Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

29 feb 2004 18:35

EriC4C schreef:maar ja ...... Conti = Pon ;)) :!:


Pon mag dan best wat fout doen, ze hebben wel ooit jouw auto naar Nederland gehaald. Dat hebben ze iig goed gedaan toch? Laat ze dan ook op zijn tijd een goede band verkopen... :wink:

29 feb 2004 18:58

horn schreef:
EriC4C schreef:maar ja ...... Conti = Pon ;)) :!:


Pon mag dan best wat fout doen, ze hebben wel ooit jouw auto naar Nederland gehaald. Dat hebben ze iig goed gedaan toch? Laat ze dan ook op zijn tijd een goede band verkopen... :wink:


Voordat hier bijdehandte opmerkingen komen over import... Pon heeft wel type-goedkeuring verzorgd, dus hoe dan ook iets goed gedaan voor JOUW auto ;)

29 feb 2004 20:56

paSCal schreef:
horn schreef:
EriC4C schreef:maar ja ...... Conti = Pon ;)) :!:


Pon mag dan best wat fout doen, ze hebben wel ooit jouw auto naar Nederland gehaald. Dat hebben ze iig goed gedaan toch? Laat ze dan ook op zijn tijd een goede band verkopen... :wink:


Voordat hier bijdehandte opmerkingen komen over import... Pon heeft wel type-goedkeuring verzorgd, dus hoe dan ook iets goed gedaan voor JOUW auto ;)


http://www.prikpagina.nl/read.php?f=830&i=21602&t=21597 :arrow: duidelijk(er) :?:
:wink:

29 feb 2004 21:52

Correctie: de prijs van € 1575.- voor Michelin sport Cup is de bruto prijs.
Netto kan ik of een ander natuurlijk een betere prijs maken.
Ik zag net namelijk dat ik ze al verkocht had voor € 1290.- incl.btw.

29 feb 2004 22:04

dirkie schreef:Maar die TOYO F1S is toch niet N gekeurd :?: :?: :shock:



De Toyo T1s niet maar de F1s wel.

29 feb 2004 22:16

dirkie schreef:Maar die TOYO F1S is toch niet N gekeurd :?: :?: :shock:



De Toyo T1s niet maar de F1s wel.


Hmzzz ... lees er idd veel positieve dingen over ...
eens informeren bij de banden man ... ben aan een nieuwe set toe ... jammer dat je zover weg zit voor mij Erwin ... dat ritje kost me al 10% van het nieuwe rubber :wink: Je zit 282km enkele reis bij mij vandaan ...

29 feb 2004 22:58

Wat voor een rijstijl heb je dan dat jouw banden 5640 km. meegaan? :D
:lol: Ik dacht dat ik de enige was die dat haalde. :lol:

01 maart 2004 1:07

Wat voor een rijstijl heb je dan dat jouw banden 5640 km. meegaan? :D
:lol: Ik dacht dat ik de enige was die dat haalde. :lol:


hahahaha . :mrgreen: .. ik doe het op 2 wielen door de file ensow ... :wink:

01 maart 2004 12:27

Jaja Erwin,

Hebbie Dirk al is zien wegkarren, altijd eerst een donutje en dan hoppa.

01 maart 2004 12:34

Renntech schreef:Wat voor een rijstijl heb je dan dat jouw banden 5640 km. meegaan? :D
:lol: Ik dacht dat ik de enige was die dat haalde. :lol:


Afbeelding ..... erger nog ..... heen rijdt hij nog op de oude banden :wink: . :lol:

01 maart 2004 16:03

EriC4C schreef:erger nog ..... heen rijdt hij nog op de oude banden :wink: . :lol:


Scherp Gichaabaait, heel scherp! :wink: :idea:

01 maart 2004 16:48

Tssssssss .... deze week gaan ofwel de Michelin's eronder ... ofwel de Toyo's ... ben der nog nie helemaal uit ...

