02 dec 2012 10:33
02 dec 2012 10:39
02 dec 2012 12:32
02 dec 2012 13:12
02 dec 2012 14:15
mafke schreef:Bij Porsche lachen ze zich een bult als 97% van de klanten enkele duizenden euro betaalt voor die pdk.
01 mei 2013 1:01
01 mei 2013 21:05
Apolo2 schreef:Voordat iemand zegt dat hij liever zelf schakelt moet hij toch eerst zelf eens een PDK bak rijden met sportchrono. Dat was voor mij de genezing van de handbak. De vertraging tussen de hendel bewegen en het schakelen is minimaal en bij de 991/981 zelfs nog een tandje beter. Als ze dat nog een tandje verder weten te perfectioneren en zorgen voor een stevige metalen klik bij het bedienen van de flippers is de "mechanical feel" helemaal terug. Het gaat om subtiele details die PDK goed maken en mij ervan deden overtuigen, het veel geprezen DSG heeft me op dat front nog niet weten te overtuigen..
PDK in de GT3 is anno 2013 een must om mee te komen, en er wordt gesproken over een speciale sport versie van de PDK.....als die weer beter is dan de laatste ge-update PDK denk ik dat er weinig te wensen over blijft en er veel GT3's met PDK de deur uit gaan.
01 mei 2013 21:08
01 mei 2013 23:03
dodootje schreef: EN DIT....is inderdaad een aflopende zaak.
02 mei 2013 0:43
02 mei 2013 19:57
02 mei 2013 20:07
02 mei 2013 20:10
02 mei 2013 21:24
02 mei 2013 22:59
03 mei 2013 0:02
03 mei 2013 9:38
03 mei 2013 10:45
Subdriver schreef: rear wheel stearing (om de verlengde wielbasis te compenseren) Alhoewel hij zeer overtuigend klinkt!
03 mei 2013 11:28
03 mei 2013 11:36
03 mei 2013 13:31
11 mei 2013 22:41
11 mei 2013 23:17
13 mei 2013 17:21
ver boven de 200 schreef:Ik word oud; ik wil gewoon een handbak; niets overtreft de brein, soms wil ik doortrekken in twee en soms niet, maar wel bij dezelfde hoeveelheid gas. Gewoon omdat ik afwacht hoe de verkeerssituatie zich ontwikkelt..........geen enkele PDK kan dat invullen, hoe goed die techniek ook is!
13 mei 2013 21:02