Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Formule 1, seizoen 2013

14 apr 2013 20:55

Ach, "if it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck” :cheesy:

14 apr 2013 21:14

:thumleft:

:mrgreen:

14 apr 2013 21:19

MarkS schreef:
Gizmo schreef:domme opmerking, kijkend waar teamgenoot eindigt heeft Mercedes gewoon een betere auto dan vorig jaar.

Toegevoegde waarde van je opmerking was groter geweest zonder je toevoeging voor de komma. :roll:

Dat bedoelde ik te zeggen Mark! :D :D

14 apr 2013 21:24

Denk dat we tegelijk aan het typen waren. :wink:

14 apr 2013 21:26

en ik bedoelde dat mbembe niet zo gevoelig is dat hij door een 'domme opmerking' opmerking van Gizmo nu zit te grienen achter zijn toetsenbord.... :lol:

14 apr 2013 21:32

Ik heb genoten, vond het weer een mooie race. Dit wordt een mooi seizoen, lijkt het! Veel rijders met redelijk gelijkwaardige auto's, juiste strategie bepaalt mede de uitslag. Jammer dat Vettel wat kleine foutjes maakte, was toch een erg interessant slot zo.

14 apr 2013 21:51

Ik vind het alleen steeds hinderlijker dat de banden een te grote rol spelen , evenals het verplichte rijden op 2 compounds . Geef ze gewoon allemaal een harde band die 1 uur mee gaat en doe het er maar mee . daarbij zijn die banden er al in de lange afstands racerij . Als ik na 24 uur over de baan in le mans loop zie ik bijna niets van banden troep op de baan liggen , dit in tegenstelling bij de f1 . En dan maar bléren dat het allemaal schoner en groener moet . vandaag troewens ook nog naar de WEC race gekeken op silverstone . De snelste ronde van de audi diesel was maar 12 sec langzamer dan 2 jaar geleden van Webber in de red bull .

14 apr 2013 21:53

horn schreef:en ik bedoelde dat mbembe niet zo gevoelig is dat hij door een 'domme opmerking' opmerking van Gizmo nu zit te grienen achter zijn toetsenbord.... :lol:

Daar ging het mij niet om, maar het was/is gewoon niet nodig Harald.

14 apr 2013 21:54

weet ik en je punt was duidelijk (kon me er ook best in vinden). het ging vervolgens een aantal posts daarover, en dat vond ik jammer en ook weer niet nodig.

14 apr 2013 22:34

Danny schreef:Vandaag troewens ook nog naar de WEC race gekeken op silverstone . De snelste ronde van de audi diesel was maar 12 sec langzamer dan 2 jaar geleden van Webber in de red bull .

Kicken heh :D

14 apr 2013 23:12

spannende race idd 8)

jmmr dat vettel niet 1 rondje eerder z,n laatste stop deed :(

dan had die minder tijd verloren in z,n laatste rondje voor z,n laatste banden wissel en langer de tijd gehad om hamilton in te halen
dat had pas echt wreed geweest :mrgreen:

ik ben geen fan van alonso maar wat had die gast weer zoals altijd een wereld start :res:

.

15 apr 2013 11:53

ik lees net op andere porsche fora dat mark webbah na dit seizoen voor porsche gaat rijden in endurence races !

15 apr 2013 15:51

Porsche is inderdaad op zoek naar topcoureurs die ervaring hebben met snelheden als die van LMP1-monsters. De komende tijd zouden mogelijk nog meer topnamen (ex-F1 waarschijnlijk) lekken...

15 apr 2013 17:56

horn schreef:en ik bedoelde dat mbembe niet zo gevoelig is dat hij door een 'domme opmerking' opmerking van Gizmo nu zit te grienen achter zijn toetsenbord.... :lol:

Zo echt wel :cry:
Dus.... Ze hebben idd een betere wagen, maar ik denk wel dat Hamilton daar zeker een aandeel in heeft!
Hij heeft al eerder gezegd dat ze met een verkeerde wagen zijn begonnen en daarop voortgeborduurd hebben, hij heeft Mercedes hier wel in geholpen om op het goede pad te komen!

Eens kijken wie er nu weer een domme reactie geeft op mijn domme opmerkingen :cheers: :ba:

16 apr 2013 1:49

drknauf schreef:ik lees net op andere porsche fora dat mark webbah na dit seizoen voor porsche gaat rijden in endurence races !

Ook goejesmorges Knaufmeister.
Napoleon is ook dood, weten we ook al langer.
:salut:

16 apr 2013 9:30

daar staat dat het looks like !

nu is het zeker :wink:

en je weet het he deze analfadinges kijkt alleen maar plaatjes :mrgreen:

.

16 apr 2013 22:06

drknauf schreef:nu is het zeker :wink:

Zeker weten?

“Wij hebben geen overeenkomst met Mark Webber” :wink:

16 apr 2013 22:20

:shock: kzei toch al ik kijk alleen maar plaatjes :mrgreen: :wink:

wat een gesjeik allemaal !

.

21 apr 2013 16:34

Mooie race weer gezien vandaag. Vettel (na de startschermutselingen) met twee vingers in de neus naar P1. Lotus 2 en 3 goede prestatie. Opvallend goed Alonso die met een kapotte DRS toch nog knap 8ste wordt.

22 apr 2013 7:22

Buiten dat het al snel duidelijk werd dat Vettel zou gaan winnen, was het een schitterende race.
Prachtige gevechten, mooie inhaal acties in de bochten combinaties
Button & Perez op het scherpst van de snede en Perez er iets overheen
Mercedes heeft nog een serieus probleem in de race
Die tweede keer dat Massa zijn band er aan ging :shock:
Inderdaad knap van Alonso om toch nog punten mee te nemen
vd garde zien we weinig van, buiten de unsafe release, maar goed een grid penalty zal hem geen pijn doen.
ik ben benieuwd wat hij kan doen als hij ook de updates heeft tov pic maar vooral als het een keer regent
Force India ook indrukwekkend en een top resultaat van Di Resta. Di Resta gaf na de race nog aan
dat Grosean in het voordeel was doordat hij al in Q2 eruit lag hij 4 nieuwe setjes banden had. Di Resta maar 3 en een scrubbed set.
Maar evengoed was hij erg tevreden en ik ook, heerlijke race.

22 apr 2013 12:57

+1, kan het niet beter verwoorden dan Denis2 dus doe ook maar geen moeite :mrgreen:

18 mei 2013 21:29

interview met dr gary hartstein
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... BXWbTuNEl8

25 mei 2013 12:43

dat begint niet lekkah de gp2 :

:shock:

.

25 mei 2013 12:57

Wauwsers. :shock:

Bij de vrije F1 trainingen van vandaag, zijn er ook al een paar die het niet schadevrij wisten te houden;
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 14592.html

25 mei 2013 13:31

is er ergens een live stream op het internet voor morgen ?

met linkje aub bvd :D

dan kan ik morgen als het er is live kijken, want de herhalingen zijn laat morgen bij bbc en rtl7 :cri:

.
Plaats een reactie