

Re: Porsche 964 "must do's"

10 mei 2013 11:04

Nieuw onderstel...

Re: Porsche 964 "must do's"

10 mei 2013 14:30

hahahahhaa, iig nooit meer stoppen dit soort overpeinzingen met ons te delen! Wat een reacties! En wat zijn sommige herkenbaar...

Re: Porsche 964 "must do's"

10 mei 2013 15:01

Je eerste krasje wegpoetsen met commandant
en het groene gedeelte van het keukensponsje :mrgreen:

Re: Porsche 964 "must do's"

11 mei 2013 10:06

Gas los in een snelle bocht. Daar leer je wat van! :mrgreen:

Re: Porsche 964 "must do's"

11 mei 2013 18:12

Ja zeker als je je achterkant eens grondig wil aanpakken met nieuwe onderdelen. :mrgreen:

Re: Porsche 964 "must do's"

11 mei 2013 23:49

Paar aanpassinkjes:
Cuprohr, sportcat, pss10, turbo remmen en klauwen, hittedraadje met sportluchtfilter, sper, RUF stuurtje, ........ :popcorn:

Re: Porsche 964 "must do's"

13 mei 2013 9:19

Je inschrijven voor de VCM 2013 (ik begreep dat ze nog 40 auto´s zoeken
Voor iedere tunnel terugschakelen en er zo hard mogelijjk doorheen rijden
permanent met de radio uit rijden en het raam een cm of 3 open

Re: Porsche 964 "must do's"

13 mei 2013 10:29

Achterop bestickeren met 'my other car is a Calibra', direct naast de badge 'sexcilinder'

Re: Porsche 964 "must do's"

14 mei 2013 12:53

Als je naar een meeting gaat, een Porsche polo/jas/pet/overhemd aandoen. Ben je helemaaal uniek!

Re: Porsche 964 "must do's"

14 mei 2013 20:11

... je fototoestel pakken en een foto van je 964 maken en deze op het forum plaatsen zodat we mee kunnen kijken. :)

Re: Porsche 964 "must do's"

14 mei 2013 22:46

Met je hele gezin (4) op de wintersport, sneeuwkettingen heb ik eventueel nog wel voor iemand liggen, elk vakje volgepropt met sokken, onderbroeken, handdoekjes (! :mrgreen: ), T.V. Scherm tussen de voorstoelen om ze achterin zoet te houden (en dat werkt!), tandenborstels en Elmex op de aircobak, 2paar skischoenen volgepropt voorin, de tussenruimtes opvullen met de skikleding, ja, zelfs reservekleding, en gewoon gáán!!!!! :ba:

Re: Porsche 964 "must do's"

15 mei 2013 0:03

..... 't snaartje van de dubbele ontsteking op tijd vervangen ;)

Re: Porsche 964 "must do's"

15 mei 2013 6:24

je 964 naast je andere auto zetten en je verbazen hoe klein hij eigenlijk is... :wink:

Re: Porsche 964 "must do's"

15 mei 2013 15:48

- je motorophanging achterzijde controleren (om erachter te komen dat de plaat in de hoeken is kromgetrokken).
- Je voorruit erwijderen inc. rubber en erachter komen dat je Porsche toch roest.
- De 2 bouten van de achterschokdempers onder los proberen te maken, en beseffen dat je toch echt een een hefboom van 2 meter gaat nodig hebben om de weerstand te overwinnen
- al je pakkingen vernieuwen om te voorkomen dat die motorrijders achter je de hele tijd met hun voorwiel aan het driften zijn
-je voorschermen verwijderen waar geen roest achter zou moeten zitten
:wink:

ok, een positieve dan :D :
de auto als geheel lichter maken en wat kietelen, om vervolgens een 997 eruit te trekken en na het inhalen rustig invoegen (zie hier een link naar iemand anders die dit hier doet: https://www.youtube.com/watch?v=9ql2m2N-CW0 )
Plaats een reactie