Ben jullie nog een kleine uitleg verschuldigd ...
zie topic ... top of the Bill 964 of 993


:wink:

13 maart 2004 20:55

dirkie schreef:Tssssssss .... deze week gaan ofwel de Michelin's eronder ... ofwel de Toyo's ... ben der nog nie helemaal uit ...

Ben jullie nog een kleine uitleg verschuldigd ...
zie topic ... top of the Bill 964 of 993

:wink:


Dirkie, wat is-t eigenlijk geworden. Mich of Toyo? Ben zelf weer helemaal blij, want rijd nu weer *met* profiel achterop.
Glijdt wat minder in de bochten :wink:

13 maart 2004 21:04

Heb jij dan gegleden met jouw C4 ? :D

13 maart 2004 22:40

Oakie schreef:Dirkie, wat is-t eigenlijk geworden. Mich of Toyo? Ben zelf weer helemaal blij, want rijd nu weer *met* profiel achterop.
Glijdt wat minder in de bochten :wink:


Oakie, wat heb jij laten monteren :?: (Michelin Pilot Sport?) ..... en waarom :?: (omdat er voor ook Michelin op ligt en deze nog niet aan vervanging toe waren?)

14 maart 2004 2:47

Oakie schreef:
dirkie schreef:Tssssssss .... deze week gaan ofwel de Michelin's eronder ... ofwel de Toyo's ... ben der nog nie helemaal uit ...

Ben jullie nog een kleine uitleg verschuldigd ...
zie topic ... top of the Bill 964 of 993

:wink:


Dirkie, wat is-t eigenlijk geworden. Mich of Toyo? Ben zelf weer helemaal blij, want rijd nu weer *met* profiel achterop.
Glijdt wat minder in de bochten :wink:


Nog nix is het geworden... Eind van deze week ga ik naar de bandenman.
Wordt mij uit meerdere hoeken Continental aangeraden ...

Wordt vervolgd ...

:wink:

14 maart 2004 8:39

dirkie schreef:[Wordt mij uit meerdere hoeken Continental aangeraden ...

Wordt vervolgd ...

:wink:


:? ..... Ook als rekening wordt gehouden met het extra koppel en vermogen, het aangepaste onderstel, etc. :?: :?: :?:

Groet,
Eric -diezovertrektommetdePorschetegaanspelen- :lol:

14 maart 2004 21:58

Cartronic zweert anders bij Pirelli PZero
( 18inch)
Zijn ook in 17 duim te krijgen

14 maart 2004 22:16

EriC4C schreef:
dirkie schreef:[Wordt mij uit meerdere hoeken Continental aangeraden ...

Wordt vervolgd ...

:wink:


:? ..... Ook als rekening wordt gehouden met het extra koppel en vermogen, het aangepaste onderstel, etc. :?: :?: :?:

Groet,
Eric -diezovertrektommetdePorschetegaanspelen- :lol:


Tja ... ze knallen die toch ook onder een Turbo ... dus ... zal op zich niet zo veel uitmaken die 50pk erbij veronderstel ik

:wink:

15 maart 2004 11:01

dirkie schreef:Tja ... ze knallen die toch ook onder een Turbo ... dus ... zal op zich niet zo veel uitmaken die 50pk erbij veronderstel ik

:wink:


DAT overtuigt mij er niet van dat het de beste optie is voor jouw 964 èn rijstijl :!: ..... :roll:

15 maart 2004 11:05

EriC4C schreef:
dirkie schreef:Tja ... ze knallen die toch ook onder een Turbo ... dus ... zal op zich niet zo veel uitmaken die 50pk erbij veronderstel ik

:wink:


DAT overtuigt mij er niet van dat het de beste optie is voor jouw 964 èn rijstijl :!: ..... :roll:


Tja ... ik kan vragen om ze allemaal een keertje persoonlijk te testen ... maar kvrees ervoor dat dit gaat lukken. Denk dat het ook een beetje een persoonlijke keuze is.
Elke band heeft zo zen voor en nadelen. De ene adviseerd zus en de andere adviseerd zo ... de Conti's hoor ik het meeste klinken. Zaterdag werden de Pirelli's weer als zijnde "fantastisch" omschreven... en mijn specialist vind het dan weer maar nix :roll: :roll:

