29 feb 2004 18:35
EriC4C schreef:maar ja ...... Conti = Pon)
29 feb 2004 18:58
horn schreef:EriC4C schreef:maar ja ...... Conti = Pon)
Pon mag dan best wat fout doen, ze hebben wel ooit jouw auto naar Nederland gehaald. Dat hebben ze iig goed gedaan toch? Laat ze dan ook op zijn tijd een goede band verkopen...
29 feb 2004 20:56
paSCal schreef:horn schreef:EriC4C schreef:maar ja ...... Conti = Pon)
Pon mag dan best wat fout doen, ze hebben wel ooit jouw auto naar Nederland gehaald. Dat hebben ze iig goed gedaan toch? Laat ze dan ook op zijn tijd een goede band verkopen...
Voordat hier bijdehandte opmerkingen komen over import... Pon heeft wel type-goedkeuring verzorgd, dus hoe dan ook iets goed gedaan voor JOUW auto
29 feb 2004 21:52
29 feb 2004 22:04
dirkie schreef:Maar die TOYO F1S is toch niet N gekeurd![]()
![]()
29 feb 2004 22:16
dirkie schreef:Maar die TOYO F1S is toch niet N gekeurd![]()
![]()
De Toyo T1s niet maar de F1s wel.
29 feb 2004 22:58
01 maart 2004 1:07
Wat voor een rijstijl heb je dan dat jouw banden 5640 km. meegaan?
Ik dacht dat ik de enige was die dat haalde.
01 maart 2004 12:27
01 maart 2004 12:34
Renntech schreef:Wat voor een rijstijl heb je dan dat jouw banden 5640 km. meegaan?
Ik dacht dat ik de enige was die dat haalde.
01 maart 2004 16:03
EriC4C schreef:erger nog ..... heen rijdt hij nog op de oude banden.
01 maart 2004 16:48
13 maart 2004 20:55
dirkie schreef:Tssssssss .... deze week gaan ofwel de Michelin's eronder ... ofwel de Toyo's ... ben der nog nie helemaal uit ...
Ben jullie nog een kleine uitleg verschuldigd ...
zie topic ... top of the Bill 964 of 993
13 maart 2004 21:04
13 maart 2004 22:40
Oakie schreef:Dirkie, wat is-t eigenlijk geworden. Mich of Toyo? Ben zelf weer helemaal blij, want rijd nu weer *met* profiel achterop.
Glijdt wat minder in de bochten
14 maart 2004 2:47
Oakie schreef:dirkie schreef:Tssssssss .... deze week gaan ofwel de Michelin's eronder ... ofwel de Toyo's ... ben der nog nie helemaal uit ...
Ben jullie nog een kleine uitleg verschuldigd ...
zie topic ... top of the Bill 964 of 993
Dirkie, wat is-t eigenlijk geworden. Mich of Toyo? Ben zelf weer helemaal blij, want rijd nu weer *met* profiel achterop.
Glijdt wat minder in de bochten
14 maart 2004 8:39
dirkie schreef:[Wordt mij uit meerdere hoeken Continental aangeraden ...
Wordt vervolgd ...
14 maart 2004 21:58
14 maart 2004 22:16
EriC4C schreef:dirkie schreef:[Wordt mij uit meerdere hoeken Continental aangeraden ...
Wordt vervolgd ...
..... Ook als rekening wordt gehouden met het extra koppel en vermogen, het aangepaste onderstel, etc.
![]()
![]()
![]()
Groet,
Eric -diezovertrektommetdePorschetegaanspelen-
15 maart 2004 11:01
dirkie schreef:Tja ... ze knallen die toch ook onder een Turbo ... dus ... zal op zich niet zo veel uitmaken die 50pk erbij veronderstel ik
15 maart 2004 11:05
EriC4C schreef:dirkie schreef:Tja ... ze knallen die toch ook onder een Turbo ... dus ... zal op zich niet zo veel uitmaken die 50pk erbij veronderstel ik
DAT overtuigt mij er niet van dat het de beste optie is voor jouw 964 èn rijstijl.....
15 maart 2004 11:20
dirkie schreef:Elke band heeft zo zen voor en nadelen. De ene adviseerd zus en de andere adviseerd zo ... de Conti's hoor ik het meeste klinken. Zaterdag werden de Pirelli's weer als zijnde "fantastisch" omschreven... en mijn specialist vind het dan weer maar nix![]()
![]()
Niet makkelijk hoor ...![]()
15 maart 2004 11:43
EriC4C schreef:dirkie schreef:Elke band heeft zo zen voor en nadelen. De ene adviseerd zus en de andere adviseerd zo ... de Conti's hoor ik het meeste klinken. Zaterdag werden de Pirelli's weer als zijnde "fantastisch" omschreven... en mijn specialist vind het dan weer maar nix![]()
![]()
Niet makkelijk hoor ...![]()
Klopt helemaal Dirkie, maar als ik "tussen de regels door" lees zijn de Conti zéér geschikt ..... voor standaard 964 èn standaard gebruik. Dit is voor een Porsche natuurlijk al erg ruim, maar ..... jouw 964 is (straks) niet echt standaard meer
..... en
nu al niet
:mrgreen::mrgreen:
15 maart 2004 14:35
EriC4C schreef:Klopt helemaal Dirkie, maar als ik "tussen de regels door" lees zijn de Conti zéér geschikt ..... voor standaard 964 èn standaard gebruik. Dit is voor een Porsche natuurlijk al erg ruim, maar ..... jouw 964 is (straks) niet echt standaard meer
..... en
nu al niet
:mrgreen::mrgreen:
15 maart 2004 16:44