Niet makkelijk hoor ... :!:
:wink:

15 maart 2004 11:20

dirkie schreef:Elke band heeft zo zen voor en nadelen. De ene adviseerd zus en de andere adviseerd zo ... de Conti's hoor ik het meeste klinken. Zaterdag werden de Pirelli's weer als zijnde "fantastisch" omschreven... en mijn specialist vind het dan weer maar nix :roll: :roll:

Niet makkelijk hoor ... :!:
:wink:


Klopt helemaal Dirkie, maar als ik "tussen de regels door" lees zijn de Conti zéér geschikt ..... voor standaard 964 èn standaard gebruik :roll: . Dit is voor een Porsche natuurlijk al erg ruim, maar ..... jouw 964 is (straks) niet echt standaard meer :D ..... en :drive: nu al niet :mrgreen::mrgreen::mrgreen: :wink:

15 maart 2004 11:43

EriC4C schreef:
dirkie schreef:Elke band heeft zo zen voor en nadelen. De ene adviseerd zus en de andere adviseerd zo ... de Conti's hoor ik het meeste klinken. Zaterdag werden de Pirelli's weer als zijnde "fantastisch" omschreven... en mijn specialist vind het dan weer maar nix :roll: :roll:

Niet makkelijk hoor ... :!:
:wink:


Klopt helemaal Dirkie, maar als ik "tussen de regels door" lees zijn de Conti zéér geschikt ..... voor standaard 964 èn standaard gebruik :roll: . Dit is voor een Porsche natuurlijk al erg ruim, maar ..... jouw 964 is (straks) niet echt standaard meer :D ..... en :drive: nu al niet :mrgreen::mrgreen::mrgreen: :wink:


Tja Eric ... zoals ik al zei ... zoooo veeeel verschillende adviezen :shock: :shock: Ik weet het ook niemeer wat nou echt het allerbeste zal wezen... :roll: Naar mijn persoonlijk gevoel kan ik met de Michelin's of de conti's niet echt iets "verkeerd" kopen ...
Over de Pirelli's hoor ik net iets teveel negatieve commentaren. De Toyo is mij nog iets te "onbekend" ... en de Bridgestone vind ik wat te prijzig (hier althans) ... dus zal het 1 van die 2 worden...

Dirk
:wink:

15 maart 2004 14:35

EriC4C schreef:Klopt helemaal Dirkie, maar als ik "tussen de regels door" lees zijn de Conti zéér geschikt ..... voor standaard 964 èn standaard gebruik :roll: . Dit is voor een Porsche natuurlijk al erg ruim, maar ..... jouw 964 is (straks) niet echt standaard meer :D ..... en :drive: nu al niet :mrgreen::mrgreen::mrgreen: :wink:


Ik wil dit even rechtzetten, ik kan uit eerste hand vertellen, dat de rijstijl van dirkie voorbeeldig is. Geen gein, ik wou dat iedereen zo reed. Niet alleen in een Porsche!.... (buiten het ietsje te hard rijden, maar niet meer dan 140-145 ofzo)...

De uitschieters met donutjes enzo, da's gewoon leuk, dat moet iedereen es doen, maar qua "normaal onderweg" gedrag is het voorbeeldig... Niet onnodig (on onkundig!) hard waar je niet bekend bent/ waar het niet kan..

Bravo dirkie!

15 maart 2004 16:44

Héhéhé ... tis niet omdat ik af en toe eens wat rubber "verbruik" ... :wink: :D
Op de openbare weg ... ff gezond blijven handelen niet ... :idea:
Zou nog graag een tijdje verder willen met de 964 ... en vooral met mn meegekregen ledematen en onderdelen ... :wink:
En zo'n kitje erop betekend nou ook weer niet dat we "Shumacher" allures moeten krijgen hé ... eerst weer even wennen en kennen die extra peekaatjes :idea:

:wink:
Plaats een reactie